Miesystävän näkeminen "pitkästä aikaa" ei herätä meissä kummassakaan mitään tunteita. Onkohan suhteessa mitään järkeä?
Näimme taas viikon jälkeen. Ei juuri asiaa. Peruskuulumisia, seksiä ja se on siinä. Nökötetään omissa oloissamme. Ehkä ruokakauppaan, syödään ja nukkumaan.
Toisen jutut ei kiinnosta. Tai ainakaan miestä ei kiinnosta minun jutut. Ollaan etääntyneitä.
Sitä vaan miettii, että taasko tässä olen viikonlopun ja sitten omiin töihin muualle täältä.
Alkaa tuntumaan ihan turhalta kun tuskin mitään tehdään, mistään keskustellaan. Tuntuu, että olen tiellä vain.
Ehkä hiipuu lopullisesti kasaan koko suhde tämän viikon loppuun mennessä.
Muutama vuosi oltu.
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä kuulosta hyvältä vaan juuri niin kuin ajattelit, siltä, että suhde on kuihtumassa. Itsellä oli vastaava tilanne tässä hetki sitten ja nyt kun laitoin suhteelle lopullisen päätöksen, en voisi olla helpottuneempi. Miksi kuluttaa aikaansa ja elämäänsä sellaiseen ihmiseen, jota kohtaan ei ole kiinnostusta? Mieluummin vaikka yksin!
Joo, hyvä päätös.
On ihan typerä fiilis, että olen tässä kun oikeasti toista(kaan) ei kiinnosta kai tarpeeksi enää. Nytkin haaveilen, että olisin vaikka kotona, tekisin itseni, omassa seurassani jotain kivaa. Suhteesta on tullut taakka.
Pitää puhua miehen kanssa.
-ap
Ei kyllä kuulosta hyvältä vaan juuri niin kuin ajattelit, siltä, että suhde on kuihtumassa. Itsellä oli vastaava tilanne tässä hetki sitten ja nyt kun laitoin suhteelle lopullisen päätöksen, en voisi olla helpottuneempi. Miksi kuluttaa aikaansa ja elämäänsä sellaiseen ihmiseen, jota kohtaan ei ole kiinnostusta? Mieluummin vaikka yksin!