Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tarkoittaa Huutonetissä lyhenne HV?

Vierailija
17.09.2015 |

Kyseessä siis hopealusikkasarja ja muuta hopeaa, tekstissä "ei kaiverruksia, ei HV". 

Olen luullut, että se tarkoittaa "haista v....u :D

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on Haista Vittu. Näin: "myydään käytettyjä alushousuja kahdenkymmenen kappaleen paketeissa. HV"

Vierailija
2/10 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hintavaraus? Tämä siis vain arvaus, en käytä huutista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, hintavaraus. Käytän huutista.

Vierailija
4/10 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo hintavarausta tarkottaa.

Vierailija
5/10 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallittava viulun soitto.

Vierailija
6/10 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 19:31"]

Hallittava viulun soitto.

[/quote]

Mutta että siitä vaan nopeuden vuoksi jätetään se s perästä. Joo.

Vierailija
7/10 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hintavaraus, joka tarkoittaa käytännössä sitä, että myyjä ei aio ahneuksissaan myydäkään tuotettaan, koska ei saa siitä tarpeeksi korkeaa hintaa. Minä myyn aina ilman hintavarausta ja kerron siitä myös ilmoituksessa.

Vierailija
8/10 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 19:39"]

Hintavaraus, joka tarkoittaa käytännössä sitä, että myyjä ei aio ahneuksissaan myydäkään tuotettaan, koska ei saa siitä tarpeeksi korkeaa hintaa. Minä myyn aina ilman hintavarausta ja kerron siitä myös ilmoituksessa.

[/quote]

Siis ymmärsinkö oikein: jos tuotteesta on tarjottu 50 e, ja huudetaan 55 siihen viimeiseen päivään mennessä, myyjän ei tarvitsekaan myydä ollenkaan, Jos ei huvita?

Ja koska tässä lukee "ei hv", myyjä myy joka tapauksessa sillä viidelläkympillä, vaikka kukaan ei korottaisi hintaa yhtään tuosta 50 eurosta?

Kiitos kaikille jo tähän mennessä! :)

P

Vierailija
9/10 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 19:29"]Kyseessä siis hopealusikkasarja ja muuta hopeaa, tekstissä "ei kaiverruksia, ei HV". 

Olen luullut, että se tarkoittaa "haista v....u :D
[/quote]

Miks luulisit et tarkottaa haista v...u? :D Ai sillee et tässä hyvä lusikka, osta se ja haista v...u!

Vierailija
10/10 |
17.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 20:32"]

[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 19:39"]

[/quote]

Siis ymmärsinkö oikein: jos tuotteesta on tarjottu 50 e, ja huudetaan 55 siihen viimeiseen päivään mennessä, myyjän ei tarvitsekaan myydä ollenkaan, Jos ei huvita?

Ja koska tässä lukee "ei hv", myyjä myy joka tapauksessa sillä viidelläkympillä, vaikka kukaan ei korottaisi hintaa yhtään tuosta 50 eurosta?

Kiitos kaikille jo tähän mennessä! :)

P

[/quote]

Joo, siis jos myyjä on asettanut vaikka 60 euron hintavarauksen, niin myyjän ei tarvitse myydä tuotetta, jos siitä on tarjottu vain 55 euroa viimeseen päivään mennessä. Jos siis huutajat ei tarjoa sellaista hintaa, mikä ylittäisi hintavarauksen, niin ei tarvitse myydä.

Ja jos tuotteessa ei ole hintavarausta, niin myyjä myy sen viimeiselle huutajalle, siihen hintaan mitä siitä on viimeiseksi tarjottu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä