Jos voittaisit 120 miljoonaa euroa, haluaisitko sanoa jotain negatiivista joillekkin?
Olet ehkä pysynyt hiljaa rahatilanteesi takia, mutta tämän voiton myötä ongelma on poistunut tai ainakin merkittävästi vähentynyt.
Kommentit (16)
Miksi haluaisin sanoa kellekään mitään negatiivista vaikka rahaa olisi enemmän? Koitan elää elämääni niin että itselläni on mahdollisimman hyvä olla ja että maapallo jäisi jälkeeni hitusen paremmaksi paikaksi. Ei siihen mitään kaunoja mahdu.
En ymmärrä kysymystä. Miksi kukaan haluaisi sanoa mitään negatiivista kellekään, ja miten se liittyy rahavoittoon?
En mutta jos voittaisin 121 miljoonaa niin sitten avautuisin huolella.
Mä puhun suuni puhtaaksi ilman miljooniakin
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluaisin sanoa kellekään mitään negatiivista vaikka rahaa olisi enemmän? Koitan elää elämääni niin että itselläni on mahdollisimman hyvä olla ja että maapallo jäisi jälkeeni hitusen paremmaksi paikaksi. Ei siihen mitään kaunoja mahdu.
No itsellä ei sinällään ole mitään henkilökohtaisia kaunoja.. joidenkin ihmisten toimintatapa vain edistää esim. luontotuhoa, mutta eihän sitä viitsi ääneen sanoa, koska…
Kaikenlaista tällaista saattaisi olla sanottavissa.
En tosin sanoisi voitettuanikaan ehkä kenellekään yksittäiselle suoraan, koska sellainen ei yleensä edistä mitään. Mut sit ois varaa tehdä asioille jotakin. Karua mutta totta näet on, että tässä maailmassa raha puhuu.
Antaisin rahaa narsistiselle exälle ja sanoisin, että ostaa uuden pään. :D
Kaikella rakkkauvella.
En tienaa mitään ja olen yhteiskuntaluokaltani hylkiö. Silti en puhu kenellekään rumasti. Koskaan ei tiedä mikä tuska toisella on sisällään.
Ajetaanko tässä takaa sitä, että rikkaana on riippumaton muiden mielipiteitä ja voi siksi laukoa ilmoille aiemmin padotut totuudet.
Itse arvelen, että olisin miljoonavoiton jälkeen vielä nykyistäkin ymmärtäväisempi.
Jep. Avautuisin pomolleni siitä kuinka ilkeä ja huonokäytöksinen hän on. Sen jälkeen ojentaisin hänelle irtisanoutumislapun.
Mietin tuossa tuota olympiakomitean ukon lääppimistä, mikä saa ihmisen pitämään suunsa kiinni ja estävän sanomasta päin naamaa pidä prkl näppis erossa, auttaisiko jos olisi miljoonia vai itsekunnioitus
Eipä tuossa tilanteessa olisi tarvetta aukoa päätä, kun pääsisi itse niin kätevästi parantamaan asioita.
Vierailija kirjoitti:
Jep. Avautuisin pomolleni siitä kuinka ilkeä ja huonokäytöksinen hän on. Sen jälkeen ojentaisin hänelle irtisanoutumislapun.
Eikö sitä työpaikkaa voi vaihtaa ilman miljoonia ja sitten kertoa että syy on pomon huono käytös?
En ihan ymmärrä aloitusta.
Luultavasti jos saisin rahaa enemmän, lausuisin ihmisille enemmän hyviä sanoja kun olisin rahan ansiosta huolettomampi ja stressivapaampi.
Kävisi juuri päinvastoin; ei oikeasti enää kiinnostaisi pätkääkään eksät, kettumaiset naapurit, entiset koulukiusaajat tai työpaikan kiintiökusipäät, kun makaisi Monacossa viski kädessä jahdilla. Eikä niitä muutamia ongelmatapauksia enää edes tarvitsisi sietää, kun töissä ei tarvitsisi käydä, ja asuinpaikankin valita.
Joo. Tai oon sanonut aina vaikka ei miljoonia ole ollut
Monellekin...