Olen luuseri, mutta haluaisin sellaisen poikaystäväkaverin
Olen hoitaja, minulla ei ole perhettä tai kavereita, en ole kaunis. Haluaisin jonkun jonka kanssa tehdä jotain, kuten kesällä lähteä huvipuistoon tai elokuviin jne. Ei siis seksiä, lapsia tai avioliittoa, mutta ikään kuin tekorakkautta. Ja toivoisin silti läheisyyttä.
Kommentit (37)
Mikäli olet ruma ja lihava, läheisyys ilman pelkoa seksistä voisi hyvinkin onnistua. Mutta kuka mies suostuu kyhjöttämään epäerektoituneena lusikassa vaatteet päällä ryhävalaan kanssa, jos vaihtoehtona on nautinnollinen seksi normaalipainoisen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Mikäli olet ruma ja lihava, läheisyys ilman pelkoa seksistä voisi hyvinkin onnistua. Mutta kuka mies suostuu kyhjöttämään epäerektoituneena lusikassa vaatteet päällä ryhävalaan kanssa, jos vaihtoehtona on nautinnollinen seksi normaalipainoisen kanssa?
BMI:n mukaan olen normaalipainoinen, mutta ei se minusta kaunista tee. On minulla pömppis ja ylimääräistä muutenkin, vaikka normaalipainon sisään asetun. Tiedän kyllä, että ei kukaan minua halua, mutta ei se estä minua haluamasta.
Ap
Tarvisisit niin kutsutun hengenheimolaisen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko aseksuaali?
En.
Ap
No miksi seksi ei sitten kelpaa? Nyt taitaa olla tekemätön paikka, kun harvassa on miehet jotka tulevat vain kädestä pitämään.
No saahan sitä, jos kelpaa. En usko, että haluttaa... Kerroin kyllä rehellisesti jo aloituksessa, että en ole kaunis.
Ap
Mitä väliä? Reikähän se sullakin. Pannaan sit doggystyles jos naamassa on toivomisen varaa.
-mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matkusta Kreikkaan. Etköhän löydä. Sanot vaan suoraan ettet halua muuta kuin hengata.
En ole kielitaitoinen. Muuten lähtisinkin tästä paskasta maasta.
Ap
Et jaksa kieltä opiskella? Huh...Jos et ole masentunut olet kyllä melkoisen laiska.
Vierailija kirjoitti:
Mutta pelkkä kaveruus ei riitä.
Ap
Kannattaa päästää irti tuosta ajatuksesta ettei ole kaunis.
On kaunista nähdä vaikka ihminen ikkunassa tai lumisateessa. Silloin tuo ihminen on kaunis.
Jos katsoo itseään peilistä että enpä ole kaunis niin voi alkaa uskoa siihen mutta toisen silmissä voi olla hyvin kaunis.
Eroottista kauneutta on kaikissa, ihmispiirteet jo sellaisinaan ovat kauniit.
Itse olen mies joka on juuri rakastunut erääseen hoitajanaiseen ja tiedän että hän ei pidä itseään kauniina. Hänellä on ihanan hellät kädet ja hirveän kaunis suu ja tosi ihanat silmät, harmaat!
Lisäksi hän on valtavan kiinnostunut selvästi hoidokkiensa hyvinvoinnista ja selvästi älykäs. Nuo toki sivuseikkoja,
silmät ratkaisee!
Et sä mikään luuseri ole. Ajattelutavoissa on parantamisen varaa.
Siis mieskaverin. Eihän tuo mahdotonta olet. Meet tinderiin ja kirjoitat esittelyyn suoraan mitä etsit. Monet ihmiset etsisi harrastus ja matkailukaveria.
Kävin vaimon siskoa p.a.n.ee kun vaimo aina töissä. Otti suuhun loppuun asti. Muuten melko samanlaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matkusta Kreikkaan. Etköhän löydä. Sanot vaan suoraan ettet halua muuta kuin hengata.
En ole kielitaitoinen. Muuten lähtisinkin tästä paskasta maasta.
Ap
Et jaksa kieltä opiskella? Huh...Jos et ole masentunut olet kyllä melkoisen laiska.
Sain kyllä muista aineista hyvät numerot, jos tein töitä niiden eteen. Mutta mikään ei auta kielien oppimisessa. En tiedä mikä siinä on. Minulla ei ole myöskään yhtään sitä kuuluisaa "kielipäätä".
Ap
Hoitajien keskipalkanhan piti olla yli 3k€, eli kyllä noilla tuloilla yksin asuvan ja elävän ihmisen pitäisi pystyä lähtemään vaikka minne matkalle.
Kieliä ei tarvi välttämättä osata kun kääntäjiä löytyy satoja erilaisia puhelimista.
Vierailija kirjoitti:
Hoitajien keskipalkanhan piti olla yli 3k€, eli kyllä noilla tuloilla yksin asuvan ja elävän ihmisen pitäisi pystyä lähtemään vaikka minne matkalle.
Kieliä ei tarvi välttämättä osata kun kääntäjiä löytyy satoja erilaisia puhelimista.
Olispa.
Ap
AP, itsetunto kuntoon ja baanalle. Se mitä ajattelet itsestäsi välittyy myös muille.
Hei haloo, olen hoitaja. Mistä luulet minun sellaiset rahat tekevän, että lähtisin jonnekin aurinkorannoille viettämään leveää elämää?
Ap