Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käsivarsi -allit kapeammiksi

Vierailija
18.09.2015 |

Netissä toki on ohjeita, mutta onko jollain kokemusta, mikä on paras keino. Ylipainoa on 10 kg ja laihduttelen niitä pois. Paksuimmalta kohdalta allit on 35 cm ja roikkuu ja höllyy, kun kättä heilauttaa :(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin pahaa, ettei jotain hyvääkin. Voit leikkiä olevasi lepakko.

Vierailija
2/6 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en saanut niitä millään pois. Tai sanotaanko, että pois saaminen olisi vaatinut niin lujaa treeniä, että 3-4 kertaa salilla ei siihen riittänyt. Ongelmahan on, jos nahka on jo venynyt, ei se siitä kuroudu kuten esim. vatsanahka. Lihasta tuli, mutta allit jäi. Toki jos ois täyttänyt ne nahat oikeesti äijähaballa :D mutta kuten sanottu, minusta ei ollut niin lujaa reenaamaan. Pakko oli hyväksyä ne, tai ainakin leikisti... :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama juttu kuin 3:lla. Ei ole koskaan ollut ylipainoa mutta nyt kun olen kiinteytynyt entisestään käsivarret on timmit mutta ylimääräistä nahkaa jäi! Argh.... Kaikki muu nahka vetäytyy kyllä mutta allit ei

Vierailija
4/6 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mulla oli ylipainoa noin 10-15kg, niin laihduttuani allitkin katosivat. Sanovat että sauvakävely auttaisi, itse en kyllä sitä kokeillut.

Vierailija
5/6 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2015 klo 08:54"]

Minä en saanut niitä millään pois. Tai sanotaanko, että pois saaminen olisi vaatinut niin lujaa treeniä, että 3-4 kertaa salilla ei siihen riittänyt. Ongelmahan on, jos nahka on jo venynyt, ei se siitä kuroudu kuten esim. vatsanahka. Lihasta tuli, mutta allit jäi. Toki jos ois täyttänyt ne nahat oikeesti äijähaballa :D mutta kuten sanottu, minusta ei ollut niin lujaa reenaamaan. Pakko oli hyväksyä ne, tai ainakin leikisti... :(

[/quote]

3-4 kertaa viikossa siis, ymmärrän toki, että 3-4 kertaa yhteensä ei riitä! :D

Vierailija
6/6 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile pari viikkoa pystypunnerruksia pienillä painoilla minimissään sata toistoa putkeen ja katso, tapahtuuko mitään. Tee noin vartin treenihetki, sen ehtii tehdä lähes joka päivä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän