Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks mä meen lapsen kanssa flegmaattiseksi?

Vierailija
17.09.2015 |

Sillon kun lapsi on isällään, niin teen kaikkea mahdollista ja olen edes harvoin kotona. Olen aktiivinen. Sitten kun lapsi on mulla, niin en saa aikaiseksi MITÄÄN. En tietysti edes pääse mihinkään harrastuksiin ja lenkille lapsi olisi otettava mukaan, mutta lapsi on jo viisi, joten ihan hyvin se jaksais pyöräillä mukana. Mä en oikein tajua itteeni! Tänään oisin voinu puuhailla vaikka mitä lapsen kaa, mutta en oo saanu ku pyykit narulle.
Olen kyllä ihminen, joka tartteis omaa rauhaa ja aikaa hyvin paljon (pahimman luokan introvertti). Lapsi taas on hyvin sosiaalinen ja koko ajan seuraa vailla.
Miksei me tänään luettu kirjaa, soitettu pianoo ja laulettu, käyty pyöräilemässä tai ees jotain??

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä te sitten teitte?

Vierailija
2/3 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tehty mitään. Oltiin kotona viideltä ja katottiin telkkaria nukkumaanmenoon asti. Hampaat pestiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söitte varmaan kuitenkin? Laitoit tiskejä jne. Lasta sais vähän patistaa leikkimään (ittekseen) ja vähän olis voinut yhdessä tehdä jotain. Ei kai sitä kuitenkaan arkena niin jaksa koko ajan viettää laatuaikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan