Eilen täyttivät kaupassa jouluvalohyllyjä
Nyt jo? Tuntuu että joka vuosi aikaisemmin! Sitten kun se joulu tulee, ei niitä joululauluja ym enää jaksaisi. Kun niin aikaisin aloitetaan.
Itse laitan kaiken vasta ensimmäisen adventtina.
Kommentit (14)
Melkein jaksan odottaa sitä jouluhössötystä ja vielä ajoissa aloittavat. Joo olen suuressa kaupassa töissä ja joulukuu on aivan kaamea. Siellä rullaillaan kuin viimeistä päivää pipo kireenä ostoskärryt pursuten tavaraa koska Joulu!
Mulla ainakin on nyt jo pari led-valoketjua sisällä koristevaloina, ei ne ole mitenkään jouluisia, kun ovat kirkkaita. Tuovat valoa pimeneviin iltoihin :)
Eikös nuo jouluvalot olekin nykyään enimmäkseen myynnissä nimikkeellä kausivalo vai olenko ihan pihalla :D
Minä jo viime viikolla etsiskelin moisia valoja kaupasta. Oli todella huono valikoima.. GRRRRR
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 10:43"]Ihanaa
[/quote]
Niin toisaalta, minäkin pidän joulusta enkä jaksaisi talvea ilman sitä. Mutta nyt on vasta syyskuu. Vielä kolme kuukautta.
Ap
Mä meinasin jo hullaantua ja ostella joulukoristeita. :D
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 10:44"]Keskiselläkö kävit?
[/quote]
Ihan tuossa pikkukaupunkimme halpa-hallissa.
Ap
En miellä monia valosarjoja pelkästään jouluvaloiksi. Kyllä tämä syksyn pimeys alkaa jo iskeä päälle vähitellen ja valot piristää kivasti esimerkiksi pihaa :)
Totta on , että se jouluhässäkkä alkaa joka vuosi aikaisemmin.
Toisaalta noi valot vielä ymmärrän, ei niitä polteta vain jouluaattona ja -päivänä.
Ulkovaloista voisi puhua kaamosvaloina :D
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 10:45"][quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 10:43"]Ihanaa
[/quote]
Niin toisaalta, minäkin pidän joulusta enkä jaksaisi talvea ilman sitä. Mutta nyt on vasta syyskuu. Vielä kolme kuukautta.
Ap
[/quote]
Mun mielestä syksyssä parasta on joulun odotus, joulussakin parasta on nimenomaan odotus ja rauhassa joulun valmistelu. Mutta ymmärrän kyllä suakin.
T. 5
[quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 10:47"][quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 10:45"][quote author="Vierailija" time="17.09.2015 klo 10:43"]Ihanaa
[/quote]
Ap
[/quote]
Mun mielestä syksyssä parasta on joulun odotus, joulussakin parasta on nimenomaan odotus ja rauhassa joulun valmistelu. Mutta ymmärrän kyllä suakin.
T. 5
[/quote]
Niin on, mutta ehtisihän sitä vaikka lokakuunlopussa aloittaa. :D Minä en ole vielä ehtinyt toipua edes kesästä! :)
Hullaanun kohta itsekin kerta tekin.
Ap
Itseäkin hirvitti viime syksynä halpa-hallissa kun joulutavaraa hyllytettiin muistaakseni jo syyskuussa. Ja ihan tonttuja ja pukkeja siellä oli. Aikaisin ovat liikkeellä kyllä.