Kaikki nyt Helsingin Rautatientorille mieltään osoittamaan! KAIKKI!
Kommentit (31)
Olen töissä niiden pummien sijasta. Tupladuunipäivä.
En lähde täältä Korsosta kävelemään. Enkä kyllä pyörälläkään sotkemaan.
Olis ihan kiva päästä edes töihinkin täältä espoosta, mutta bussit ei ilmeisesti kulje...
Tulee pelkkää alapeukkua; kaikki ovat jo siellä vissiin! Hienoa, itse en ole Suomessa valitettavasti, olisin ehdottomasti tullut!
Vietän tänään hyvillä mielin palkatonta vapaapäivää.
Ei, kun minä olen kyllä ihan töissä. En pidä lakkoilijoita juuri minään. Koko mielenilmaisu on ihan täysi farssi.
Ei ne jaksa vaivautua sinne asti, kun tekivät vaan mielenosoituksen varjolla vapaapäivän. Pari päivää mesoivat olevansa lähdössä ja tänä aamuna muutama hassu lähti Helsinkiin osoittamaan mieltään.
Kaikki nyt joukolla äidinkielen kirjan kimppuun.
KAIKKI osoittavat MIELTÄ. Jos osoittavat.
Vähän liian pitkä matka täältä Oulusta. En jaksa.
Hiljaiselta näyttää. Pummit nukkuu mieluummin
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 09:48"]Torilla tavataan.
[/quote] Yksin sitten siellä mietin, että viimenen kerta ku palstalaisia uskon.
Ei sinne pääse kun metrot yms. ei kulje :D
Tämä on kyllä niin huvittavaa. Osoittakaa nyt mieltä leikkauksia vastaan, kun meille on tulossa 1000 elättiä päivässä. Nämä leikkaukset ovat pieniä siihen taakkaan mitä nyt meille pusketaan ja media on hiljaa. Tyhmyys on huipussaan!
OON TULOSA JA IHAN KÄNNISSÄ!! PORVARIA VASTAAN TÄÄÄ ON VIIEINEN TAISTO!
Todella surkeasti järjestetty "mielenilmaus", jengiä olisi varmaan tulossa pääkaupunkiseudulta enemmänkin jos vaan jollakin sinne pääsisivät.
Onko tuolla säävaraus. Voisin tulla huomenna mutta en lähde sateeseen
Ei en lähde. Säästötoimia on tehtävä koska muuten olemme kohta Kreikan tilanteessa tai pahemmassa. Sitten on duunarit ihmeissään kun ei ole töitä, ei terveydenhuoltoa eikä edes sitä kuuluisaa voita leivän päälle. Kyllä joskus se kalahtaa omaan nilkkaan mutta ei niitä sunnuntailisiä olla kokonaan pois ottamassa voisihan sen myös tehdä niin että rinnastetaan kaikki viikonpäivät samanarvoisiksi.. nyt sentään korvauksia jää. Noissa palkattomissa sairaspäivissä hallitus on kyllä menossa metsään ja lujasti. Ruotsissa on tuon muutoksen jäkeen saikut vaan lisääntyneet kun ihmiset pitävät pidempiä sairaslomia jotta saavat edes vapaapäivillä korvauksen menetetystä rahasta.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 09:44"]
[/quote]
Haista sinä kommari paska!