Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin monet kauniit naiset ovan sinkkuja?

Vierailija
18.09.2015 |

Eivätkö löydä sopivaa vai ovat niin "nirsoja", ettei heille kelpaa mikään.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis on oikeasti usein vaikea. Tottunut prinsessa kohteluun ja jos mies ei tanssi prinsessan pillin mukaan niin kilahdellaan ja vaihdetaan miestä heti. Minulla on eräs ystävä, joka hyvin kylmästi lemppaa miehen, jos asiat eivät mene kuten hän haluaa. Onko se sitten sitä oman arvon tuntevaa, tiedä häntä.

Vierailija
42/57 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 17:10"]

Miesten ja naisten käsitys kauniista naisesta on eri, nainen ei osaa objektiivisesti sanoa kuinka kaunis toinen nainen on. Miettikää vaikka sinkkuelämäm Carrya, naisten mielestä hän on joku maailman luokan kaunotar ja miehet näkevät variksenpelättimen.

[/quote]

Pitääkö joku nainen Carrya kaunottarena? Oh-hoh. Eikös se ole se, jolla on pitkä hevosennaama ja kolho luiseva kroppa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska niille kelpaa vain Sauli Niinistö!

Vierailija
44/57 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 17:27"][quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 17:06"]

Minä olen mielestäni (ja joidenkin muidenkin mielestä, mitenkään olematta yli-itseriittoinen) ihan kaunis ja ulkonäkö kyllä saa huomiota. Mutta kun sepäs ei riitä. Olen sen lisäksi epävarma, takertuva, hyökkäävä, mustasukkainen, vakuuttelua kaipaava, äkkipikainen, helposti suuttuva/suututtava ja lista jatkuu ja jatkuu ja jatkuu... Ystävänä olen mielestäni myös hyvä, aina iloinen ja rento ja ihan hauskakin, mutta auta armias kun pitäisi tapailla. Olen Godzilla.

[/quote]

Et taida puhua itsestäs vaan jostakin jolle olet katkera jostakin?
[/quote]
Ei, kyllä puhun ihan itsestäni. Miksi nyt jostain muusta tässä puhuisin? :D olen ennemminkin katkera heille jos joillekin, joilla on terve itseluottamus ja itsekunnioitus, heille joiden ei tarvitse roikkua miehissä saadakseen hyvän olon ja heille, joita joku jaksaa katsella pidempäänkin kuin kahdet treffit. Vaikka puhun itsestäni ja puutteistani itseironisesti ja "haukkuen", en nauti niistä piirteistä ja siksi käynkin terapiassa parantaakseni omaa itseluottamustani ettei käytös olisi tuollaista.

Vierailija
45/57 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian korkeat epärealistiset kriteerit kumppania kohtaan tai sit perus "ääh, kaikki hyvät miehet on jo varattu". Ei muuten pidä paikkaansa. En kyllä itsekään kauniina naisena mitään bensalenkkarijunttia huolisi. m25

Vierailija
46/57 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 17:30"]

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 17:10"]

Miesten ja naisten käsitys kauniista naisesta on eri, nainen ei osaa objektiivisesti sanoa kuinka kaunis toinen nainen on. Miettikää vaikka sinkkuelämäm Carrya, naisten mielestä hän on joku maailman luokan kaunotar ja miehet näkevät variksenpelättimen.

[/quote]

Pitääkö joku nainen Carrya kaunottarena? Oh-hoh. Eikös se ole se, jolla on pitkä hevosennaama ja kolho luiseva kroppa?

[/quote]juuri se! :D

Vierailija
47/57 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 16:35"]

Eivätkö löydä sopivaa vai ovat niin "nirsoja", ettei heille kelpaa mikään.

[/quote]miksi kysyt?

Vierailija
48/57 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka oikeastaan on kaunis...? Minulle on sanottu, että olen kaunis, mutta itse en omaa ulkonäköäni sellaisena pidä.

Minulle on väläytelty jos jonkinlaista syytä miksi olen sinkku.

Totuus on se, että olen paininut masennuksen kanssa kauan. Onneksi selvisin sen vakavastakin jaksosta lopulta. Masennuksesta ei tiedä kuin pari ihmistä.

Olen päättänyt tulla asian kanssa kaapista ulos jossakin vaiheessa. Toivottavasti jotkut minua mm. oudoksi, tyhmäksi, nirppanokaksi, ylpeäksi jne. leimanneet tuntevat silloin piston sydämessään. Selviää heillekin sitten, miksi olin aina niin ystävällinen heille, vaikka ihan suoranaisesti piruilivatkin välillä "tyhmyyteni" kustannuksella... en jaksanut muuta kuin pitää kulissia yllä...

Vierailija
49/57 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nykystandardien mukaan kaunis. Tyyliin, jos haluaisin pääsisin varmasti tekemään mallin töitä tms ulkonäköön perustuvaa hommaa. Miehet tulleet aina iskemään kertoen audeistaan ja kukkaroiden paksuudestaan. Olen kokenut nämä tilanteet todella ällötävänä. Loukkaavana, että ko. tyyppejä ei voisi vähempää kiinnosta millainen ihminen olen luonteeltani.

Olin pitkään sinkkuna.

Nyt loppukesällä kohtasin minulle täydellisen kumppanin. Hänen maailman hahmotuskyky on mieletön ja sydän suuri. Hänen huumorintajunsa ei sisällä kanssaihmisten ivaamista kuten surullisesti monilla sisältää. Keskustelumme ovat mielettömiä ja syvällisiä, filosoista, historiasta, ympäristöasioista.. kaikesta.

Ennen kaikkea hän ihastui taitooni keskustella ja mielipiteistäni, ja sen seurauksena alkoi ns koko paketti kiinnostaa. Samoin minulla kävi häntä kohtaan. Nyt on kaveri kenen kanssa käydä patikoimassa ja katsella dokkareita. Hyvää kannatti odottaa :)

Nimimerkillä peeaa opiskelija nainen, joka peeaa opiskelija miehensä kanssa liikkuu fillareilla paikasta toiseen :D

Vierailija
50/57 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 17:23"][quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 17:11"]

Kaikki kauniit naiset (ja mukavat, hauskat, hurmaavat) jotka omaa silmääni miellyttää, tai joihin suorastaan ihastun, ovat parisuhteessa! Kauniit mutta tyhmät ja pinnalliset ovat vapailla markkinoilla. :/ Kaikki parhaat on viäty ja haluisin sellaisen normaalin järkevän naisen. Nimim. Etsin naista tositarkotuksella tampereelta

[/quote]

Luulen, että sun ongelma on se, että olet massan johdateltavissa oleva "lammas"... luulet parisuhteessa olevan parempi, vaikka vapaana olisi parempiakin...

Sama tapahtuu esim. hulluilla päivillä. Osaa laareista ei tongi kukaan ja toisia tonkii joukko tungokseen asti...

Vain sen takia, koska yksi aloitti sen tonkimisen ja muut kiinnostuivat sen perusteella... sama ilmiö pätee moneen asiaan...
[/quote]

Nokun en minä tiedä että ovat parisuhteessa! Sehän siinä joskus onkin kun alat tekeen tuttavuutta, on hauskaa ja kaikki kohdallaan ja ehdotat että mentäskö joskus vaikka kahveelle, niin sitten sieltä tulee että: "Ai, no täytyy katsoa, luulen ettei poikaystävä tykkäisi" tai muuta vastaavaa.

Vierailija
51/57 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 17:29"]Hottikset sarjassa oon saanu melko hyvän kuvan kauniista ihmisistä. Pintaliitäjiä, joille ei mikään kelpaa. On kyl saanu nauraa!!!
[/quote] näin on! Mies aina sanoo et luoja mitä lehmiä, ei ihme ettei noilla oo ketään!

Vierailija
52/57 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 17:49"]

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 17:23"][quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 17:11"] Kaikki kauniit naiset (ja mukavat, hauskat, hurmaavat) jotka omaa silmääni miellyttää, tai joihin suorastaan ihastun, ovat parisuhteessa! Kauniit mutta tyhmät ja pinnalliset ovat vapailla markkinoilla. :/ Kaikki parhaat on viäty ja haluisin sellaisen normaalin järkevän naisen. Nimim. Etsin naista tositarkotuksella tampereelta [/quote]   Luulen, että sun ongelma on se, että olet massan johdateltavissa oleva "lammas"... luulet parisuhteessa olevan parempi, vaikka vapaana olisi parempiakin... Sama tapahtuu esim. hulluilla päivillä. Osaa laareista ei tongi kukaan ja toisia tonkii joukko tungokseen asti... Vain sen takia, koska yksi aloitti sen tonkimisen ja muut kiinnostuivat sen perusteella... sama ilmiö pätee moneen asiaan... [/quote] Nokun en minä tiedä että ovat parisuhteessa! Sehän siinä joskus onkin kun alat tekeen tuttavuutta, on hauskaa ja kaikki kohdallaan ja ehdotat että mentäskö joskus vaikka kahveelle, niin sitten sieltä tulee että: "Ai, no täytyy katsoa, luulen ettei poikaystävä tykkäisi" tai muuta vastaavaa.

[/quote]

Tuo on myös kiltti tapa antaa pakit...

Et voi siis tietää kuka on sinkku ja kuka ei, jos et heitä tunne oikeasti.

Vierailija
53/57 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osittain johtuu ehkä siitä että miehet ja naiset kehittyvät eri ikäisinä - naiset ovat kauneimmillaan 20-30-v., miesten mahdollinen urakehitys alkaa todenteolla erottua vasta 30+ iässä, sitä ennen moni (tuleva) huippumies ei vaan pysty vakuuttamaan naisia omasta erinomaisuudestaan. Eikä ehdikään kun päivät kuluu lukusaleissa ja alkupään kellon ympäri duuneissa (mahdollisesti vielä ympäri maata tai jopa maailmaa harkkapaikkojen tai rahoituksen jne. perässä). Toisaalta ei moniakaan kauniita nuoria naisia kai kiinnosta ottaa mitään kymmenen vuotta vanhempaa miestä.

Joten yksinkertaistetusti, nuoret kauniit naiset ja nuoret (tulevaisuudessa) menestyvät miehet eivät oikein kohtaa, tai jos kohtaavatkin, niin eivät tunnista toisiaan, koska miesten menestys on vasta jossakin 5-10 vuoden päässä odottamassa itseään. Naisten tilanne on verrattavissa vähän siihen, jos miesten pitäisi bongata tuleva vaimo ala-asteella, eli yrittää päätellä että kehittyyköhän tuosta naapuripulpetin tytöstä kaunotar kymmenen vuoden päästä.

Vierailija
54/57 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 17:44"]

Kuka oikeastaan on kaunis...? Minulle on sanottu, että olen kaunis, mutta itse en omaa ulkonäköäni sellaisena pidä.

Minulle on väläytelty jos jonkinlaista syytä miksi olen sinkku.

Totuus on se, että olen paininut masennuksen kanssa kauan. Onneksi selvisin sen vakavastakin jaksosta lopulta. Masennuksesta ei tiedä kuin pari ihmistä.

Olen päättänyt tulla asian kanssa kaapista ulos jossakin vaiheessa. Toivottavasti jotkut minua mm. oudoksi, tyhmäksi, nirppanokaksi, ylpeäksi jne. leimanneet tuntevat silloin piston sydämessään. Selviää heillekin sitten, miksi olin aina niin ystävällinen heille, vaikka ihan suoranaisesti piruilivatkin välillä "tyhmyyteni" kustannuksella... en jaksanut muuta kuin pitää kulissia yllä...

[/quote]

Ei ehkä kannata. Sillä tuskin tuntevat.

Vierailija
55/57 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hottiksista kauniita ovat Martta ja Rosa, muut ovat rumia pubiruusuja ja suohirviöitä

Vierailija
56/57 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 17:58"]Hottiksista kauniita ovat Martta ja Rosa, muut ovat rumia pubiruusuja ja suohirviöitä
[/quote] ei ainakaan sisäisesti!

Vierailija
57/57 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole nykypäivää, että parisuhteen on oltava 100% täydellinen. Kaikki pitää olla niin kuin elokuvissa, mistään ei voi olla eri mieltä, kumppanin on oltava olemassa vain ja ainoastaan sinua varten ilman mitään stressiä tai huolia (esim. työelämässä), jokaikinen täydellisen unelmakumppanin kriteeri sadan eri vaatimuksen listalta on täytyttävä - muuten on väärän ihmisen kanssa yhdessä ja suhde on tuhoon tuomittu.

Nirsoilua ja ihme prinsessaelämää tämä someaika. Tuota humpuukia naureskelen mieheni kanssa yhdessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi