Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Buuaa modelle-ketju. Aloitusten poisto.

Vierailija
17.09.2015 |

-Tiedämme kaikki, mitkä ketjut lähtee, vaikka täysin asiallista keskustelua.

Buuaa siis modelle.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

buu

Vierailija
2/12 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

buu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se mode Ole jokin algoritmi, joka etsii avainsanoja teksteistä. Kannattaako buuata koodinpätkälle?

Vierailija
4/12 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moderaattori voisi kyllä vähän relata, ihme syistä tullut monet bannit tänään

Vierailija
5/12 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija 17.9. klo 21:464/4

Minä veikkaan ihan villisti, että moderaattorin työnantaja on Sanoma Magazines ja he koko firmassa noudattavat siellä sovittuja moderointisääntöjä. Ei kai sen monimutkaisempaa ole.

Jos teillä on tarvetta kirjoitella ääneen asioita, jotka eivät syystä tai toisesta sovi AV:n moderointilinjaan, niin ei muuta kuin vaihtamaan foorumia. Perustakaa vaikka oma. Maksakaa itse sen softasta ja työntekijöille palkka sen moderoinnista ja bugien korjaamisesta. Mitä ihmettä te ruikutatte, tyhmät? Tämä on sanomatalon ylläpitämä foorumi ja he voivat rajata keskustelun vaikka naurismaan aitoihin, jos sitä haluavat.

Vierailija
6/12 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

BUUUUUUUUUUUUUUÙUUUUUUUUUUUUUUUUUU

Vierailija
7/12 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 21:55"]Vierailija 17.9. klo 21:464/4

Minä veikkaan ihan villisti, että moderaattorin työnantaja on Sanoma Magazines ja he koko firmassa noudattavat siellä sovittuja moderointisääntöjä. Ei kai sen monimutkaisempaa ole.

Jos teillä on tarvetta kirjoitella ääneen asioita, jotka eivät syystä tai toisesta sovi AV:n moderointilinjaan, niin ei muuta kuin vaihtamaan foorumia. Perustakaa vaikka oma. Maksakaa itse sen softasta ja työntekijöille palkka sen moderoinnista ja bugien korjaamisesta. Mitä ihmettä te ruikutatte, tyhmät? Tämä on sanomatalon ylläpitämä foorumi ja he voivat rajata keskustelun vaikka naurismaan aitoihin, jos sitä haluavat.

[/quote]

HEI,

SITTEN KESKUSTELUPALSTAN SÄÄNTÖIHIN PITÄÄ LISÄTÄ JA KERTOA SELKEÄSTI NE ASIAT, JOISTA ON KIELLETTY YLEMMÄLTÄ RAHOLTA PUHUMASTA.

nythän missään ei sanota esim että maahanmuutto ongelmineen on kielletty, koska vauva.fi hyötyy mamutuksesta taloudellisesti ja muuten.

Vierailija
8/12 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 21:55"]Vierailija 17.9. klo 21:464/4

[/quote]

OMG, mitä paskaa!

KERTOKAA SUORAAN IHMISILLE, ETTÄ MAMUISTA EI SAA PUHUA, EIKÄ TOTUUTTA KERTOA.

TÄMÄ PALSTA ON AIVOPESUA VARTEN, EIKÖ OLEKIN?

_KERTOKAA SE SUORAAN, NIIN EI TULE "VÄÄRIÄ" ALOITUKSIA.

Vierailija
9/12 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

"Tyhmät"?

-Eiköhön niitä idiootteja ole nämä "unelma" porukat?

Onko, vai ei?

ps Haukkumiseen menit sitten...

Vierailija
10/12 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buu!

Vierailija
11/12 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette näköjään ymmärtäneet mistä ei sovi kirjoittaa. Viisaina aloitatte huomisen siis eri tavalla.

Vierailija
12/12 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 22:09"]

Olette näköjään ymmärtäneet mistä ei sovi kirjoittaa. Viisaina aloitatte huomisen siis eri tavalla.

[/quote]

"ITSESENSUURI" on tuon nimi, eikä se kuulu vapaaseen demokratiaan, jos et tiennyt.

Miksi ette laita suoraan listaa, jossa kerrotaan tabut, eli valtiovallan valehteluun sopimattoman totuuden kertominen ja siitä keskustelu?

Paljonko maksaa sinun lahjomattomuus, tuliko satasia vai kehuttiinko "hyväksi jätkäksi"?