Eikö siitä tule hieman likainen olo jos on
lapsia haluamattoman miehen kanssa mutta kuitenkin seksiin täytyy suostua?
Kommentit (8)
Tarkoitin että jos itse haluaa lapsia mutta mies ei ja kuitenkin oletus on että seksiä täytyy harrastaa
Jos itse haluaa lapsia ja mies ei, on ongelma vähän eri luokkaa kuin mahdollinen likaisuuden tuntu.
En olisi sellaisen miehen kanssa mennyt ikinä yhteen joka ei haluaisi lapsia.Ja kyllä..nainen ei halua seksiä luonnostaan jos siinä ei ole kyse lasten tekemisestä ja siksi se on esittämistä..
Voin sanoa että eron huomaa kun se on sitä LASTEN TEKO SEKSIÄ...siis ihan eri kamaa kun perus "pannaan nyt kun rakastan sua"
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 17:10"]Tarkoitin että jos itse haluaa lapsia mutta mies ei ja kuitenkin oletus on että seksiä täytyy harrastaa
[/quote]
Ei seksiä täydy harrastaa kenenkään mieliksi. Vaan omaksi ilokseen. Seksissä ei ole mitään likaista. Jos molemmat on oikeesti aikuisia ja tahtoo
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 17:10"]Tarkoitin että jos itse haluaa lapsia mutta mies ei ja kuitenkin oletus on että seksiä täytyy harrastaa
[/quote]
Sehän on ihan oma valinta roikkua sellaisessa suhteessa, jossa tulevaisuuden näkymät eivät mene yksiin. Jos siinä tuntee olonsa likaiseksi niin ikävää, mutta itsepähän tilanteensa valitsee :D
Ps. Olen nainen, en halua lapsia (enää, yksi riittää) mutta pidän seksistä ja harrastan sitä hyvin mielelläni. Käytän ehkäisyä. En tunne oloani likaiseksi.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 17:13"]En olisi sellaisen miehen kanssa mennyt ikinä yhteen joka ei haluaisi lapsia.Ja kyllä..nainen ei halua seksiä luonnostaan jos siinä ei ole kyse lasten tekemisestä ja siksi se on esittämistä..
Voin sanoa että eron huomaa kun se on sitä LASTEN TEKO SEKSIÄ...siis ihan eri kamaa kun perus "pannaan nyt kun rakastan sua"
[/quote]
Voi sua. Ajattelet ettei nainen halua seksiä?
Täh? Siis seksiin ihan täytyy suostua vaikka ei lapsia oltaisi tekemässä?
Tervetuloa nykypäivään, seksi ei ole pelkästään lastentekoa varten. Sen vuoksihan on keksitty ehkäisymenetelmiä toistensa perään :)