Kaikki nyt Helsingin Rautatientorille mieltään osoittamaan! KAIKKI!
Kommentit (31)
Hirrvee darra, ei pysty. Onneks ei tarvitse mennä töihin tänään.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 09:51"]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 09:48"]Torilla tavataan. [/quote] Yksin sitten siellä mietin, että viimenen kerta ku palstalaisia uskon.
[/quote]
Onhan siellä kuulemma joku Nordin esiintyjänä, valitettavasti vaan ei Siiri.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 09:56"]
Todella surkeasti järjestetty "mielenilmaus", jengiä olisi varmaan tulossa pääkaupunkiseudulta enemmänkin jos vaan jollakin sinne pääsisivät.
[/quote]
ay:n kyky suunnitella asioita edes parin tunnin aikajanalla, ehkä olisi kannattanut pitää mielenilmaustapahtuma eilisiltana ja aloittaa päivän työnseisaus sen jälkeen.
Aimut sori, nyt annoin noille vinkin ensi kerraksi D
Nauttikaa lampaat kaatosateesta! :D
Ei kiitos, autan mielelläni pakolaisten hätää. Tänäänkin. Itse saan 1980 kuussa miinus verot ja olen tyytyväinen. Olen lähihoitaja ja kahden yh. Katto pään päällä ja elämä hyvää.
Osoitan mieltäni lakkoilijoita vastaan ja menen töihin.
Sinunkin työsi tekee joku toinen paljon halvemmalla,joten mene vaan. Vasemmisto on oppositiossa, tiedoks vaan
En lähde mihinkään. Pyytäkää minulle lisää korvauksia kun kerran olette siellä. Juuri alkoi satamaankin ja salamoimaan, että pitäkää hauskaa siellä.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 09:58"]Hirrvee darra, ei pysty. Onneks ei tarvitse mennä töihin tänään.
[/quote]
Joo, onko Suomen valtiolla vielä varaa ylimääräisiin rokulipäiviin, ei taida olla
Jotain idioottihoitajia vinkumassa palkasta ja arvostuksesta. Ei kiitos, menen TÖIHIN.
Luuserit torilla, fiksut töissä.