Mies kirjoitti "grazy" tekstariin matkalla treffeille
"No mä oon joskus vähän grazy. Ihan kohta siinä." Vähänpä dorka aavisti, että tämä mimmi lähti siltä istumalta vessaan eikä tullut enää koskaan takaisin. Ihan "grazy" meininki hei! N29
Kommentit (22)
Elämäni rakkaus teki ekana päivänä samantyyppisen virheen, eikä edes vahingossa. Onneks en välittänyt, nyt istun hänen perimässään asunnossa Helsingin keskustassa. Pikkuvirheet on joskus ok...
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 21:35"]
Elämäni rakkaus teki ekana päivänä samantyyppisen virheen, eikä edes vahingossa. Onneks en välittänyt, nyt istun hänen perimässään asunnossa Helsingin keskustassa. Pikkuvirheet on joskus ok...
[/quote]
No minä en haluaisi asua edes 1000 neliön palatsissa, jos asuinkumppanina on puolijauhoinen idiootti. Toisaalta niin isossa palatsissa olisi monta vessaa, johon voisi mennä eikä ikinä palata. :) N29
Itekin välitän kieliopista, mutta en nyt ehkä ihan noin. Antaisin mahdollisuuden, jos kerran ollaan jo sovittu tapaamisesta.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 21:36"]
[/quote]
No minä en haluaisi asua edes 1000 neliön palatsissa, jos asuinkumppanina on puolijauhoinen idiootti. Toisaalta niin isossa palatsissa olisi monta vessaa, johon voisi mennä eikä ikinä palata. :) N29
[/quote]
Jos toinen on söötti, ihana ja vielä rikaskin, ihan sama onko kielioppi hallussa vai ei. :D
No onhan se vähän junttia, mutta mun ihastus ei käytä koskaa tekstiviesteissä isoja kirjaimia ja muutenkin niihin jää kirjoitusvirheitä. Antaa tosi hölmön vaikutuksen, ellen tietäisi, että tyyppi on syvällinen ja fiksu. En sitten tiedä, mikä sitä tekstaillessa riivaa...
Mutta kyllä ap:nkin mies ansaitsee naisen, joka hyväksyy hänet kokonaan, vaikkei se sitten olis niin fiksu ja filmaattinen.
Teit siis oharit miehelle tuon takia? Aika ala-arvoista käytöstä.
-Mies 29v + 1v-
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 21:39"]
Itekin välitän kieliopista, mutta en nyt ehkä ihan noin. Antaisin mahdollisuuden, jos kerran ollaan jo sovittu tapaamisesta.
[/quote] Eihan tuo ollut kielioppivirhe vaan oikeinkirjoitusvirhe. Vakka kantensa valitsee.
Mitäs jos se sama mies puhuu sujuvaa kiinaa ja portugalia? Eihän sillä ole väliä, kun se kirjoitti "grazy". Hän on dorka, vaikka olisi matikkanero. Onneksi ap pääsi pätemään.
Good + Crazy: When someone is crazy in a way that isn't dysfunctional, but funny and positive.
My mom can't help but dance in public specifically to embarrass me, she's so grazy!
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=grazy
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Itsekin meinasin jättää toiset treffit väliin, kun toinen sanoi jotain kieliopillisesti outoa. Onneksi en, koska myöhemmin sain tietää hänen olevan suomenruotsalainen, mikä selitti asian. Ja myös perintöä on tulossa, vaikkei se olekaan mikään ykkössyy suhteeseemme.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 21:48"]
Sanomattakin selvää, että toimit kuten toimit.
[/quote]
:D
Itse en vielä noin pienestä virheestä dumppais. Itse aikoinani tapailin yhtä miestä, jonka kielioppivirheet oli vaan liikaa. Niin iso turn off, kun mieheltä tuli tälläistä viestiä "lauantai iltana olis Ruotsalaisen lukio kaverin synttäri juhlat, mut saa nähä pystynkö enään tän viikon lopun jälkee ryyppää :D". Suora lainaus. Miehellä ei ollut lukihäiriötä...
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 21:52"]
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 21:39"]
[/quote] Eihan tuo ollut kielioppivirhe vaan oikeinkirjoitusvirhe. Vakka kantensa valitsee.
[/quote]
Vali vali, nimim. opiskelen filologiaa ja kumppanini on suorittanut peruskoulun
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 21:59"]
Itse en vielä noin pienestä virheestä dumppais. Itse aikoinani tapailin yhtä miestä, jonka kielioppivirheet oli vaan liikaa. Niin iso turn off, kun mieheltä tuli tälläistä viestiä "lauantai iltana olis Ruotsalaisen lukio kaverin synttäri juhlat, mut saa nähä pystynkö enään tän viikon lopun jälkee ryyppää :D". Suora lainaus. Miehellä ei ollut lukihäiriötä...
[/quote]
Mun kumppani kirjoittaa noin, tai kirjoittaisi, jos edes jaksaisi kirjoittaa mitään. Mutta olen ruma mies ja hän hyvännäköinen nainen ja tyydyn siihen mitä saan...
Hahhaa, meillä on kavereiden kanssa tapana tahallaan kirjoitella sanoja väärin, esim."japanialainen".
Ja joskus testataan vastapuolta näillä, että onko toispuoleinen "tiukkapipo" tyyppi (yök!) vai ei ja se on sit tiukkapipon menetys jos herne menee nekkuun, ei meidän ;)
Mun nainen kertoi olevansa Lappeen rannasta, menin sen kanssa naimisiin. Ehkä ihan aavistuksen vaikutti se, että appiukko oli silloin 76 -vuotias ja verokalenterissa sijalla 3, sekä se että nainen oli ainoa perillinen. Vaimo on nykyisin 11 kk vuodesta Turkissa ja minä otan konjakkia täällä poreammeessa kahden ihanan "konsulttitytön" kanssa. Oikeinkirjoitus on ihan yliarvostettua....
No HUH HUH, syystäkin lähdit, ja sanomattakin selvää! Kiitos tästä! :D
N38 (ei m)
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 22:03"]Mun nainen kertoi olevansa Lappeen rannasta, menin sen kanssa naimisiin. Ehkä ihan aavistuksen vaikutti se, että appiukko oli silloin 76 -vuotias ja verokalenterissa sijalla 3, sekä se että nainen oli ainoa perillinen. Vaimo on nykyisin 11 kk vuodesta Turkissa ja minä otan konjakkia täällä poreammeessa kahden ihanan "konsulttitytön" kanssa. Oikeinkirjoitus on ihan yliarvostettua....
[/quote]
Täysin asian sivusta, mutta ette kyllä usko! Tuo toinen konsulttityttö osaa olla pää pinnan alla yli 3 minuuttia kerrallaan, tuntuupa hyvältä. Ja toinen jatkaa siitä....uuh!
Crazyyyyyyyy