Haluatko töihin vastaanottokeskukseen?
Harmi vain ettei paikkoja ole mollissa kun 13. Kaikki on ilmeisesti vuokratyöpaikkoja.
Kommentit (23)
En nuorena, vaaleana naisena ikinä uskaltaisi! Itsensä voi tuhota miellyttävämmällä tavallakin, jos sellanen kiinnostaa.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 19:07"]En hel**tissä! Olen ollut töissä siellä ja takaisin en mene!
[/quote]
Miksi? Millaista työ on vastaanottokeskuksessa? Valmistunut pian ja olen miettinyt uskallanko nuorena vaaleana naisena hakea työtä kyseisestä paikasta
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 19:22"]
Mamupatjat varmaan haluu.
[/quote]
Jännä juttu, että iso osa näistä työntekijöistä näyttäisi olevan miehiä.
Eikös sinne voi määrä varusmiehiä pareittain ja intin puvuissa vielä. Siinä olis kriisinhallinnan opetusta ihan käytännössä!
Haluan ja olen laittanut hakemuksen meneen.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 18:57"]
[/quote]
Miksi ihmeessä?
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 18:57"]
[/quote]
Mieti millaista on olla yksin yövuorossa kun traumaperäisestä stressihäiriöstä kärsivä ex-sotilas pimahtaa. Jos asut pohjoisessa, niin toivotaan ettei molemmat Lapin poliisit ole silloin selvittämässä jotain juoksukaljatapausta, koska aika yksinäs siinä sitten oot.
Voisin mä mennä, jos siitä sais hyvää palkkaa.
En hel**tissä! Olen ollut töissä siellä ja takaisin en mene!
Olen miettinyt tarjoutumista vapaaehtoistyöhön. En tarvitsisi palkkaa.
Haluan, koska raha kelpaa ja tuossa bisneksessä sitä liikkuu.
Millaista työtä tarjolla? Ns. respatyötä vai pelkästään sosiaalialan työtä?
Ai uusi moderointi on tällaista, että poistetaan osa viestiketjun viesteistä? Kirjoitin siitä, että nää ulkomaalaiset ei tajua eroa sen välillä, että joku on kiva niille työn puolesta, ei siksi että tykkää niistä niin mielettömästi. Siis tämä on kuultu ihan työntekijältä itseltään. Että vastaanottokeskuksen työntekijästä tulee hetkessä turvarätti, jonka luo suurinpiirtein ängetään kotiinkin kertomaan ne omat ongelmat. Pienessä kaupungissa tää on ongelma, missään et voi sen jälkeen kulkea ihan vaan rauhassa ja tehdä omia ostoksiasi ja omia juttujasi.
Eikö näin saa sanoa? Vaikka tää on toisen ihmisen aito kokemus?
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 19:11"]
Ai uusi moderointi on tällaista, että poistetaan osa viestiketjun viesteistä? Kirjoitin siitä, että nää ulkomaalaiset ei tajua eroa sen välillä, että joku on kiva niille työn puolesta, ei siksi että tykkää niistä niin mielettömästi. Siis tämä on kuultu ihan työntekijältä itseltään. Että vastaanottokeskuksen työntekijästä tulee hetkessä turvarätti, jonka luo suurinpiirtein ängetään kotiinkin kertomaan ne omat ongelmat. Pienessä kaupungissa tää on ongelma, missään et voi sen jälkeen kulkea ihan vaan rauhassa ja tehdä omia ostoksiasi ja omia juttujasi.
Eikö näin saa sanoa? Vaikka tää on toisen ihmisen aito kokemus?
[/quote]
Täysin totta!
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 19:02"]
Mieti millaista on olla yksin yövuorossa kun traumaperäisestä stressihäiriöstä kärsivä ex-sotilas pimahtaa
[/quote]
Miksi siellä olisi tuollaisia? Maahanmuuttokriitikkojen mielestähän kaikki pakolaiset ovat turvallisista maista tulevia rikkaita, joilla ei ole koskaan ollut huolta elämässään.
Vaihtasin fyysisesti raskaan kolmivuorotyöni tuohon heti. I dont care
up