Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä kokoisen koiran kanssa pitää mennä isojen koirien puolelle aitauksessa

Vierailija
17.09.2015 |

Missä kulkee ison ja pienen raja tässä asiassa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta 20kg koiran olen vienyt isojen puolelle.

Vierailija
2/5 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä koirapuistossa missä me käydään, isojen puolella ulkoilee kaikki cockerspanielista isommat. Myös ne cockerit siis. Kantsii varmaan katsella ulkopuolelta hetki minkäkokoista porukkaa siellä sillä hetkellä on. Vähän sivuraiteille menee, mutta mua ketuttaa ihan älyttömästi ne pikku-fifin kanssa isojen puolelle änkeevät. Vaikka kukaan ei olisi äkäinenkään toisenkokoisia kohtaan, pieni jää helposti jalkoihin ihan siinä kun isommar juoksevat keskenään..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellanen mitä ei huvikseen kanneta menee isojen koirien puolelle. Sylikoirat pienten. Minkä kokoinen sulla on?

Vierailija
4/5 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 20:26"]

Siinä koirapuistossa missä me käydään, isojen puolella ulkoilee kaikki cockerspanielista isommat. Myös ne cockerit siis. Kantsii varmaan katsella ulkopuolelta hetki minkäkokoista porukkaa siellä sillä hetkellä on. Vähän sivuraiteille menee, mutta mua ketuttaa ihan älyttömästi ne pikku-fifin kanssa isojen puolelle änkeevät. Vaikka kukaan ei olisi äkäinenkään toisenkokoisia kohtaan, pieni jää helposti jalkoihin ihan siinä kun isommar juoksevat keskenään..

[/quote]

Minä käyn ison hoitokoirani kanssa puistossa, jossa isojen koirien puolella ovat juuri nuo cockerit ja isommat. Olen ihmetellyt sitä, että pari ihmistä vie sitkeästi isot koiransa sinne pienten puolelle sillä tekosyyllä, että ne vähän pelkäävät muita isoja koiria ja ovat ihan kilttejä pienille. Minusta näyttää siltä, että lähinnä ne omistajat vähän pelkäävät isoja koiria ja koirat ovat kilttejä mutta tallovat innoissaan pienempiä jalkoihinsa, toinen kerran jopa istui pienemmän koiran päälle eikä halunnut siirtyä.

Vierailija
5/5 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lukee yli 20kg.