Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin monet kauniit naiset ovan sinkkuja?

Vierailija
18.09.2015 |

Eivätkö löydä sopivaa vai ovat niin "nirsoja", ettei heille kelpaa mikään.

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 16:59"]

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 16:39"]Kauniita naisiahan on enemmän mitä hyvännäköisiä miehiä. [/quote] Uutispläjäys: Johtuu meikistä.

[/quote]

Kuka tuota nyt ei tiedä? Tosin naiset laittautuvat muutoinkin enemmän ja ovat miehiä useammin tilastollisesti myös hoikempia.

Ja ei meikki vaikuta lopputulokseen sinänsä. Te miehet kun ette osaa "katsoa ja nähdä" meikin alle: vain meikin avulla kauniillakin naisella on vientiä ja itsekin katselen mieluummin kaunista naista kuin keskivertoa tai rumaa miestä.

Vierailija
22/57 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on aika helppo pysyä sinkkuna, jos ei etsi aktiivisesti tai käy yöelämässä. Harvoin kukaan uskaltaa kaupassa tai lenkkipolulla selvinpäin lähestyä. "Bellaa" perään huutelevatkin ovat ulkomaalaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen mielestäni (ja joidenkin muidenkin mielestä, mitenkään olematta yli-itseriittoinen) ihan kaunis ja ulkonäkö kyllä saa huomiota.

Mutta kun sepäs ei riitä. Olen sen lisäksi epävarma, takertuva, hyökkäävä, mustasukkainen, vakuuttelua kaipaava, äkkipikainen, helposti suuttuva/suututtava ja lista jatkuu ja jatkuu ja jatkuu...

Ystävänä olen mielestäni myös hyvä, aina iloinen ja rento ja ihan hauskakin, mutta auta armias kun pitäisi tapailla. Olen Godzilla.

Vierailija
24/57 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niin monet rumat naiset ovat päässeet suhteisiin? Minusta mielenkiintoisempi kysymys...

Vierailija
25/57 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten ja naisten käsitys kauniista naisesta on eri, nainen ei osaa objektiivisesti sanoa kuinka kaunis toinen nainen on. Miettikää vaikka sinkkuelämäm Carrya, naisten mielestä hän on joku maailman luokan kaunotar ja miehet näkevät variksenpelättimen.

Vierailija
26/57 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kauniit naiset (ja mukavat, hauskat, hurmaavat) jotka omaa silmääni miellyttää, tai joihin suorastaan ihastun, ovat parisuhteessa! Kauniit mutta tyhmät ja pinnalliset ovat vapailla markkinoilla. :/ Kaikki parhaat on viäty ja haluisin sellaisen normaalin järkevän naisen.
Nimim. Etsin naista tositarkotuksella tampereelta

Vierailija
27/57 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä soimaa itseäsi. Mielestäni olet temperamenttinen, itse pidän vähän rajummasta meiningistä. Jos olet kaunis ja kroppa kunnossa niin lähde mielelläni kanssasi treffeille t:Mies 39

Vierailija
28/57 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 16:57"]

Kauniit ovat myös siinä mielessä vaativia, että jos homma ei toimi niin lopettavat homman lyhyeen kun on varaa valita. Tietävät, että vientiä riittää niin ei tarvitse sietää huonoa kohtelua. Arvostan. Olisipa kaunis itsekin enkä kynnysmatto:(

[/quote]

Totta. Rumana naisena auttamattakin takertuu ihan liikaa kaikkiin miehiin kun tietää, että voi olla että viimeinen kerta elämässä kun on mahdollisuus tapailla miestä :(

Vierailija
29/57 |
19.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 16:35"]

Eivätkö löydä sopivaa vai ovat niin "nirsoja", ettei heille kelpaa mikään.

[/quote]

Hassu ajatus,että ihmisessä on pakko olla jokin "piilevä vika" jos ei seurustele :D Silloin ainakin kun itse olin sinkku,ei ihan puissa kasvanut sopivia seurustelukumppaneita.Treffailin kyllä,mutta jos se toinen ei nyt vaan napannut,ei oikein voi väkisin tapailla vain että ei olisi "nirso". Toisekseen,jotkut eivät edes kaipaa parisuhdetta.

Vierailija
30/57 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 17:13"]

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 16:57"]

Kauniit ovat myös siinä mielessä vaativia, että jos homma ei toimi niin lopettavat homman lyhyeen kun on varaa valita. Tietävät, että vientiä riittää niin ei tarvitse sietää huonoa kohtelua. Arvostan. Olisipa kaunis itsekin enkä kynnysmatto:(

[/quote]

Totta. Rumana naisena auttamattakin takertuu ihan liikaa kaikkiin miehiin kun tietää, että voi olla että viimeinen kerta elämässä kun on mahdollisuus tapailla miestä :(

[/quote]No älä höpötä! :D en minä ainakaan takerru kehenkään. Ja aina tulee uus. No se ehkä johtuu siitä että isken itse miehiä;P

Vierailija
31/57 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa todella ala-arvoista keskustelua :(

Vierailija
32/57 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta mukavaa elää yksin tällä hetkellä. Vapaata ja mutkatonta elämää. Keskityn unelmieni rakentamiseen ja seuraa saan ystävistä ja sukulaisistani :) En tällä hetkellä kaipaa muuta.

Vierailija
33/57 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 17:37"][quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 17:30"]

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 17:10"]

Miesten ja naisten käsitys kauniista naisesta on eri, nainen ei osaa objektiivisesti sanoa kuinka kaunis toinen nainen on. Miettikää vaikka sinkkuelämäm Carrya, naisten mielestä hän on joku maailman luokan kaunotar ja miehet näkevät variksenpelättimen.

[/quote]

Pitääkö joku nainen Carrya kaunottarena? Oh-hoh. Eikös se ole se, jolla on pitkä hevosennaama ja kolho luiseva kroppa?

[/quote]juuri se! :D
[/quote]

Sarah Jessica-Parker ei ehkä ole klassisen kaunis, mutta on silti löytänyt hyvän miehen rinnalleen. Yksi Hollywoodin kestävimmistä liitoista. Muut hollywoodin miehet etsivät aina uutta ja uutta kaunista nuorta valloitusta... niille ei suhteen kestävyys tai rakkaus merkitse mitään. Kertoo aivan kaiken kyseisistä miehistä... hyvä esimerkki pinnallisesta yrjöke miehestä on esim. Jared Leto. Sori, meni nyt vähän aiheen ohi, mutta tulipahan vaan tässä ohimennen mieleen.

Vierailija
34/57 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 17:30"]

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 17:10"]

[/quote]

Pitääkö joku nainen Carrya kaunottarena? Oh-hoh. Eikös se ole se, jolla on pitkä hevosennaama ja kolho luiseva kroppa?

[/quote]Hän on todella kaunis!Kaunein jonka tiedän. 

Vierailija
35/57 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minua ei kukaan ole koskaan kauniiksi sanonut. Lähinnä vain haukuttu rumaksi ja mieheksi yms. Pidän itseäni silti todella kauniina, ja sinkku olen koska en halua olla suhteessa. Yhdenyön juttuja joskus harrastan. Minulla on hyvä itsetunto ja kiva elämä.

Vierailija
36/57 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ne Hottikset mielestäni mitenkään erityisen kauniita ole, oikealla stailauksella olisivat paremman näköisiä. Turussa tosin muutenkin ihmiset ovat kauniimpia, kuin muualla, joten en oikein ymmärrä tuota Hesassa, Tampereella ym. harrastettua pakkelointia, suuria tatuointeja naisilla ja tuimia kampauksia.

Vierailija
37/57 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 17:11"]

Kaikki kauniit naiset (ja mukavat, hauskat, hurmaavat) jotka omaa silmääni miellyttää, tai joihin suorastaan ihastun, ovat parisuhteessa! Kauniit mutta tyhmät ja pinnalliset ovat vapailla markkinoilla. :/ Kaikki parhaat on viäty ja haluisin sellaisen normaalin järkevän naisen. Nimim. Etsin naista tositarkotuksella tampereelta

[/quote]

Luulen, että sun ongelma on se, että olet massan johdateltavissa oleva "lammas"... luulet parisuhteessa olevan parempi, vaikka vapaana olisi parempiakin...

Sama tapahtuu esim. hulluilla päivillä. Osaa laareista ei tongi kukaan ja toisia tonkii joukko tungokseen asti...

Vain sen takia, koska yksi aloitti sen tonkimisen ja muut kiinnostuivat sen perusteella... sama ilmiö pätee moneen asiaan...

Vierailija
38/57 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 17:06"]

Minä olen mielestäni (ja joidenkin muidenkin mielestä, mitenkään olematta yli-itseriittoinen) ihan kaunis ja ulkonäkö kyllä saa huomiota. Mutta kun sepäs ei riitä. Olen sen lisäksi epävarma, takertuva, hyökkäävä, mustasukkainen, vakuuttelua kaipaava, äkkipikainen, helposti suuttuva/suututtava ja lista jatkuu ja jatkuu ja jatkuu... Ystävänä olen mielestäni myös hyvä, aina iloinen ja rento ja ihan hauskakin, mutta auta armias kun pitäisi tapailla. Olen Godzilla.

[/quote]

Et taida puhua itsestäs vaan jostakin jolle olet katkera jostakin?

Vierailija
39/57 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hottikset sarjassa oon saanu melko hyvän kuvan kauniista ihmisistä. Pintaliitäjiä, joille ei mikään kelpaa. On kyl saanu nauraa!!!

Vierailija
40/57 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mt-ongelmat ovat yleisiä nykyään. Ne voivat vaikeuttaa esimerkiksi parinhakua "näkymättömällä" tavalla. Ulospäin saattaa vaikuttaa kynnysmatolta tai liian korkeaa rimaa pitävältä, totuuden ollessa vaikka syömishäiriö siellä kaiken takana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän