Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tietää että on ihastunut? Siis itse.

Vierailija
17.09.2015 |

Epäilen vahvasti olevani. Mutta en haluaisi olla.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on lajina vähitellen tuhon oma. Ennen luonto ajoi tikanpojan puuhun, nyt se ajaa pullamössönakuttajan kyselemään netistä typeriä.

Vierailija
2/13 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset halua olla ihastunut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 19:44"]

Ihminen on lajina vähitellen tuhon oma. Ennen luonto ajoi tikanpojan puuhun, nyt se ajaa pullamössönakuttajan kyselemään netistä typeriä.

[/quote]

Niin. Onneksi on kaltaisiasi parempiakin ihmisiä joiden ansiosta elämä voi jatkua. Antakaa meidän muiden kuolla typeryyteemme. ap

Vierailija
4/13 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 19:47"]

[/quote]

Niin. Onneksi on kaltaisiasi parempiakin ihmisiä joiden ansiosta elämä voi jatkua. Antakaa meidän muiden kuolla typeryyteemme. ap

[/quote]

Kaikin mokomin, en ole estelemässä.

Vierailija
5/13 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen huomaa. Olo on ylivireinen, ruoka ei maistu. Tekee melkein mitä tahansa jotta tapaisi ihastuksensa edes pikaisesti. En minäkään haluasi olla ihastunut juuri nyt, mutta olen. Eikä helpota yhtään kun töissä nähdään monta kertaa viikossa!

Vierailija
6/13 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 19:49"]

[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 19:47"]

[/quote]

[/quote]

Kaikin mokomin, en ole estelemässä.

[/quote]

Hyvä. Pysy siis pois tieltä tai voit epähuomiossa joutua vedetyksi mukaan.

Vierailija
7/13 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä sen huomaa ettei mikään muu oikein kiinnosta. Ajatus harhailee koko ajan ihastuksen kohteeseen.

Vierailija
8/13 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keneen olet ihastunut? Työkaveri?

Vierailija
9/13 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä facebook stalkkaus, kyttään aina ihastukseni sivuja

Vierailija
10/13 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatus harhailee ihastuksen kohteeseen, tuijottaminen, lukkoon meneminen ihastuksen lähellä, perhoset vatsassa, hermostuneisuus ja kiinnittää enemmän huomiota omaan käyttäytymiseen ja pukeutumiseen

Vierailija
11/13 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä huomaan siitä, että ajattelen häntä usein ja alan haaveilemaan lähemmästä tuttavuudesta. :)

Vierailija
12/13 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liityn joukkoon, enkä tosiaan vois nyt oikein olla ihastunut keneenkään... Mutta tunnistan itsestäni lähes kaikki yllä mainitut "oireet".
Eikä asiaa auta että vastapuoli näyttäis olevan myös samoilla jäljillä, tai sitten musta vaan tuntuu siltä...

Vierailija
13/13 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan kauheeta olla ihastunut. Mä oon just ihan hermona ja ylienerginen, ja sitten se epätoivo siitä ettei siitä tuu mitään...
siinä tulee olo että haluais ampua ittensä samantien, kun se ihastuminen ei kumminkaan lopu koskaan. Tai mulla ainakin on kestänyt jo jotain vuoden. On ihan älytöntä miten pitkään siinä voi mennä, ja sillä aikaa kaikki on pilalla, kun muut ei kiinnosta yhtään. Viimeksi mulla meni ihastuneena jotain reilu vuosi vielä sen jälkeen, kun kyseinen henkilö oli lakannut olemasta kiinnostunut musta. Voisikohan jotenkin muuttaa itseäni?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän