Paljonko sun mielestä on paljon yksittäiseen osakkeeseen sijoitettuna?
Kommentit (7)
Yli 10% salkun arvosta on oma määritelmä. Pyrin pitämään tuosta kiinni, kyllä välillä poikeuksia, kun osake oikein kirmaa.
Euroina en mieti asiaa, ainoastaan %.
Kaikki on, niin suhteellista.
Pankkitili nolla korolla hirvittää eniten, kun inflaatio alkaa laukkaamaan...
Tonni on jo hyvä summa. Itsellä eräänlainen minimi on 600 eur (koska Nordnetissä yksi osto maksaa 5-8 eur)
Minimi 600
"järkevä" 1000
iso satsaus 4000
todella järkälemäinen satsaus 7000, tässä ollaan jo liian isolla painolla salkun kokoon nähden
60 000 eur ei mitään järkeä -satsaus mutta mulla yksi osake on tätä luokkaa ja tiedän, että paino on liikaa. Hyvä osingonmaksaja, though
Vierailija kirjoitti:
Tonni on jo hyvä summa. Itsellä eräänlainen minimi on 600 eur (koska Nordnetissä yksi osto maksaa 5-8 eur)
Minimi 600
"järkevä" 1000
iso satsaus 4000
todella järkälemäinen satsaus 7000, tässä ollaan jo liian isolla painolla salkun kokoon nähden
60 000 eur ei mitään järkeä -satsaus mutta mulla yksi osake on tätä luokkaa ja tiedän, että paino on liikaa. Hyvä osingonmaksaja, though
60000 yhdessä? Hui. No toisaalta jos on tyyliin Sampo halvalla ostettuna, niin ymmärrän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minimi 600
"järkevä" 1000
iso satsaus 4000
60000 yhdessä? Hui. No toisaalta jos on tyyliin Sampo halvalla ostettuna, niin ymmärrän.
:D. tiedän. Juu, Sampo, mutta ei hirmu halvalla ostettuna edes. Uskon, että ajan kuluessa hyvä satsaus. En tällä hetkellä ainakaan keksi parempaa, joten olisi tyhmää purkaa toi ihan vaan purkamisen ilosta, etenkin, kun ensi vuonna voi edelleen olla tosi kiva osinko.
Sen verran mitä ei oo valmis menettämään. Jollekin satanen on iso summa, toiselle sata tonnia on ei oo yhtikäs mitään.
Onks tonni paljon vai vähän?