Mitäs jos haluais oppia hiustenleikkuutekniikoita ihan kotitarpeiksi?
Kun en ammatiksi asti voi parturi-kampaajan hommia alkaa, olen aika allerginen, mutta tykkään hiusten leikkuusta kovasti. Olisi kiva oppia kunnolla leikkaamaan, mutta onko muuta vaihtoehtoa kuin hakeutua alan kouluun.. vaikken oikeasti haluaisi?
Voiskohan joltain kampaajalta kysyä, neuvoisko ne jotain jippoja? (ja opettaisivat viemään itseltään leivän suusta?)
Kommentit (4)
Nyt olen menestyksekkäästi leikannut mieheltä hiukset jo vuoden ajan, ja kertaakaan ei ole mennyt pieleen vielä (siis niin pahasti, etteikö virhettä olisi voinut korjata ilman että mies näyttää dorkalta).
Mieskin opetteli tasaamaan multa latvat, joten kyllä tässä pitkän pennin säästää :)
uskaltamalla herjoitella niihin päihin.
ite olen opetellut alussa oli kamalaa jälkeä nyt jo leikkaan pojat paremmin, kuin paikallinen parturi.
Vierailija:
uskaltamalla herjoitella niihin päihin.ite olen opetellut alussa oli kamalaa jälkeä nyt jo leikkaan pojat paremmin, kuin paikallinen parturi.
Mutta pienen pojan pään vaan napsii mielummin sukkelaan sen kummemmin tekniikkaa hiomatta, kun sitä kärsivällisyyttä 2-vuotiaalla on tosi tosi - vähän! Mies ei tosiaan anna leikata kun en ole alan ihminen, mutta silti sen parturikeikan jälkeen mua närästää, kun oon ihan varma, että olisin ajan kanssa saanut paremman aikaan!
T: ap
Kun kaikkee muutakin kädentaitojen opetusta on tarjolla. Ehdota! hehe.