Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Ei ole tervettä käyttää noin paljon koruja"

Vierailija
17.09.2015 |

Kävin treffeillä yhden miehen kanssa. Ajattelin laittautua nätiksi kun yleensä käytän ihan tavallisia vaatteita enkä koruja. Laitoin sitten kaulakorun, rannekorun ja korvikset. Mies sanoi ettei ole kiinnostunut enää, koska ei ole tervettä käyttää näin paljon koruja"

Ehkä unohdan...

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 20:57"]

[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 20:49"][quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 20:41"] Jos haluaa naisen naturellena on tosi yksinkertainen mies. [/quote] Olen kyllä sitä mieltä, että aloittajan treffiseura oli tosi outo ja törkeästi käyttätyi. Mutta en tajua miksi naturellista pitävä mies on tosi yksinkertianen? Perustelisitko. Eikö mies saa pitää naisesta sellaisenaan? Pitääkö nainen olla kuorrutettu aina meikillä, vaatteilla ja koruilla?

[/quote]

No riippuu paljolti naisesta, että mikä sopii. Mikä sopii kenellekin. Kyllä mä kiinnitän ainakin sirossa naisessa huomion ensin käsiin ja kasvoihin. Jos sieltä osuu näyttävä sormus tai rannekoru, tai korvakoru silmään niin se kyllä lisää kiinnostusta aika paljon. Ne jotka naturellea haluavat todennäkösesti haluavat myös sitten niitä parin minuutin panojakin. Ainakin sellainen vaikutelma. Mutta toisaalta, jokainen kehitysvaiheensa mukaisesti.

2/17 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kyllä aikamoisen saaliin menetit kun sinä kurja kehtasit laittaa kolme korua yllesi treffeille! Vakavasti puhuen, näin hopeasepän näkökulmasta täytyy sanoa, että jos on todellinen esteetikko ja haluaisi koristella itsensä ns. koruetiketin mukaan, niin 3 korua on se hyvä combo. Tyylikkäin ratkaisu muuntuu aina vaatteiden mukaan, mutta voisi melkein 100% taata, että aito hopea, kulta, platina, pronssi, värjäämätön kupari ja helmet ovat se paras valinta, sen sijaan roskametalli, tina, alumiini, lasi ja muovi ovat usein aika mauttomia, eivät tietenkään aina. Jos naisella on sormuksia, rannekoruja, kello, kaulakoru(ja), korvakorut ja niitäkin ehkä useampi, niin kokonaisuus voi olla aika raskas, puhumattakaan jos hänellä on lisäksi varvaskoru, nilkkaketju, hiuskoriste yms. Mutta tosiaan jos ap:lla oli treffeillä käytössään 3 korua, niin se on vain ja ainoastaan tasapainoinen määrä, ja vaikka olisikin ollut kaikki nuo luettelemani korut niin minkälainen mies siitä huomauttaa, varsinkaan missään ensideiteillä, saati sitten lemppaa tuollaisen vuoksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 20:32"]

Joo, suosittelen. Mulla oli 10 korvista, industrial, kulma, kieli, nieburgh ja labret kun miehen kans tavattiin, eikä sanaakaan niistä sanonu. Mää kai sitte oisin kys. Tyypin mielestä täys umpihullu, sellane laitokseen lukittava :D

[/quote]

Niinpä. Kyse kuitenkin oli koruista.

Vierailija
4/17 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä muistan vaikuttuneeni yhdestä naisesta, jolla oli kultaiset korut baarissa. Minulla ei ollut haku päällä, mutta nainen osui useampaan otteeseen myönteisessä valossa silmiini. Korostivat jollain tavalla hänen tyylikästä, mutta silti tilanteeseen sopinutta pukeutumista. Olen sittemmin ostanut vaimollenikin koruja monipuolisesti, Aarikan puisia, erilaisia helmikoruja, Kalevala koruja ja muita.

Korut luovat tyyliä, mutta uskon, että vaikuttavat korut voivat säikyttää jonkun trikoisiin tottuneen. Ei niiden tarvitse erottua kuitenkaan paljoa asusta, vaan mieluummin asuun sopivina.

Vierailija
5/17 |
18.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän koruja, hopeista Kalevalaa ja irkku jäljitelmiä. Käytän paljon markettien korujakin. Afrikasta tuotuja puuhelmisiä juttuja... Mullahan noita on. Rihkamaa suurin osa. Rakastan koristautumista. Toiset ei voi ilman meikkiä viedä roskista, mutta mä en voi viedä ilman korviksia.

Vierailija
6/17 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, suosittelen. Mulla oli 10 korvista, industrial, kulma, kieli, nieburgh ja labret kun miehen kans tavattiin, eikä sanaakaan niistä sanonu.

Mää kai sitte oisin kys. Tyypin mielestä täys umpihullu, sellane laitokseen lukittava :D

Vierailija
7/17 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Whaaat:DD outo mies! !!!!

Vierailija
8/17 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään naturel on muotia. Ei koruja ja sormuksetkin korvataan tatskaläikillä.

Vierailija
9/17 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä arvostan kyllä naista, jos on paljon koruja, ei kuitenkaan liikaa vaan hallittu kokonaisuus. Mutta niiden pitää olla ihon muotoihin istuvia ja niiden katsomisesta pitää voida vähän kiihottuakin. Nykyään näkee tosi paskoja korusettejä monilla ...

Vierailija
10/17 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottahan se on että nainen on paras ilman mitään rinkuloita tai lävstyksiä/tatuointeja. Ei kukaan halua katsella joulukuusta paitsi toinen joulukuusi.

T. Mies

Vierailija
11/17 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 20:40"]

Mä arvostan kyllä naista, jos on paljon koruja, ei kuitenkaan liikaa vaan hallittu kokonaisuus. Mutta niiden pitää olla ihon muotoihin istuvia ja niiden katsomisesta pitää voida vähän kiihottuakin. Nykyään näkee tosi paskoja korusettejä monilla ...

[/quote]

Sama. Tosin olenkin kiinnostunut vain eliittinaisista. Mitkään MK-blingbling-kellot ei säväytä, mutta kunnon korut naisella on kiihottavia. 

Vierailija
12/17 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei korut näytä hyvältä. Luonnollisuus paras. meikki saa olla niin että se ei ole näkyvää/erottuvaa. Esim. ihon saa tasoittaa ja silmiä vähän korostaa, huulirasva tekee huulista kostean näköiset. Lyheistä tukasta en tosin tykkää ja tykkään jos naisella on pitkät hiukset tai vaikka pidennys, kunhan pitkä. Ei naisesta huomaa ennenkun koskee hiuksiin onko pidennys. 

Rakennekynsistä taas en pidä.

Kirjoittaa mies 28v

Vierailija
13/17 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 20:41"]

No tottahan se on että nainen on paras ilman mitään rinkuloita tai lävstyksiä/tatuointeja. Ei kukaan halua katsella joulukuusta paitsi toinen joulukuusi.

T. Mies

[/quote]

Kunnon korut on osa naista ja terveen estetiikan mukaisia. Tatskat ja lävistykset taas - rumentavat ja haalistavat kokonaisnäkymää.

Jos haluaa naisen naturellena on tosi yksinkertainen mies.

Vierailija
14/17 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ei ole tervettä" XDXD

Vierailija
15/17 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ilman mitään koruja, ens kerralla sitten.

Vierailija
16/17 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 20:49"][quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 20:41"]

Jos haluaa naisen naturellena on tosi yksinkertainen mies.
[/quote]

Olen kyllä sitä mieltä, että aloittajan treffiseura oli tosi outo ja törkeästi käyttätyi. Mutta en tajua miksi naturellista pitävä mies on tosi yksinkertianen? Perustelisitko. Eikö mies saa pitää naisesta sellaisenaan? Pitääkö nainen olla kuorrutettu aina meikillä, vaatteilla ja koruilla?

Vierailija
17/17 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä surkea itsetunto ja haluaa hallita naista. Jos yksi pienen pieni ulkonäköseikka merkitsee noin paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi