Onko teistä huumoria pilkata lihavia ihmisiä
Laittaa huumoriryhmään lihavien naisten kuvia ja nauraa niille. Onko se huumoria? Ja tosiaan todella harvoin on lihavien miesten kuvia ja niille nauramista.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Suurempi ongelma on lihavuuden normalisointi, joka varmasti osittain aiheuttaa pilkkausta.
No tuskin kukaan lihavuuttaan normalisoi. Se on vain vastaveto ikuiselle solvaamiselle. Kun tarpeeksi saa kuulla noita idioottimaisia vitseiksi naamioituja rääpimisiä, on täysin ymmärrettävää sanoa, että mä ainakin rakastan itseäni tällaisena ja tykkään mun kurveistani, koska olen vain muodokas. Pitäiskö kääntää toinenkin poski?
Eri asia ovat sairaat, jotka eivät enää ymmärrä oikein mistään mitään, kuten nyt nuo Hengenvaarallisesti lihavat-ohjelman ihmiset. Psyyke pitäis hoitaa kuntoon, ennen kuin leikataan mahasta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle on oikeastaan se ja sama mitä muut ajattelevat minusta kunhan pitävät sen omana tietonaan. Jostain syystä kukaan ei ole vielä ilennyt läskejäni haukkua suoraan minulle mutta jos joskus näin tapahtuu, saa kyllä täyslaidallisen takaisin, siinä tilanteessa osaan kyllä nolaamisen taidon ;)
Kuten pilkkaamalla sanojan ulkonäköä?
Miksi pilkata haukkujan ulkonäköä, kun sen sisin on niin paha, että siitä saa tuoda oman mielipiteensä julki?
Ja eikö mielestäsi jollekin huonohampaiselle haukkujalle saa sanoa niistä mätäpiikeistä mitään, jos tämä ensin haukkuu sun isoa persusta?
Ei mun mielestä, mutta mun esimiehen mielestä on ok nauraa toisen työntekijän koolle. Toinen työntekijä on kaikin puolin isokokoinen, siis todella pitkä, reilusti yli 2 m, harteikas ja skrode, ja myös vähän ylipainoinen, niin tämän ihmisen vaatteille on esimerkiksi esimiehen mielestä ok nauraa.
Aika iso osa kaikesta huumorista ja vitseistä on jonkun haukkumista, sitähän super tosikot yrittää koko ajan kieltää.
Oikea huumori on juuri sitä, että osaa nauraa sille jutulle, eikö välitä siitä, keneen se pillka kohdistuu.
Ilmeisesti näitä suomalainen-ruotsalainen ja norjalainen vitsejä saa edelleen kertoa mutta auta armias jos siihen laitetaan joku syyrialainen tai afrikkalainen niin taivas varjele mitä sieltä tulee, sieltähän tulee Emma Kari lakimiehen kanssa!
Vierailija kirjoitti:
Aika iso osa kaikesta huumorista ja vitseistä on jonkun haukkumista, sitähän super tosikot yrittää koko ajan kieltää.
Oikea huumori on juuri sitä, että osaa nauraa sille jutulle, eikö välitä siitä, keneen se pillka kohdistuu.
Ilmeisesti näitä suomalainen-ruotsalainen ja norjalainen vitsejä saa edelleen kertoa mutta auta armias jos siihen laitetaan joku syyrialainen tai afrikkalainen niin taivas varjele mitä sieltä tulee, sieltähän tulee Emma Kari lakimiehen kanssa!
Ja Ämmä Kari on lihava lehmä, sen tuosta unohdit!
jäi epäselväksi pitääkö nyt sitten huutaa vi--n hömö vai vi--n läski?
Lihavat on lepposia.Ei ne keksi kepposia.Runsaslihainen ei ole vihainen.
Ei se välttämättä huumoria ole mutta hauskaa se kyllä on ja piristää kummasti päivää.
Minä käyn hampurilaispaikoissa ihan vaan sen vuoksi, että siellä näkee eniten kerralla lihavia ihmisiä kaloripommien ja hiilihydraattien äärellä. Pidättelen siellä nauruani, joka vapautuu vasta kotona ollessani itsekseni!
Kun vain yksi neljännes suomalaisista on normaalipainoisia, tulee mieleen sellainen ajatus että ehkä pilkkaamalla toista jotenkin saa oman lihavuutensa tuntumaan ja näyttämään vähemmän "naurettavalle"?
Siis kun saadaan lyödä jotakuta toista, se jotenkin voitelee sitä omaa huonoa itsetuntoa?
Lihavuuden normalisoiminen on juuri tätä, omalla kohdalla se on normaalia mutta toinen saadaan repiä kappaleiksi ja haukkua ja pilkata. Nytkin kun kirjoitan tämän, tulee alapeukkua satamalla. Vedetään kokonaisia hernepeltoja juurineen neniin.
Mielestäni koomikko voi vitsailla asiasta. Kyllä lihavakin voi nauraa itselleen. Esim. Jimmy Carr vitsailee aika lailla kaikista taboo-asioista.
Vierailija kirjoitti:
Ei se välttämättä huumoria ole mutta hauskaa se kyllä on ja piristää kummasti päivää.
Olet selvästikin niitä tyyppejä, jotka sietävät oikein hyvin myös itseen kohdistuvat sarkastiset kommentit? ;)
Koulussa aikoinaan oli tyranni oppilas joka tönäsi lihavan luokkakaverinsa päin seinää. Aina muulloinkin naureskeli lihaville.
Kuten pilkkaamalla sanojan ulkonäköä?