Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkkäri sanoi, "joo kyllä sun pitäis nyt harkita tehdä toi video CV"

Vierailija
30.03.2022 |

mitä vittua?? :DDD

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karjamarkkinakisoihin ja/tai seuranhakuun voisi videosössötys sopia, mutta ei koskaan normityönhakuun.

Vierailija
22/37 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuitenkaan ehdottanut seppukua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo videohakemukset ovat vaikeita. Mitä olen tehnyt, niin sen vastauksen saa aina uusia, mutta kun huomasin miten vaikeaa on näyttää hyvältä työnhakijalta höpöttäessään yksin kameralle. Aloin heti arvostamaan kaikenlaisia tubettajia, jotka tekevät sitä ja ovat vielä siedettävää, parhaimmillaan miellyttävää katseltavaa. Se että silmät ovat koko ajan kameran linssiin kun puhut ja koitat samalla improa (itse en ainakaan kirjoita ylös mitä puhun, mietin korkeintaan pääpointit) on vaikeaa. Ethän katso toisa intensiivisesti silmiinkään kun puhut. Ja jos katseesi harhailee, vaikuttaa se autistiselta. Pari kertaa kokeiltuani en edes hakisi enää moisiin paikkoihin, joihin videon tallentaminen. Livehaastattelu on ihan eri, kun siinä ollaan vuorovaikutuksessa toisen kanssa.

Ne tubettajat on hyviä siksi että ovat harjoitelleet. Aloittelevat tubettajat eivät yleensä ole kummoisia ja taito karttuu tehdessä. Kylmiltään videolla edukseen esiintyminen todellakin on hankalaa.

Vierailija
24/37 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantajat pääsee valitsemaan kauneimmat/komeimmat hakijat video-cv:n avulla, rumille ja lihaville nauravat siellä toimistossa.

Vierailija
25/37 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sit mie on ollu siivoomassa, sit mie oon ollut kaupan kassalla, sit mie olin vähä aikaa yhessä vvirmassa vastaamassa puhelimee, sit mie oon ollut äitiyslomalla, sit mie olin vanhempainvapaalla ja hoitovapaalla ja sit taas äitiyslomalla ja vnhampainvapaalla ja hoitov..."

Vierailija
26/37 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse varmaan sanoisin videon lopuksi, että minua eteenpäin ajaa uskoni jatkuvan muutoksen voimaan. Ja vetäisin lopuksi Marseljeesin tai les Miserables-musikaalin Can You hear the people sing

Vierailija
27/37 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työnantajat pääsee valitsemaan kauneimmat/komeimmat hakijat video-cv:n avulla, rumille ja lihaville nauravat siellä toimistossa.

Tämä se karu totuus on vaikka muuta yrittävät falskein, noloin ja läpinäkyvin sokerikuorruttein väittää.

Vierailija
28/37 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse varmaan sanoisin videon lopuksi, että minua eteenpäin ajaa uskoni jatkuvan muutoksen voimaan. Ja vetäisin lopuksi Marseljeesin tai les Miserables-musikaalin Can You hear the people sing

Mä ehkä ton "Työn orrrjat, sorrron yöstä nouskaa".

Vierailija
29/37 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkkäri on turha kyykyttämö.

Vierailija
30/37 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee video CV, mutta omalla tyylillä. Ei sun tarvitse siinä esiintyä.

Vierailija
31/37 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun keski-ikäisen tantan video kävisi komediasta. Olen tosi huono esiintyjä ja valokuvissakaan en onnistu. Töissä olen pärjännyt aina ihan hyvin.

Vierailija
32/37 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut on synnynnäisiä näyttelijöitä, jotkut on mestari hitsaajia, ja jos hitsaajaa hakee niin kumman otat?

Minä en tykkää ees puhelimeen puhua niin ei kamerallekkaa tule sujuu, livenä meneekyllä iha näppärästi kun näkee sen vuorovaikutuksen.

Vierailija
33/37 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita semmonen paahtoleipä naamalle missä on silmien nenän ja suun aukko. Ja play record 😄

Vierailija
34/37 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää hyvät ihmiset suostuko tällaisiin typeriin nöyryyttämisiin, videofriikit menkööt vaan suosiolla elokuviin.

Vierailija
35/37 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko työhaastattelijat nykyään niin nuorta sukupolvea, että eivät osaa lukea enää tekstiä? Kaikki materiaali tuntuu nuorilla olevan nykyään somevideoiden muodossa, eikä normaalia tekstiä ymmärretä enää.

Vierailija
36/37 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja ja 34 peesaajaa ovat turhia suita yhteiskunnan ruokittavaksi työssäkäyvien rahoilla.

Suomessa maksetaan selvästikin ihan liikaa työttömänä loisimisesta. Maissa, missä ei ole työttömyyskorvausta, ei tarvita myöskään TE-viranomaisia ehdottelemassa CV-videoita.

Vierailija
37/37 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkkärin virkailijoiksi laitetaan yleensä ne jotka eivät kelpaa muihin tehtäviin, suojatyöpaikka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi