Joulukuiset 2022
Kommentit (34)
Niittyleinikki kirjoitti:
Täällä yksi La jouluaattona. :o
Täällä toinen, jolla LA jouluaattona
Täällä 6+3. Ens viikolla eka ultra.
Jännittää ihan kauheasti. Taustalla on kolme keskenmenoa, niin tosi vaikea olla rento ja luottavainen.
Millaisia oireita teillä on? Mulla tuntuu, että oireet tulee ja menee. Välillä ei tunnu oikein mitään, joskus taas kiristää vatsassa enemmän. Pahoinvointia ei yhtään. Pitäisikö tuntua enemmän??
Itsellä oireet ovat olleet pientä jomotusta alavatsassa ja satunnainen etova olo on niin pientä, että välillä sitä miettii onko se vain omaa mielikuvitusta. 😅
Myöskään ensimmäisellä kerralla ennen KM ei ollut oireita... Viikon päästä olisi neuvolaan aika sydänääniä kuuntelemaan oman mielenrauhan vuoksi.
Viikkoja olisi nyt 9+1 ja salassa ollaan vielä pidetty, jopa vanhemmilta. 😁 Äitienpäivänä olisi tarkoitus kertoa (kun nähdään pitkästä aikaa kasvotusten), jännittää ja odotan innolla! Oletteko te jo kertoneet raskaudesta?
Täällä laskettu aika 28.12.2022. Nyt Rv 5+4.
Meille tulossa myös esikoinen joulukuussa <3 8.12 laskettu aika
Eilen oli eka ultra. Kaikki kunnossa ja pieni sydän siellä lyö vahvana! <3
Laskettu aika 21.12.
Meillä on ollut vähän vuoristorataa tässä välissä ennen kuin rohkaistuin tänne kirjoittamaan.
Plussasin ensimmäisen kerran 13.4. ja ilmeisesti kiertoni on epäsäännöllinen, koska tuolloin olisi kierron mukaan arvioitu laskettu aika 7.12. Käytiin varhaisultrassa siinä uskossa että oltaisiin oltu raskausviikolla 8, olin vastaanotolla epävarma kierron säännöllisyydestä mutta lääkäri teki silti _varman_ diagnoosin tuulimunaraskaudesta. 🤨
3+ viikkoa myöhemmin tuskailin kun raskausoireet eivät menneet minnekään ja raskaustesti näytti vielä voimakkaampaa plussaa kuin aiemmin, joten soitin neuvolaan jonne sain sitten ajan. Odoteltiin viikko tuota aikaa lievästi jännittyneenä, mutta halusin vain päätöksen näille koettelemuksille ja helpotusta oireisiin. Kuinka ollakaan, ultrassa näkyikin aktiivinen toukka joka heilutteli kädentynkiään ja olin ihan ällikällä lyöty. Oli pakko kysyä lääkäriltä että "Siis... onko tuo sikiö?" ja lääkäri onnitteli ja totesi että siellä on selkeä sydämenlyönti ja liikettä.
Miehen vastuulle jäi sitten kysyä meitä askarruttaneet kysymykset kun olin niin onnen huumassa. 😂
Eli alustavasti oikea laskettu aika olisi nyt 21.12. <3 Mies on myös taas onnensa kukkuloilla koska tämä on meille molemmille ihana asia.
Täälläkin löytyy yksi jolla on laskettu aika 19.12, juuri sopivasti miehen synttäreille 🤭 Kovasti odotettu lapsi, 7v yritystä takana ja nyt IVF avulla tärppäsi. Tällä hetkellä menossa rv 11+0
Hei kaikki joulukuiset!
Sain varmistuksen lasketulle ajalle, joka 1.12. Eli aika pitkällä on tämä yllätykseksi osoittautunut raskaus. Keskenmenoa pelkään vähän, kun kuulen näitä tapahtuneen jopa kriittisten viikkojen jälkeen. Voimia kaikille tuon kohdanneelle!
Täällä myös yksi tontun itsellinen odottaja. La 14.12. 😇
Hei pitkästä aikaa! Mitä kuuluu odotukseenne? Itsellä huomenna rakenneultra. Voi olla että vasta ehkä huomenna kerron isosisaruksille uudesta tulokkaasta. Olen kulkenut kaavuissa läpi kesän ja mieheni on ainoa joka varmasti tietää. Kaiken pitäisi olla ehkä hyvin, mutta liikkeiden vähäisyys ja vaimeus välillä mietityttää. Tämä on neljäs raskauteni, ja kaikki ihan erilaisia.
Mikäli teistä joulukuisista joku tarvitsisi Pohjolalta vauvavakuutuksen tarjousta, niin minulle voi laittaa tarjouspyyntöä. Nyt on rakenneultrat meneillään ja sen jälkeen vakuutusta voi hakea. Olen vakuutusedustaja ja minut löytää Instasta @vauvavakuuttaja. Yhteydenottopyynnön voi jättää riiamari.uusipaikka@pohjola.fi
Riiamari
Kohta viikko 22 ja rakenneultra takana, saatiin tietää että tyttö tulee. <3 Liikkeitä tuntuu päivittäin, ensimmäisen kerran tuntui jo viikolla 16 mutta silloin se tuntui harvakseltaan.
Täällä yksi💗 La jouluaattona. :o