Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En usko kelpaavani seurusteluun

Vierailija
17.09.2015 |

Olen oikeasti nätti ja kiva nainen. Mulla kai itsetunto on aivan pohjalla. Joskus jos olen epäedustavan näköinen tai sanon jotakin rumalla äänellä, niin ajattelen, että onneksi kukaan ei ollut näkemässä/kuulemassa. En vaan voi uskoa, että kukaan rakastaisi mua kaikissa tilanteissa. Vain kauniina ja seksikkäänä voin olla miehen kanssa, mutta parisuhteeseen en voi lähteä, kun joutuisin paljastamaan oikean minäni.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 20:22"]

Olen oikeasti nätti ja kiva nainen. Mulla kai itsetunto on aivan pohjalla. Joskus jos olen epäedustavan näköinen tai sanon jotakin rumalla äänellä, niin ajattelen, että onneksi kukaan ei ollut näkemässä/kuulemassa. En vaan voi uskoa, että kukaan rakastaisi mua kaikissa tilanteissa. Vain kauniina ja seksikkäänä voin olla miehen kanssa, mutta parisuhteeseen en voi lähteä, kun joutuisin paljastamaan oikean minäni.

[/quote]

Sehän se seurustelun ja parisuhteen tarkoitus on, jakaa se todellinen minä toisen ihmisen kanssa. Ei kukaan odota vastapuolen olevan aina täydessä tällingissä, etkai sinäkään odottaisi miehen olevan aina kuin muotilehdestä?

mies

Vierailija
2/8 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 20:27"][quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 20:22"]

[/quote]

Sehän se seurustelun ja parisuhteen tarkoitus on, jakaa se todellinen minä toisen ihmisen kanssa. Ei kukaan odota vastapuolen olevan aina täydessä tällingissä, etkai sinäkään odottaisi miehen olevan aina kuin muotilehdestä?

mies
[/quote]

Muut naiset ovat kelvanneetkin suhteisiin omana itsenään, mun luota on miehet juosseet karkuun. Syy on varmaan valinnoissa, liian nuoria ja meneviä miehiä. Arvet on silti jääneet :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 20:35"]

[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 20:27"][quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 20:22"] Olen oikeasti nätti ja kiva nainen. Mulla kai itsetunto on aivan pohjalla. Joskus jos olen epäedustavan näköinen tai sanon jotakin rumalla äänellä, niin ajattelen, että onneksi kukaan ei ollut näkemässä/kuulemassa. En vaan voi uskoa, että kukaan rakastaisi mua kaikissa tilanteissa. Vain kauniina ja seksikkäänä voin olla miehen kanssa, mutta parisuhteeseen en voi lähteä, kun joutuisin paljastamaan oikean minäni. [/quote] Sehän se seurustelun ja parisuhteen tarkoitus on, jakaa se todellinen minä toisen ihmisen kanssa. Ei kukaan odota vastapuolen olevan aina täydessä tällingissä, etkai sinäkään odottaisi miehen olevan aina kuin muotilehdestä? mies [/quote] Muut naiset ovat kelvanneetkin suhteisiin omana itsenään, mun luota on miehet juosseet karkuun. Syy on varmaan valinnoissa, liian nuoria ja meneviä miehiä. Arvet on silti jääneet :(

[/quote]

Voi olla valintakysymys. Et tietenkään voi alkaa suhteeseen kenenkään kanssa, joka ei sinua miellytä, mutta ehkä kriteereissä on hieman tarkastelun varaa?

Älä luovuta, jossakin on sinulle sopiva mies, joka hyväksyy sinut sellaisena kuin olet. Toivottavasti sinä myös hänet :-)

2

Vierailija
4/8 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan samat tuntemukset täälläkin. Vituttaa olla tämmöinen paska joka ei kelpaa.

Vierailija
5/8 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. Pitäsisikö sinua nyt sääliä, vaikka olet kuitenkin kiva ja nätti ihminen?

Vierailija
6/8 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ruma ja ujo. Eipä oo tarvinnut miehiä hätistellä ympäriltä...

Vierailija
7/8 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kelpaa seurusteluun, mutta minulla on ihan hyvä itsetunto. Ei tarvitse yrittää olla paremman näköinen, kun ei riittävän kauniiksi tule ilman kirurgin apua kuitenkaan. Olen kuvitellut huomaavani kuitenkin miesten nihkeämpää suhtautumista minuun esim. työasioissakin, kun en enää panosta ulkonäkööni niin kuin ennen. Mutta en välitä.

Vierailija
8/8 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä olet tuollaiset arvet itsetuntoosi saanut? Oletko perfektionisti noin muuten? Yritätkö antaa itsestäsi turhan täydellistä kuvaa ihan kaikille? Onko sinulla ystäviä joiden kanssa voit olla täysin oma itsesi? Jotenkin surullisen kuuloinen ongelma kyllä, pitäisikö sinun harkita terapiaa että oppisit työstämään itseäsi? On tärkeää rakastaa itseään virheineen kaikkineen ja hyväksyä, muuten kukaan muukaan ei sitä tee. Toivoisin että pääsisit tuosta tunteestasi eroon. Jos olet nätti ja kiva niin sehän on tarpeeksi. Musta sun kannattaa miettiä nyt oikein kunnolla sun hyviä puolia ja hyväksyä ne huonot. kukaan ei täällä ole täydellinen, jopa niillä photoshopatuilla superbabeilla on omat huonot puolensa ja se on INHIMILLISTÄ. Ehkä miehet ovat juosseet karkuun juuri siksi että et vaikuta täysin aidolta ja inhimilliseltä tuon ongelmasi kanssa. Kannattaa tosiaan miettiä sitä terapiaa jos ongelma on noin vakava. kaikkea hyvää, Olet arvokas pienine virheinesi (eivätkä ne edes ole virheitä, olet varmana ainutlaatuinen kokonaisuus kunhan opit arvostamaan itseäsi! Sitä eivät muut tee sinun puolestasi.) 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi