Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka usein nuolette ja mitä mieltä?

Vierailija
31.03.2022 |

Niin siis spermat pillusta? Ja mitä mieltä yleensä naiset tästä on? Itse olen vain kerran näin tehnyt ja ihan mukavaa hommaa se oli mutta joku ihme vain aina tulee kun ei laukeamisen jälkeen teekkään mieli. Tämmöstä tässä vaa mietiskelen😁

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän se miehillä. Mutta kun voi hallita tunteitaan eikö vain? Nainenkin voi hyvin orgasmin jälkeen tehdä niehelle mitä vain.

Niin voi mieskin; se on vain mielen hallintaa. Oma mies voi oikeinhyvin tehdä minulle mitä vain, jos itse ensin laukeaa,ei mitään ongelmaa. Suorastaan haluaa ja on jopa hiukan häpeissään, tosin ihan turhaan.

Näin sen pitää mennäkkin!

Vierailija
2/5 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä joskus nuorempana tullut nuoltua panemisen jälkeen. Eipä itseä ainakaan omat spermat haitannut, semisti pervo olo oli mutta ehkä oli jo valmiiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

välill tykkään antaa panojen välissä välinuolentaa.Ihana nuolla nussittua pilluu..hiukan omia mehuja kans.saan hiukan pitempää kestoo tollee.Ai ai.M47

Vierailija
4/5 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sperma maistuu hyvältä pillusta nuoltuna! Vielä kun sais itse imeä sitä aitoa ja mäkmät tulis suoraan suuhun.

Vierailija
5/5 |
01.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuolen joka pano kerta. Vaimoni pistäytyi tänään ruokiksella kotona. Emme ehtineet naimapuuhiin, mutta nuolin hänen pilluaan pissaaminen jälkeen. Illemmalla jatkamme sitten hommia. Kalu on vieläkin jäykkä ja suussa kiva maku.