Hyvin pieni ihminen pelastettiin yksinäisyydeltä Vantaalla
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008721207.html
Toimittaja ei taida pitää sanasta taapero?
Kommentit (22)
Osoittaa todella huonoa makua ja tilannetajua vääntää tällainen lööppi ja teksti, kun pari päivää sitten lapsi ja äiti ei ollut enää pelastettavissa, kiitos viranomaistunaroinnin. Aivotonta paskaa toimittajalta.
Inhoan tämän toimittajan kirjoitustyyliä. Pitääkö sitä aina olla niin helvetin nokkela?
Jutussa yritetty olla humoristisia. Tuloksena on outo uutinen.
Vauvasta tuossa oli kyse, ei taaperosta.
Jo tämä tapaus oli toimittajalle vitsi, ehkä se ei äidille sitä ollut. Eikö tänä päivänä saa enää sanoa, vauva, minun vauvani. Toki tajuan ettei saa sanoa tyttö- poikavauva.
Oliko äippä käyny imemässä tupakkaa posket lommolla.
Miksi tällaista edes uutisoidaan? Kohta varmaan uutisoidaan, että perheellä meni kylpyhuoneessa peili rikki, tai simapullo räjähti, joku olisi voinut loukkaantua pahasti.
Vierailija kirjoitti:
Oliko äippä käyny imemässä tupakkaa posket lommolla.
Onneksi sinä et sentään tupakoi. Se tekee sinusta paremman ihmisen.
Pieni ihminen, yksinäisyys... Huhhuh
En minäkään pidä sanasta taapero.
Vierailija kirjoitti:
Jo tämä tapaus oli toimittajalle vitsi, ehkä se ei äidille sitä ollut. Eikö tänä päivänä saa enää sanoa, vauva, minun vauvani. Toki tajuan ettei saa sanoa tyttö- poikavauva.
Juurihan itse sanoit tyttö- JA poikavauvan. Mikähän aivokemiallinen häiriö sulla on, jos luulet ettei "mitään saa sanoa"? Ihan vapaasti saat sanoa, kuten saat tehdä itsestäsi dillenkin, niinkuin lainaamassani viestissä teit.
Koko juttu oli kirjoitettu kuin kesken jotain neurologista kohtausta.
Oli kai yritetty olla hauskoja, mutta mautonta tuollaisessa tilanteessa.
Typerä otsikko siinäkin mielessä, että se on virheellinen: lapsi ei ollut edes yksin, seurana oli koiria. Ja ihan kuin "yksinäisyys" olisi se suurin ongelma tässä, vaan se, että avuton vauva on itsekseen kotona. Äh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juurihan itse sanoit tyttö- JA poikavauvan. Mikähän aivokemiallinen häiriö sulla on, jos luulet ettei "mitään saa sanoa"? Ihan vapaasti saat sanoa, kuten saat tehdä itsestäsi dillenkin, niinkuin lainaamassani viestissä teit.
Nyt ei saa joissakin piireissä kertoa mitä sukupuolta syntynyt yksilö on, eikä nimi ja nutun värikään saa asiasta viestiä. Onneksi tämä hullu suutaus ei Suomessa lyönyt täysillä läpi, vanhemmat saavat nauttia tyttö- ja poikavauvoistaan sydämensä kyllyydestä. Saavat ohittaa varhaiskasvatuksen ja ala-asteen pakkosyötön.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan ei äidille kovin hauskaa ollut, kun ilmeisesti oli hädissään soittanut häkeen huoltoyhtiön sijasta... Sitä kyllä vähän ihmettelen, että sieltä on laitettu pelastuslaitos apuun eikä käsketty soittamaan huoltoyhtiöön. Helpommalla tuossa olisi selvitty sillä, että huoltomies avaa oven avaimella, kun nyt porattiin koko lukkopesä irti.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tällaista edes uutisoidaan? Kohta varmaan uutisoidaan, että perheellä meni kylpyhuoneessa peili rikki, tai simapullo räjähti, joku olisi voinut loukkaantua pahasti.
Meillä räjähti kerran tiskipöydälle unohtunut viinimarjamehupullo. Jos se olisi tapahtunut paria minuuttia myöhemmin, minulta olisi mennyt henki. Vastapäätä olevaan jääkaapin oveen tuli isoja lommoja ja kauempana olevasta ikkunalasista lähti paloja pois. Onneksi jäin olohuoneeseen katsomaan ohjelman loppuun enkä mennyt keittiöön vaikka mikro piippasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei saa joissakin piireissä kertoa mitä sukupuolta syntynyt yksilö on, eikä nimi ja nutun värikään saa asiasta viestiä. Onneksi tämä hullu suutaus ei Suomessa lyönyt täysillä läpi, vanhemmat saavat nauttia tyttö- ja poikavauvoistaan sydämensä kyllyydestä. Saavat ohittaa varhaiskasvatuksen ja ala-asteen pakkosyötön.
Lopeta nyt jo. Pitääkö näistä jutuista alkaa joka jumalan asiayhteydessä vaahtoamaan, vaikkei edes liity mihinkään? Te hemmetin wokettajat ja antiwokettajat olette yhtä fanaattisia ja typeriä molemmat.
No jopas oli Tuomas pitkästyneisyyttään kirjoittanut hassunhauskan näppärän jutun, oikein sanaillut. Jos jo rivitoimittaja saisi ylennyksen ja pääsisi kiinnostavampien aiheiden pariin? Vaikka lifestyle-toimittajaksi???
On se niin nokkela poika.