Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion jatkossa boikotoida kellojen kääntämistä

Vierailija
31.03.2022 |

Nyt riittää tuo pelleily. En todellakaan aio syksyllä enää kääntää kelloja, kun pian niitä pitäisi taas käännellä uudelleen ja uudelleen ja uudelleen. Mieluummin olen puolet vuodesta omassa ajassani.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole siirtänyt viisareita tai aikaa 70-luvun jälkeen kertaakaan eikä ole ollut mitään ongelmia ikinä. Olen aina talvella tunnin edellä eli olen kesä-ajassa ympäri vuoden. Minulla on joustava työaika niin ei haittaa.

Vierailija
2/9 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tän kellojen veivaamisen pitänyt jo loppua? Milloin se loppuu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi perustaa kansanliike joka tekisi juuri noin. EU-parlamentti päätti että kellojen siirtely loppuu, mutta EU ei saa mitään aikaan.

Vierailija
4/9 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä kellojen asetusten muuttamisessa on niin vaikeata? Monet vehkeet vaihtaa automaattisesti kesä- tai talviajan, eikä se ole ylivoimaisen vaikeaa tehdä manuaalisestikaan.

Vierailija
5/9 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole siirtänyt viisareita tai aikaa 70-luvun jälkeen kertaakaan eikä ole ollut mitään ongelmia ikinä. Olen aina talvella tunnin edellä eli olen kesä-ajassa ympäri vuoden. Minulla on joustava työaika niin ei haittaa.

Niitä haittaa, joilla on kiinteä työaika ja aikainen herätys.

Vierailija
6/9 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käänsin kellot jo viisi vuotta sitten kellotaulut seinään päin.

Vierailija
7/9 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä kellojen asetusten muuttamisessa on niin vaikeata? Monet vehkeet vaihtaa automaattisesti kesä- tai talviajan, eikä se ole ylivoimaisen vaikeaa tehdä manuaalisestikaan.

No kyllähän minullakin puhelin ja töllö vaihtavat automaattisesti kellonajan, mutta nuo viisarihökötykset saavat tästä lähtien olla tässä ajassa. Ap

Vierailija
8/9 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mammoilta menee hermo jos ei tiedä minuutilleen koska saa sidukkaa. Jos odottaisi turhaan niin voisi vaikka vahingossa laihtua.

Vierailija
9/9 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisimme olla aina normaali ajassa. Tämä kesäaikaan siirtyminen on kertakaikkisen pers...tä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi