Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

huhuu Neppis74!!! =)

03.10.2006 |

Lueskelin tuolta suurperhekuumelijoista sun juttusi...tuosta testauksesta...itellä ihan sama juttu, olen testannu ensin haalean plussan ja sitten negan, kävin terveyskeskuksessa ja pissasta tuli nega , sen jälkeen tuli yhä haaleita plussia..no sitten piti käydä terkkarissa verikokeessa ja nega!! sen jälkeen tullu vahvempia plussia , mutta eilen sitten tuli kuitenkin nega..tai ehkä ihan hailu viiva...mä en enään tajua tätä...

inhottavaa tää epätietoisuus...mulla ei ole tullu kertaakaan menkkoja synnytyksen jälkee, vauvat 13.10 7kk...olot on ihan kuin raskaana..mutta tiedä sitten...ehkäsyä ei ole ollut käytössä..en tiedä enään mitä tässä pitäs tehdä.. varmaan varata aika ultraan .. voi kun sais selvyyden pian..itse epäilen olisko kemiallinen tai sitten keskenmeno.. :( tosin keskenmenoa en ole ikinä kokenut.

jos joku tietää niin kertokoon kokemuksia asiasta

* mörköliini & 4 kultaa*

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostelen tätä =)

Vierailija
2/4 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

anteeks..huomasinkin juuri että olit käyny tuolla jo kirjottelemassa...suurperhekuumeilijoissa..anteeks..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa sinulla kurja tilanne.. voi ei :(

Minä en tiedä miten se plussa tuli mutta sen verran etsin aiheesta tietoa, että esin. lapsettomuushoidoissa käyneet ja ns. irrotuspiikin saaneet jos testaavat liian aikaisin, voivat saada väärän plussan.

Eli- vääriä plussia on olemassa :(

Minähän tunsin kun kuukautisten oikeasti piti alkaa, ovisoireita ja se kuuluisa Ison O:n limakin oli pöksyissä ( yök, kiva aihe) mutta en uskonut, että se voisi olla totta. Ja viikkoa myöhemmin sain sen plussan. Varmaankin vahingossa munasolu hiippaili liian läheltä kohdun seinää ja sai aikaan sen kuuluisan kemiallisen raskauden. Kuukautisethan alkoivat sit n. 2 viikkoa oletetun oviksen jälkeen, aivan niinkuin pitääkin.

Minulla kyllä oli raskausoireitakin.. Vilunväreitä, lämmöt koholla,mielialan vaihteluita, meinasin pyörtyä.. mutta nämä kaikkihan ovat myös pms-oireita.

Onko sinun tilanteeseesi tullut selvyyttä? Tiedän todella kuinka kurjaa on vain odotella eikä yhtään tiedä mitä tapahtuu. Jospa ne raskausoireet vahvistuisi, tai tulisi edes se tätiliini-- huokaus-

Käyhän kertomassa kuulumisiasi.

T.Neppis ja Tätipunainen kp3/28-xxx

Vierailija
4/4 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilenpa vähän nostella :)