Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisi perustaa katkerien sinkkujen tukiryhmä

Vierailija
18.09.2015 |

Liittyisiin heti. Tarvitsen vertaistukea!

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 18:26"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 17:49"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 17:46"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 17:44"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 17:39"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2015 klo 17:24"]

Ikisinkkuna naisena sen on hyvin vuosien mittaan huomannut miten ihmisten suhtautuminen muuttuu kun kerron etten seurustele. Enkä ole kertonut edes sitä, että suhteita ei ole ollut koskaan vaan vastannut ihan tavallisesti siihen ohimennen esitettyyn kysymykseen, että 'seurusteletko?' olevani sinkku. Erityisesti miesten suhtautuminen on kummallista.

En sanoisi olevani katkera, koska tiedän hyvin etten suhteeseen ole kelvannut ja tähän on tottunut aika perusteellisesti jo.

[/quote]

Miksi et kelpaa suhteeseen?

[/quote]

Vähän vaihdelut miehistä riippuen syyt, mutta useimmiten olen liian tylsä ja introvertti. Ts. viihdyn eniten kotona, näen kavereita harvoin ja harrastuksenikin ovat tylsiä.

[/quote]

Mikähän on tylsä harrastus? Itse tykkään lukea, katsella elokuvia ja joogata. Nekin varmaan ovat tylsiä. :D

[/quote]

Luen paljon kirjoja ja katson elokuvia, käyn satunnaisesti eri tapahtumissa/konserteissa, harrastan eri liikuntalajeja (ei mitään mediaseksikkäitä kiipeilyjä tai tankotansseja, vaan käyn salilla ja satunnaisesti eri liikuntakursseilla).

Ei noi musta ole tylsiä, mutta paha itse sanoa jos niistä nauttii...

[/quote]

Nuohan ovat ihan tavallisia harrastuksia. En nyt oikein usko sua.

[/quote]

Mutta kun olen kokonaisuudessaankin tylsä, kuten ekassa viestissä kerroin. Tosikko, hiljainen, jne.

Harrastuksista kerroin vain kun yksi toinen kysyi mitä sellaiset on.

Vierailija
2/39 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Minä lliittyisin myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liityn myös heti. 

Vierailija
4/39 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tämä av vähän niin kuin ole.

Vierailija
5/39 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ymmärsin etten kelpaa omana itsenäni. En ole sosiaalinen ilopilleri joita suurin osa etsii. Kertokaa te tarinanne?

Vierailija
6/39 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänäänkin yksi mies sanoi minua totiseksi, koska en ollut suunnitellut sen kummempaa viikonlopulle. Myös toinen ihmetteli, että miten en tee muuta kuin käyn treenaamassa, kokkailen jotain hyvää, ulkoilen, luen tms. Olen siis liian tylsä miehille.

Vierailija
7/39 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 21:48"]Tänäänkin yksi mies sanoi minua totiseksi, koska en ollut suunnitellut sen kummempaa viikonlopulle. Myös toinen ihmetteli, että miten en tee muuta kuin käyn treenaamassa, kokkailen jotain hyvää, ulkoilen, luen tms. Olen siis liian tylsä miehille.
[/quote]
Kuulostaa hyvältä :)
Sinkkumies

Vierailija
8/39 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, olen liian tylsä. Luen, neulon, lenkkeilen metsässä, tykkään olla kotona, en harrasta kiipeilyä tai muuta ekstremeä, matkustele eksoottisiin paikkoihin, työnikään ei ole jännittävää. 

Vierailija
9/39 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 21:52"]Sama täällä, olen liian tylsä. Luen, neulon, lenkkeilen metsässä, tykkään olla kotona, en harrasta kiipeilyä tai muuta ekstremeä, matkustele eksoottisiin paikkoihin, työnikään ei ole jännittävää. 
[/quote]

Minä matkustelen kyllä joskus, saatan käydä juhlimassakin kerran kuussa, mutta monesti olen tyytyväinen nimenomaan tuollaiseen rauhalliseen omien juttujen puuhailuun. Ilmeisesti alle 30v pitäisi olla vielä joka viikonloppu radalla :/ t. 6

Vierailija
10/39 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 21:48"]

Tänäänkin yksi mies sanoi minua totiseksi, koska en ollut suunnitellut sen kummempaa viikonlopulle. Myös toinen ihmetteli, että miten en tee muuta kuin käyn treenaamassa, kokkailen jotain hyvää, ulkoilen, luen tms. Olen siis liian tylsä miehille.

[/quote]

Joo, ihan sama täällä. En myöskään ole "räiskyvä" ja "temperamenttinen", joten miehet eivät ole koskaan juosseet  perässäni. 

Vierailija
11/39 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen liian hankala luonteeltani. En ole myöskään hyvännäköinen.

Vierailija
12/39 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 21:56"][quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 21:48"]

[/quote]

Joo, ihan sama täällä. En myöskään ole "räiskyvä" ja "temperamenttinen", joten miehet eivät ole koskaan juosseet  perässäni. 
[/quote]

Minä osaan kyllä olla, mutta vastapainoksi kaipaan nimenomaan tätä rauhaisaa menoa. Ja se sitten leimaa koko olemukseni totiseksi. Huvikseni kysyin, että mitä sitten pitäisi tehdä. Yksi ehdotus oli käydä maalaamassa graffiti...

Vierailija
13/39 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä hemmettiä? Kuka teitä on tylsäksi sanonut? Mä teen juurikin tuollaisia juttuja ja vientiä kyllä riittää. Vietin villiä nuoruutta niin pitkään, että tuollainen "tylsä" tuntuu oikein hyvältä kaiken sen hillumisen jälkeen.

Vierailija
14/39 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kyllä räiskyvä ja iloinen luonteeltani, mutta muuten kotona jössöttäjä. Suurin virheeni on vielä se, että muutin takaisin pieneen kotikaupunkiini. Se viimeistään karkoittaa _kaikki_ miehet. 

Vierailija
15/39 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 22:04"]No mitä hemmettiä? Kuka teitä on tylsäksi sanonut? Mä teen juurikin tuollaisia juttuja ja vientiä kyllä riittää. Vietin villiä nuoruutta niin pitkään, että tuollainen "tylsä" tuntuu oikein hyvältä kaiken sen hillumisen jälkeen.
[/quote]

Esimerkiksi nettideiteillä tavattu mies totesi tuon totisen :D Yleensäkin sellaiset miehet, joita ei kovin hyvin tunne, mutta vaihdetaan kuulumisia välillä. Jonkunlaisia säätöjä siis kai.

Vierailija
16/39 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 21:48"]

[/quote]

Mistä te löydätte noita? Minä taas olen "hirveä horo", koska rilluttelen liikaa. 

Vierailija
17/39 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 22:07"][quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 21:48"]

[/quote]

Mistä te löydätte noita? Minä taas olen "hirveä horo", koska rilluttelen liikaa. 
[/quote]

Mistäpä noita ei löytäisi.. No, livenä miehet eivät ehkä ole ihan niin vaativia kuin netissä. Tai jos tuo on joku tapa flirttailla/iskeä, sellaista kiusoittelua, joka menee pahasti pieleen?

Vierailija
18/39 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin ja olen myös "ärsyttävä", koska olen iloinen ja melko puhelias. -16

Vierailija
19/39 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen menetetty ja pian kuopattu tapaus muutenkin, joten en liittyisi. Luulin että näytän ainakin ihan normaalilta, mutta ilmeisesti en. Tytöt/naiset ovat aina suoralta kädeltä haukkuneet, nauraneet, haistatelleet tai nyrpistelleet nenäänsä jos olen tehnyt aloitteen, että minua kiinnostaisi tavata vaikka kahvilla. Jopa nettitreffisivujen tulos oli: ei vastauksia viesteihin. Pienenä lisätietona se ettei yksikään nainen ole tehnyt mulle aloitetta koskaan.

Vierailija
20/39 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 22:12"]

Mä olen menetetty ja pian kuopattu tapaus muutenkin, joten en liittyisi. Luulin että näytän ainakin ihan normaalilta, mutta ilmeisesti en. Tytöt/naiset ovat aina suoralta kädeltä haukkuneet, nauraneet, haistatelleet tai nyrpistelleet nenäänsä jos olen tehnyt aloitteen, että minua kiinnostaisi tavata vaikka kahvilla. Jopa nettitreffisivujen tulos oli: ei vastauksia viesteihin. Pienenä lisätietona se ettei yksikään nainen ole tehnyt mulle aloitetta koskaan.

[/quote]

Niin ja ikää reilusti päälle 30 jo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi