Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomen asunnot rakennettu pygmeille

Vierailija
18.09.2015 |

Minulla on huono ryhti ja selkä jatkuvasti kipeä pelkästään siitä syystä, että kotonaan joutuu kyykkimään ja kumartelemaan kaksinkerroin. En ole erityisen pitkä, 175cm, mutta uudemmissakin kämpissä tasot ovat korkeintaan pyllyn korkeudella, sopisivat paremmin tuoleiksi. Ostin Ikeasta lastenjakkaran lavuaarin eteen, että voisi pestä kädet ja hampaat kyykkimättä, mutta ei tämäkään kovin mukavaa ole.

Sitten mummot vielä kerskuvat "huoltomies olisi asentanut lavuaarin normaalille korkeudelle, mutta onneksi olin kotona ja käskin häntä asentamaan sen puolta metriä alemmas! Maksakoon seuraava asukas remontin ja selkäoperaation omasta pussistaan, kjeh kjeh."

Mistä ihmeestä saan parikymppisenä rahaa oman asunnon rakentamiseen?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy töissä ja hanki asuntolainaa. Niin mekin olemme tehneet.

Nainen 164cm

Vierailija
2/8 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hottentotteille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä 152cm pygmi on taas sitä mieltä, että ne keittiötasot on laitettu just tollasille hujopeille

Vierailija
4/8 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sinä noin huono ryhdin olet hankkinut? Hoida kroppa kuntoon, niin kestät 10cm:n kumartumista hampaidenpesulla.

Vierailija
5/8 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten miehet pärjää edes normaalimitoitetuissa asunnoissa, jos 175 on pitkä?

Vierailija
6/8 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se jakkara auttaa, istut siinä?

Vierailija
7/8 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vähän päinvastainen ongelma. Olen itse 180cm pitkä ja mies lähentelee kahta metriä. En yllä keittiön ylähyllyille vaan joudun ottamaan tuolin alleni jotta pääsen käsiksi hyllyn takaosalla olevaan purnukkaan, etualalla olevat saan tiputettua lastan tai muun kättä pidemmän avulla ja kopattua kiinni.

Keittiötasot on just sopivalla korkeudella että saan selkä suorana tehtyä ruokaa ja leivottua, tasojen alla olevia kaappeja käytetään vaan keittiölaitteiden, kakkuvuokien yms. säilytykseen joita ei tarvitse kumarrella kuin enintään kerran päivässä. Vetolaatikotkin on täytetty tärkeysjärjestyksessä ylhäältä alas jotta ei tarvi kyykkiä etsimään jotain kauhaa tai vispilää.

Vierailija
8/8 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinne ylähyllylle ole tarkoituskaan ylettyä ilman tikkaita.

Minä muuten tiskaan pesuvadissa pöydällä. Muuten on liian matalaa. T. 172cm ja selkä paskana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän