Ennen halukas, nyt seksihalut nollassa
Kun tutustuttiin miehen kanssa halusin häntä koko ajan. Seksi oli ihanaa ja tyydyttävää. Mieheni oli todella taitava rakastaja. Olin aivan taivaissa.
Sitten eräänä päivänä mies humalapäissään haukkui minut munankipeäksi lutkaksi. Hän yksityiskohtaisesti luetteli kaikki ulkonäössäni olevat virheet. Hän sanoi minua kuvottavan näköiseksi vanhaksi ämmäksi. Hän sanoi anstaitsevansa itseään 10-15 vuotta nuoremman naisen jne.
Olin aivan shokissa. Tein päätöksen, että en enää koskaan näyttäydy hänelle alasti. En suostu saunomaan kanssaan samaan aikaan ja seksiä harrastamme vain pimeässä.
Mies on perunut puheitaan ja pyytänyt anteeksi ja että unohtaisin mitä hän sanoi. Haluaisinkin näin tehdä, antaa anteeksi ja unohtaa MUTTA KUN EI PYSTY! Episodista on jo yli vuosi mutta halut ei vaan ole tullu takaisin.
Seksi on muuttunut aika säälittäväksi ja mieskin on alkanut antamaan periksi.
Eroaminen ei tule kyseeseen, joten mikä neuvoksi. Seksittömyys? Parisuhteen ulkopuolinen seksi?
Kommentit (3)
Ansaitset sen kohtelun, jonka hyväksyt. Eli haluatkin olla se munankipeä vanha lutka -vai miten se nyt menikään....
Eroa tai alistu kohtaloosi!
Mitähä teillä on ikää? Lapsia ei taida olla. Mahtaisiko miehelläsi olla muita juttuja mielessään? Taitaa olla paljon puhumista...
Vain ero auttaa tuollaisessa tapauksessa! Mieshän on täysi sika. Mitä tollasta kattelet. Naistaan kunnioittavia miehiä on maailma täynnä!
Jos et lähde kävelemään muutut pikkuhiljaa juuri siksi kuvottavan näköiseksi vanhaksi ämmäksi, joksi miehesi sinua haukkui! Tuollainen asenne varmaan näkyy miehesi käytöksessä.
Kutsuuko hän sinua nimillä "meidän muija" tai "eukko" tms. Miten ystävät ja sukulaiset suhtautuu sinuun? Ovatko alkaneet katsoa sinua säälien?