Mitä mieltä olette Orposta
Kommentit (22)
Ihan normaali ihminen. En tunne henkilökohtaisesti, niin en voi ilmaista mielipidettäni sellaisesta ihmisestä, toisin kuin muut vähän kröhöm "paremmat ihmiset".
Haluaa ilmeisesti tuhota Suomen. Lähetin hänelle juuri spostia. Lähetä sinäkin.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 17:12"]Haluaa ilmeisesti tuhota Suomen. Lähetin hänelle juuri spostia. Lähetä sinäkin.
[/quote]
Noloa. Juurikin tyypillistä toimintaa crocsit jalassa hiihtelevältä suomi-tollolta
Ei pysty katsomaan rehellisesti kameraan. Silmät vaeltaa ties missä telkkariruudulla, oikein seurasimme porukalla, mutta ei kameraan ei osunut katse. Epärehellinen siis.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 17:16"]
Ei pysty katsomaan rehellisesti kameraan. Silmät vaeltaa ties missä telkkariruudulla, oikein seurasimme porukalla, mutta ei kameraan ei osunut katse. Epärehellinen siis.
[/quote]
Tämä siis tällä viikolla tv:ssä, ei tossa juutuubilla.
*Orvosta - Petteri Orpo -> Petteri Orvosta.
Orpo kertoi tuossa aiemmin että minä olen rasisti jos epäilen maahantulijoilla olevan taloudellinen etu mielessän kun valitsevat nimenomaan Suomen kohteekseensa. Se mielestäni riittää kertomaan kyseisestä ministeristä kaiken oleellisen. Leimakirvestä heilutteleva haittaministeri.
t. Rasisti (Orpon määritelmän mukaan siis)
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 17:12"]Moi petteri
[/quote]
Mä en ole Petteri, mutta tuntenut häbet melkein 20 v. On oikeasti todella fiksu ja mukava kansantaloustieteilijä, arvostan suuresti. Harmi että joutui tähän pahimpaan ministeritehtävään, mutta hän on perinteitä kunnioittava isänmaallinen mies ja varmaan hoitaa homman. Ei ole EU-intoilija kuten stubb ja katainen.
Stubb ja Orpo haluaa Brysseliin töihin, siksi pitää olla hyvää pataa Merkelin kanssa. Siinä ei isänmaan etu paljon paina.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 18:59"]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 17:12"]Moi petteri [/quote] Mä en ole Petteri, mutta tuntenut häbet melkein 20 v. On oikeasti todella fiksu ja mukava kansantaloustieteilijä, arvostan suuresti. Harmi että joutui tähän pahimpaan ministeritehtävään, mutta hän on perinteitä kunnioittava isänmaallinen mies ja varmaan hoitaa homman. Ei ole EU-intoilija kuten stubb ja katainen.
[/quote]
Oli mitä oli, mutta väärä mies väärässä pestissä.
Keskusta ja kokoomus on tämän maan pahimmat mamupuolueet.
Aivan samoin oli holtitonta Vanhasen kakkoshallituksen aikana.
Marionetti ja ilmeisen vaivautunut roolistaan.
Sitä en viitsi alkaa julistamaan, kenen epäilen nykivän naruja. Eiköhän sekin tässä selviä?
Yks kaks alko päässä soimaan Jukka pojan " katkera totuus ": kukaan ei jaksa kuunnella sun marinaa..
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 17:16"][quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 17:12"]Haluaa ilmeisesti tuhota Suomen. Lähetin hänelle juuri spostia. Lähetä sinäkin.
[/quote]
Noloa. Juurikin tyypillistä toimintaa crocsit jalassa hiihtelevältä suomi-tollolta
[/quote] Mua ei paljoa kiinnosta mikä on noloa siinä vaiheessa kun joku Urpo on kiillottamassa omaa sädekehäänsä Eu:hun päin mun lasten tulevaisuuden kustannuksella.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 17:19"]*Orvosta - Petteri Orpo -> Petteri Orvosta.
[/quote]Väärin. Sukunimeä ei taivuteta.
Täydellinen katastrofi. Mies joka tullaan muistamaan siitä, että hän toi no-go zonet Suomeen.
Ihan pihalla koko ukko...