Mä olen tässä asiassa tiukkapipo..
En ole kova käyttämään instagramia ja facebookia. Ymmärrän toki että jotkut haluavat seurata ihmisiä ja haluavat itseleen seuraajia.
Joillakin saattaa olla somessa paljonkon kavereita, vaikka tosielämässä ei paljoa olisikaan. Ehkä se nostaa itsetuntoa että on vaikkapa tuhat seuraajaa/ facekaveria. Yleensähän ohmiset eivät tunne kaikkia some- seuraajiaan tai kavereita.
En aina ihan ymmärrä sitä että onnellisessa liitossa oleva mieheni käy tykkäämässä jostain puolitutun naisen bikini/alusvaatekuvas instassa.
Eihän hän kehtaisi muutenkaan mennä livenä sanomaan kasvotusten tälle nais- tutullee. että ompa sinulla kaunis vartalo, näytätpä hyvältä jne. On niin helppoa vaan klikata ” tykkää”.
Mietin, miltä se tämän puolialastoman kuvan julkaiseman naisen mielessä liikkuu kun näkee, että fiksu varattumies on tykännyt hänen kuvastaan.
Itse en pidä tästä. Mielestäni miehen ei kuulu mennä tykkäämään kuvista, vaan selata ohi. Minua jotenkin nolottaa kun näen eroottis- sävyisen naisen kuvan ja siellä lukee : ”mieheni nimi ” tykkää tästä.
Tiedän että olen tiukkis. Tämähän on niin nykyaikaa ja harmitonta. Mutta silti häiritsee. Itsetuntoni on kyllä ihan terveellä tavalla hyvä. En itsekään julkaise itsestäni paljastavia kuvia.
Olenko ainoa jota tällainen häiritsee?