Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Virtsatieinfektion itsehoitokokemuksia?!

Vierailija
18.09.2015 |

Apua... Kirvely on tullut takaisin. Juuri viikko sitten lopetin Tavanic-kuurin virtsatienfektioon, joka oli päässyt munuaisiin asti. En millään haluaisi uusia antibiootteja taas kerran! Itsehoito voisi ehkä auttaa, kun nyt se on vielä alussa... Olen juonut runsaasti vettä, ottanut c-vitamiinijauhetta veteen sekoitettuna ja syönyt puolukoita. Olisiko muita vinkkejä? Vai kannattaisko mun kiltisti heti ottaa vti-antibiootit, ettei äidy pahaksi niinkuin viimeksi.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haet kiltisti ab kuurin ja pyydät estolääkityksen kuurin loputtua. Pyelonefriitin kanssa ei kannata leikkiä.

Vierailija
2/6 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkoa. Kuuri ei todennäköisesti purrut bakteeriin joten toisen antibiotin aloitus tarpeen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antibiootit vaan naamaan. Minä oon just hoitanut samanlaista tilannetta karpalomehulla ja vedellä ja seurauksena oli että tulehdus tuli takaisin pahempana.

Vierailija
4/6 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä juttu, jos Tavanic ei ole auttanut, se on v-mäinen antibiootti syödä turhaan. Mutta kannattaa mennä vielä virtsanäytteeseen ja saamaan toiset antibiootit, ettei edelleen pahene. Itse hoidin 2 kuukautta vti-oireita vahvalla karpalouutteella ennen ensimmäistäkään ab-kuuria ja munuaisiin astihan se meni :( Ja norfloksasiiniantibiootti päälle. Ei ollt fiksua :(

Vierailija
5/6 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä pelkäsinkin :( Soitin jo terkkariin, että menen virtsanäytteen viemään. Kai se itsehoito siihen rinnalle on kuitenkin hyvä? Kiitos järjen puhumisesta, niinhän se on, että ootellessa se voi pahentua. Se vaan on niin ikävää syödä niitä antibiootteja jatkuvasti, kun pelkään että menee koko puolustuskyky ja bakteeristo sekaisin siitä! Se tavanic tuntui auttavan, mutta hitaasti. Vielä viimeisenä päivänä ennen kuurin loppumista oli hieman kirvelyä. Eli se on varmaan melkein ehtinyt tehota, mutta bakteerit alkaneet kasvaa taas. ap

Vierailija
6/6 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 11:46"]

Haet kiltisti ab kuurin ja pyydät estolääkityksen kuurin loputtua. Pyelonefriitin kanssa ei kannata leikkiä.

[/quote]

Minkä estolääkityksen?