Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko huolissasi hoitajien lakosta? Miten pelkäät sen vaikuttavan elämääsi?

Vierailija
31.03.2022 |

?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huolissani.

Vierailija
2/7 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Kiireelliset asiat hoidetaan lakosta huolimatta. Esim jos jää auton alle, saa sydäninfarktin tms. Ei-kiireellisissä asioissa taas normaalistikin tarvitsen yleensä vain lääkäriä, en hoitajia. Mulla ei ole tällä hetkellä mitään ei-kiireellistä sairautta, jonka hoitamiseen tarvittaisiin hoitajia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Kyse ei ole enää vain siitä paljonko nykyisille hoitajille maksetaan vaan siitä, paljonko maksetaan että hoitajia riittää myös tulevaisuudessa. Kun vanhenen, en usko että meillä on enää mitään palvelutaloja joissa hoidetaan. Jos pahasti pakkasen puolella olevia palkkoja ei nyt korjata, tulee vaikuttamaan hyvinkin paljon. Kun hoitoala kuolee, saamme pärjätä kuten parhaaksi näemme.

Vierailija
4/7 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Akkain kotkotusta koko ala.

Vierailija
5/7 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitajat, joilla ei ollut koronarokotuksia, saivat potkut vuoden 2022 loppuun. Nyt kävikin niin, että rokotetut hoitajat ovat sairastuneet koronaan.  Saisko jostain ihan lukuja, kuinka moni hoitaja koronassa, Turun seudulla jopa 40%?

Vierailija
6/7 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen. Kyse ei ole enää vain siitä paljonko nykyisille hoitajille maksetaan vaan siitä, paljonko maksetaan että hoitajia riittää myös tulevaisuudessa. Kun vanhenen, en usko että meillä on enää mitään palvelutaloja joissa hoidetaan. Jos pahasti pakkasen puolella olevia palkkoja ei nyt korjata, tulee vaikuttamaan hyvinkin paljon. Kun hoitoala kuolee, saamme pärjätä kuten parhaaksi näemme.

Älä ole huolissasi. Meillä on käsillä kaikkien aikojen suurin pakolaiskriisi ja saamme tänne paljon uutta hoitohenkilökuntaa.

Vierailija
7/7 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huolissani. Hoitajien puolella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi