Kemissä ja Torniossa osoitetaan mieltä lauantaina 19.9.2015
Kommentit (19)
Miksi pitää osoittaa mieltä turvapaikanhakijoiden maahantuloa vastaan? Mielestäni vähän jakomielinen aihe. No en osallistu kuitenkaan ja ihmisillä on oikeus ilmaista mielipiteitään. Toivottavasti mielenosoitus sujuu rauhallisesti.
Toivottavasti TV-kamerat ovat paikalla, että valtakunnan verkkoon leviää jokainen naama.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 13:01"]Toivottavasti TV-kamerat ovat paikalla, että valtakunnan verkkoon leviää jokainen naama.
[/quote]
Siis mitä pahaa tässä on? Ihan aiheellinen huoli.
Jossakin toisessa uutisessa kylläkin sanottiin, että osoitetaan mieltä hallitsematonta maahantuloa vastaan. En tiedä, kumpi on virallinen kanta. Mutta noissa näkökulmissa on eroa, tiedostatteko? Jopa Sauli Niinistö on huolissaan hallitsemattomasta ihmisvirrasta.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 13:03"][quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 13:01"]Toivottavasti TV-kamerat ovat paikalla, että valtakunnan verkkoon leviää jokainen naama.
[/quote]
[/quote] Mistä sinä pahaa löysit? Rohkeasti vaan omalla naamalla sinne osoittamaan mieltä ja seisomaan sanojensa takana, niin sitä pitää!
Asiaa. Mutavyöryä ei hyväksy kuin ne, jotka sillä tienaavat jtkn.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 13:05"][quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 13:03"][quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 13:01"]Toivottavasti TV-kamerat ovat paikalla, että valtakunnan verkkoon leviää jokainen naama.
[/quote]
[/quote] Mistä sinä pahaa löysit? Rohkeasti vaan omalla naamalla sinne osoittamaan mieltä ja seisomaan sanojensa takana, niin sitä pitää!
[/quote]
Niin? Mä en nyt ymmärrä. Miks joku ei olis omalla naamalla? Vai siis tarkoitatko, että tämäkin on rasistista olla huolissaan hallitsemattomasta maahanmuutosta?
Menkää ihmeessä. Minä olen utelias näkemään keitä siellä on.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 13:11"]Menkää ihmeessä. Minä olen utelias näkemään keitä siellä on.
[/quote]
Oletko itse siis hallitsemattoman maahanmuuton kannalla? Tämähän on kyllä tabu Suomessa. Jos olet eri mieltä kuin HS ja IS, niin olet automaattisesti juntti rasisti fasisti. Ruotsihan laittaa nämä irakilaiset ulos maasta kaikessa hiljaisuudessa yön aikana, koska eivät yksinkertaisesti halua niitä maahan.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 13:00"]Miksi pitää osoittaa mieltä turvapaikanhakijoiden maahantuloa vastaan? Mielestäni vähän jakomielinen aihe. No en osallistu kuitenkaan ja ihmisillä on oikeus ilmaista mielipiteitään. Toivottavasti mielenosoitus sujuu rauhallisesti.
[/quote]
Hallitsematonta maahantuloa kohtaan.
Toivottavasti näihin tosiaan tulee asiallista tavallista porukkaa, joilla on ihan todellinen asiallinen huoli - eli nykyinen hallitsematon tilanne.
Valitettavasti nämä tuppaavat olemaan niitä kännisten wannabe-uusnatsien tilaisuuksia (vrt. Harjavalta), minkä vuoksi ei asiallisiakaan huolia oteta vakavasti.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 13:01"]Toivottavasti TV-kamerat ovat paikalla, että valtakunnan verkkoon leviää jokainen naama.
[/quote]
No Suomessa julkisella paikalla saa liikkua naamioituneena. Juuri näin keskustassa usean mamman tekevän niin. Musta kaapu trendikästä nykyään. Kasvot saa peittää.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 13:09"]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 13:05"][quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 13:03"][quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 13:01"]Toivottavasti TV-kamerat ovat paikalla, että valtakunnan verkkoon leviää jokainen naama. [/quote] Siis mitä pahaa tässä on? Ihan aiheellinen huoli. [/quote] Mistä sinä pahaa löysit? Rohkeasti vaan omalla naamalla sinne osoittamaan mieltä ja seisomaan sanojensa takana, niin sitä pitää! [/quote] Niin? Mä en nyt ymmärrä. Miks joku ei olis omalla naamalla? Vai siis tarkoitatko, että tämäkin on rasistista olla huolissaan hallitsemattomasta maahanmuutosta?
[/quote]
Tässä taas nähtiin. Rasistiksi ollaan leimattu ennen mielenosoituksen alkamista. JA ettekö ymmärrä, että suomalaiset ovat huolissaan Suomen turvallisuudesta. Jos tässä ei alunperin ollut soluttautuminen takana, niin kyllä sen on jo joku keksinyt. Vaikka ihan valkoihoinen huumeparoni.
Rajat kiinni. Rajat valvontaan. Turvapaikan saa, kun on leirillä kriisimaan lähellä todettu turvapaikan tarve. JA maahan saa muuttaa työpaikan perässä. Ei rynnimällä neljäksi vuodeksi sossujonoon ja sitten kiintiötyöpaikalle mamu statuksella.
Uuden ajan Ku Klux Klan siellä on vastustamassa muukalaisten tuloa. Lappilaiset kun vieroksuvat kaikkea ulkopuolista, vaikka olisi kyse helsinkiläisistä. Sisäänpäin lämpiäviä turjakkeita. Naamioidaan se sitten "huolestumiseksi".
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 13:17"]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 13:09"]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 13:05"][quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 13:03"][quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 13:01"]Toivottavasti TV-kamerat ovat paikalla, että valtakunnan verkkoon leviää jokainen naama. [/quote] Siis mitä pahaa tässä on? Ihan aiheellinen huoli. [/quote] Mistä sinä pahaa löysit? Rohkeasti vaan omalla naamalla sinne osoittamaan mieltä ja seisomaan sanojensa takana, niin sitä pitää! [/quote] Niin? Mä en nyt ymmärrä. Miks joku ei olis omalla naamalla? Vai siis tarkoitatko, että tämäkin on rasistista olla huolissaan hallitsemattomasta maahanmuutosta?
[/quote]
Tässä taas nähtiin. Rasistiksi ollaan leimattu ennen mielenosoituksen alkamista. JA ettekö ymmärrä, että suomalaiset ovat huolissaan Suomen turvallisuudesta. Jos tässä ei alunperin ollut soluttautuminen takana, niin kyllä sen on jo joku keksinyt. Vaikka ihan valkoihoinen huumeparoni.
Rajat kiinni. Rajat valvontaan. Turvapaikan saa, kun on leirillä kriisimaan lähellä todettu turvapaikan tarve. JA maahan saa muuttaa työpaikan perässä. Ei rynnimällä neljäksi vuodeksi sossujonoon ja sitten kiintiötyöpaikalle mamu statuksella.
[/quote]
Tätähän minä olen tässä jo muutaman päivän pohtinut. Nykymenolla voi maahan/Eurooppaan rynnistää kyynärpäitä ja häikäilemättömyyttä käyttäen suunnaton määrä vaikka minkälaisia rikollisia, ihan mistä maailmankolkasta tahansa - kukaan kun ei tiedä, keitä maahantulijat ovat! Kenenkään reppuja ja laukkuja ei tutkita, mukana voi olla mitä tahansa.
Suurin huoli tässä ei todellakaan ole, että ISIS on perustamassa kalifaattia Kauhavalle. Tässä hallitsemattomassa maahantulossa on lukemattomia muita ongelmia.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 13:20"]Uuden ajan Ku Klux Klan siellä on vastustamassa muukalaisten tuloa. Lappilaiset kun vieroksuvat kaikkea ulkopuolista, vaikka olisi kyse helsinkiläisistä. Sisäänpäin lämpiäviä turjakkeita. Naamioidaan se sitten "huolestumiseksi".
[/quote]
Niin tai sitten kyseessä on tavalliset suomalaiset, jotka ovat huolissaan siitä, että rajan yli tulee joka päivä (yö) irakilaisia sadoittain. Irakilaisia, joilla ei ole minkään sortin hätää ja joista kukaan ei tiedä, keitä he ovat.
En aio osallistua. Katson kyllä lehtikuvat ym. Ketä sinne mene ja kuka kukin siis on.
T: torniolainen