Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

E-pillereiden käyttäjät!

Vierailija
18.09.2015 |

Osaisitteko neuvoa? Olen syönyt jo vuoden Zoely-merkkisiä e-pillereitä ja aina ovat kuukautiset tulleet säännöllisesti. Nyt kuitenkaan ne eivät ole tulleet 4 lumepilleripäivän aikana, ja uusi liuska pitäisi aloittaa huomenna. En ole tehnyt vielä raskaustestiä, ajattelin tehdä viikon päästä viimeistään, ellette neuvo muuta.
Onko siis turvallista jatkaa huomenna e-pillereitä, vaikka raskaus on mahdollinen? (Jos selviää, että olen raskaana, abortti on ainoa vaihtoehto)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan syönyt e-pillereitä, mutta voit ottaa pillerit normaalisti.

Vierailija
2/10 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät että abortti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 19:22"]En ole koskaan syönyt e-pillereitä, mutta voit ottaa pillerit normaalisti.
[/quote]
Kiitos paljon avusta :) Helpottaisi vielä että muut olisi samaa mieltä.
-ap

Vierailija
4/10 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 19:22"]Mistä tiedät että abortti?
[/quote]
Vauvan synnyttäminen olisi tässä elämäntilanteessa erittäin huono vaihtoehto kaikille osapuolille.
-ap

Vierailija
5/10 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin Zoely, vaihtelee paljon miten vuoto alkaa.

Joskus alkaa viimesenä iltana /yönä, ennen kuin otan uuden pakkauksen ensimmmäisen pillerin. Itselläni ei lyllä ole raskusriskiä... Ja tunnen yleensä turvotuksena monta päivää etukäteen alkavat kuukautiset, vaikka joskus vuotoa saa odotella.

Vierailija
6/10 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ikinä tuu zoelyjen lumepäivinä menkkoja vaan uuden laatan aloituspäivänä. Zoelyt voi kyl lopettaakin menkkojen tulemisen.

Vierailija
7/10 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä voit jatkaa pillereitä.

Vierailija
8/10 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee testi kuitenkin.

Vierailija
9/10 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkaisin sinuna pillereiden syöntiä normaalisti. Mulla jäi Zoelyjen kanssa menkat välillä kokonaan pois, en ollut silti raskaana. :) Voithan tehdä testin jos epäilyttää.

Vierailija
10/10 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zoely pillerit käytössä mullakin ja pari kertaa vuoden aikana ollut noita vuotohäiriöitä. Gynellä kävin ja sanoi, että niitä voi tulla silloin tällöin pitkänkin ajan jälkeen ja ei ole syytä huolestua, jos on ottanut pillerit säännöllisesti ja ohjeiden mukaan. Jos ei ole ollut antibioottikuureja yms. kaikki on todennäköisesti hyvin. Kannattaa seurata tilannetta muutama kierto ja voi sen testin varmuuden vuoksi tehdä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän