Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Mies kirjoitti "grazy" tekstariin matkalla treffeille
17.09.2015 |
"No mä oon joskus vähän grazy. Ihan kohta siinä." Vähänpä dorka aavisti, että tämä mimmi lähti siltä istumalta vessaan eikä tullut enää koskaan takaisin. Ihan "grazy" meininki hei! N29
Kommentit (22)
Olet ap niin nolo! Lopeta jo minun kopioimiseni.
t. Voi itku! Tapailemani mies...
Ps. Ne eivät edes ole trolleja, toisin kuin nämä surkeat viritelmät.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 22:02"]
Hahhaa, meillä on kavereiden kanssa tapana tahallaan kirjoitella sanoja väärin, esim."japanialainen". Ja joskus testataan vastapuolta näillä, että onko toispuoleinen "tiukkapipo" tyyppi (yök!) vai ei ja se on sit tiukkapipon menetys jos herne menee nekkuun, ei meidän ;)
[/quote]
En ole tiukkapipo. Olen kuitenkin erittäin tarkka siitä, kenen kanssa menen toisille treffeille ja kenen kanssa en edes ensimmäisille. En ole mikään suomen kielen opettaja itsekään, mutta perusjutut on pakko olla hallussa. Jos mies kirjoittaa vaikkapa olevansa "180-senttiä pitkä", "85-kiloa" tai "28-vuotta", niin lienee selvää, että hän ei tämän mimmin suloja tule näkemään.
Joskus annan armon käydä oikeudesta. Kerran mies kirjoitti asuneensa Portugalissa "20-22-vuotiaana", mutta katsoin sen sormieni läpi. Mistään mitään tajuava ihminen olisi tietenkin kirjoittanut "20–22-vuotiaana". Mutta jos äijä kirjoittaa Facebookissa vaikkapa "edellämainittu", "ylläoleva" tai "ennenkuin", niin kyllä tämän mimmin idioottitutka piipittää niin kovaa, että tärykalvoihin sattuu. N29