Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen ihminen ärsyttää sinua?

Vierailija
17.08.2008 |

.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli joka ollessaan pahalla tuulella antaa sen peittelemättä näkyä ja muiden siitä kärsiä. Eräs tuttavaperheen rouva on sellainen, että vaikka jossain juhlissa voi mököttää koko illan puhumatta kenellekään ja saa koko tunnelman jäätäväksi. Hyvällä tuulella ollessaan taas on niin maireaa että.

Vierailija
2/29 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

TAI tämä: sellainen joka kertoo muiden juttuja/ideoita ominaan. Tämä on ihan sairaan ärsyttävää! Voi siis olla ihan joku pikkujuttu, esim. jos minä kerron tyypille x että jostain mainoksesta tulee mieleen joku juttu ja sitten kuulen tämän x:n kertovan seuraavana päivänä tämän saman ajatuksen omanaan jollekin toiselle. En ymmärrä miksi jotkut tekee näin?? Siis joku ihan pieni juttu jonka omivat itselleen? Joskus miehenikin tekee tätä, pahin on se kun kertoo alunperin minun kertoman jutun MINULLE niin että se olisikin hänen juttunsa.. ARGH! Ja tytärpuoli tekee tätä todella usein ja vaikka kuinka kuittailen tästä, niin kohauttaa vaan sitten olkapäitään ja toteaa että mitä väliä? Minusta sillä on väliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka ensimmäiseksi aina ajattelee pahaa toisista, etsii viat asioista ja ihmisistä. Oli asia mikä tahansa, puhuu siitä negatiiviseen sävyyn, valittaa. Mikään ei koskaan ole hyvin.

Vierailija
4/29 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja täytyy sanoa että AMK:n kaupalliseelta puolelta sekä KTM:t ovat aika usein näitä! Rynnivät kyynärpäät edellä ja suuna päänä minä minä minä meiningillä ja ällöttävintä on et tälläsiä arvoistetaan lyhyellä tähtäimellä nykyään työelämässä! Huh kun puistattaa kun heti tulee mieleen pari tällästä tapausta!!

Vierailija
5/29 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

- tuuliviirit, joiden seurassa saa aina pelätä, kun ei ikinä tiedä, mikä mättää, mistä räjähtää yllättäin jne. Näillä ihmisillä on jäänyt kotikasvatuksessa joku asia oppimatta...

- toisten runnojat, jotka työelämässä pönkittää itseään alentamalla toisia ja samalla nuolevat esimiehiään läpinäkyvästi.

- tyhmät ihmiset, jotka ei tajua mitään ja huumorintaju puuttuu kokonaan

- osa av-mammoista, jotka menevät tavallaan edelliseen kastiin. Tahdon Asian Nenna Tiutiset: "kiitos jumala, että me ostataan elää oikein.."

Vierailija
6/29 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka ei avaa suutansa oma-aloitteisesti ollenkaan eikä puhu mitään. Isommassa seurueessa tämä ei haittaa, jos yksi on sellainen, mutta kahdestaan on aika rasittavaa olla yksin äänessä.

Toinen tyyppi on sellainen itsensä "ylentäjä" ties millä ansioilla. Kaikilla kommenteillaan osoittaa omasta mielestään olevansa parempi ihminen ja lyttää samalla toista.

Vierailija
7/29 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitävät ihmiset, jotka saarnaavat muille siitä mitä itse tekevät eli kaksinaismoralismi. Muut eivät saa tehdä jotain mutta itse kyllä saa. Lisäksi ihmiset jotka löytävät piilomerkityksiä joka lauseesta ja ottavat itseensä. Lisäksi kateus kaikissa muodoissaan; ilkeily, pahansuopuus, piikittely, mustamaalaaminen, selkään puukottaminen vain oman heikon itsetunnon vuoksi.

Vierailija
8/29 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihminen joka siirtää asiat aina huomiseen ja huomiseen.

ihmiset joiden kanssa ei voi puhua kuin pinnallisista asioista.

Vierailija
9/29 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valittaa jostakin mutta EI TEE asialle mitään.....

Vierailija
10/29 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tajusin että mä olen melkein kaikkia näitä joita tässä ketjussa on lueteltu. Ihmekös tuo etteo mulla ole kavereita :-(

Olen tyhmä, tuppisuu, saamaton, laiska jne.

Vierailija
11/29 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

... "Räväkät" moottoriturvat, jotka luulevat, että juoruilu, selän takana jauhaminen jne. on sosiaalisuutta...Usein samaan pakettiin kuuluu, että he pitävät joitakin muita, kenties hieman hiljaisempia, jotenkin tyhmempinä, vaikka kuka tahansa tajuaa, että tyhjät tynnyrti pitävät eniten ääntä. Ja se valtava itsekorostus ja muiden alaspainaminen veemäisillä keinoilla, huoh.

Siihen kun vielä lisää taipumuksen olla kaikkitietävä kyökkipsykologi erittäin hatarin peruistein (!), niin lopputulos on jotakin todella epämiellyttävää. Sellaisen kanan, sori vaan, kierrän kyllä todella kaukaa, jos vain mahdollista.

Vierailija
12/29 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sanoinkuvaamattoman tyhmä ja suvaitsematon

Vierailija
13/29 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sellaiset, joiden perusluonne on todella kateellinen, niin että kaikkea kadehditaan siis ihan todella, ja se näkyy sitten käytöksessä.

Vierailija
14/29 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset hengittävät kynnysmatot joiden yleisimmät lauseet ovat "se on niin kateellinen ihminen" ja "kiittämättömyys on maailman palkka".

Vierailija
15/29 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mm. ne, joita pitää varoa ja tarkkailla koko ajan, ikuisnegatiiviset, ja seinään maastoutuvat tyypit, joista ei saa mitään irti ja jotka eivät edes seuraa elämää ympärillään niin paljoa, että pysyisivät yhtään jutun jujussa mukana.

Minulla oli yhdessä työpaikassa pomona ihminen, joka oli asiakkaille ja puhelimessa mairea kuin mikäkin, mutta ns. tiskin takana työntekijöille hirveä piiskuri ja täysin ymmärtämätön. Kävi itse lyhyitä työpäiviä iltavuorossa eikä millään ymmärtänyt, etteivät aamulla seitsemäksi tulleet enää silloin kolmen aikaan iltapäivällä jaksa olla kamalan tehokkaita. Kauhea nurina, jos hetkenkään istui ja lepuutti jalkoja. Itse kuori kermat päältä ja teki vain omasta mielestään mukavia työtehtäviä. Kuulemani mukaan ei koskaan hyväksynyt mitään työntekijöiden tai edes perheenjäsentensä ideoita, vaan tyrmäsi ne ja sitten parin viikon päästä esitteli ne omina kuningasajatuksinaan...

Toinen vähän samantyyppinen oli lapsuudenkaverini, joka tuntui uskovan, että hänen mielipiteensä oli yhtä kuin enemmistön mielipide, vaikka hän oli konservatiivinen ja varsin vanhanaikainen näkemyksissään verrattuna muihin samanikäisiin ja ehkä jopa väestöön yleensä. Teki kernaasti valintoja toisten puolesta eikä kuunnellut, jos joku rohkeni olla eri mieltä. Toi asiat esille faktoina, ei mielipiteinä.

Opiskeluaikana riepoivat kovasti nämä toverit, joiden mottona tuntui olevan "iloinen mieli korvaa puuttuvan älyn". Kamalan kova meteli aina, ei mitään keskittymistä mihinkään ja sitten vedetään savua henkeen kulmat kurtussa ja äristään, ettei opetus ole hyvää, kun enemmänkin oli kyse siitä, ettei itse kuunneltu luennoilla vaan vain kikateltiin. Olin onnellinen, kun suurin osa niistä lähti pois tai vähintään lähti pitkäksi aikaa ulkomaille vaihtoon :-) Sinä aikana ne sitten vähän kasvoivat henkisesti ja rauhoittuivat, osa osoittautui jopa melkein mukaviksi ihmisiksi, kun sai sen räikeän räkätyksen pois.

Vierailija
16/29 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

puheiden päälle eikä malta kuunnella että vastapuoli sanoo sanottavansa loppuun.

Vierailija
17/29 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eräs ystäväni on ihmisenä kyllä ihan mukava ja meillä on hyviä keskusteluja yhdessä MUTTA hän on todella rasittavan itsekeskeinen. kun hänen kanssaan puhuu puhelimessa niin hän selittää jatkuvasti omasta ihanasta tyttärestään ja kaiken huipuksi puhuu tyttärelleen. kiva siellä luurin toisessa päässä kuunnella minuutti tolkulla sitä lässyttämistä. tekisi mieli lyödä luuri korvaan. kaveri ei koskaan myönnä että hänen lapsensa, miehensä tai hän itse olisi millään tavalla viallinen tai puutteellinen. he ovat vain täydellisiä. toisia ihmisiä tämä kaveri on kuitenkin herkästi arvostekemassa...

todella raskas ihminen...epäaito

Vierailija
18/29 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

puheiden päälle eikä malta kuunnella että vastapuoli sanoo sanottavansa loppuun.

mutta sellainenkin ihminen ärsyttää joka vaan odottaa ja odottaa, että muut hiljentyvät kuuntelemaan tätä yhtä ihmistä, joka ei itse saa suutaan auki ja pitää sitten toisia töykeinä jos itse on niin hiljainen hissukka, ettei keksi mitään sanottavaa eikä koskaan uskalla puhua toisten päälle.

Vierailija
19/29 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kiittämättömät

Vierailija
20/29 |
17.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli yksi ystävä, joka soitteli jopa yöllä ja valitti murheitaan. Kuuntelin ja yritin tukea. Kun kaipasin itse tukea, niin hän kuittasi sen jollain latteudella ja alkoi paasata omista asioistaan. Emme ole enää tekemisissä keskenämme, pistin välit poikki.

Myös pahantahtoiset, muita ihmisiä haukkuvat juoruilijat ovat mielestäni ikäviä tyyppejä.