Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyhjä olo

Vierailija
31.03.2022 |

Olen antanut periksi . En välitä mistään . En tunne iloa , en ole tuntenut muutamaan vuoteen . Kaikki on menettänyt merkityksensä . Odotan kumpi korjaa ensin korona vai uhka mikä on vai saanko tehtyä itse . Kaikki samaa mustaa mössöö . Kuljen sumussa ja haluisin lopettaa tämän . Ahdistusta , ikäviä uutisia , muutoksia ja kaikkea uhkakuvia päivästä toiseen . En usko että parempaa olisi tulossa . Toivo sammunut . Enää ei tule pienintäkään toivon kipinää . Tuntuu oudolta , ihan kuin en olisi enää olemassa , enkä olekkaan se mitä joskus olen ollut .

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Tuttu fiilis. Tosin en ole vielä luopunut toivosta. Joistakin aiemmista haaveista kylläkin ja alkanut pohtia elämälle uutta suuntaa.

Minkä ikäinen olet ?

Itse olen 33

Vierailija
2/6 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa sinulla kumma tapa kirjoittaa. Pisteen ja pilkun eteen ei tule välilyöntiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset ihmettelevät tällaista oloa? Tämähän on se normi. Minun mielestä he, jotka ovat iloisia, energisiä ja meneviä ovat jotenkin päästään pehmenneitä.

Vierailija
4/6 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa sinulla kumma tapa kirjoittaa. Pisteen ja pilkun eteen ei tule välilyöntiä. 

Minuakin ärsytti kun entinen kaveri kirjoitti tekstiviestiä samalla tyylillä, en kehdannut asiasta sanoa koska ei olisi tehnyt asialle mitään ja tiedän hänen olevan vähä-älyinen muutenkin.

Vierailija
5/6 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tyypillinen kevätfiilikseni taas, tunne että olen ylimääräinen joka paikassa, liikaa ja syrjässä enkä oikein kuulu mihinkään.  Yritän touhuta kaikkea koko ajan, että selviäisin.  Ei kestä pysähtyä miettimään liikaa, muuten on vaarana hajota

Vierailija
6/6 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minuakin ärsytti kun entinen kaveri kirjoitti tekstiviestiä samalla tyylillä, en kehdannut asiasta sanoa koska ei olisi tehnyt asialle mitään ja tiedän hänen olevan vähä-älyinen muutenkin.

Hmmm

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi