Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä miehestä, joka syö kaiken lusikalla?

Vierailija
30.03.2022 |

Tekee siis yleensä kaikesta ruuasta sellaista tasaista sotkua ja kauhoo lusikalla suuhunsa.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin pitkälle mä en mene, mutta monia ruokia on paljon järkevämpi syödä lusikalla.

Esim joku riisin syöminen haarukalla on varma laihdutuskeino, kun siinä menee puoli päivää, kun haarukan päälle ei mahdu kuin ihan pieni tippa ruokaa. Lusikalla sitä on järkevämpi lapioida.

Esim Thaimaassa, missä riisi on kaiken ruuan perusta (triviaa: verbi "syödä" on thaiksi kirjaimellisesti "syödä riisiä" siitä huolimatta, mitä syödään), kaikki syödään lusikalla.

Siellä syödään haarukalla ja lusikalla. Lusikalla ei lapioida mitään suuhun.

Asuin Thaimaassa yli kymmenen vuotta. Lusikalla nimenomaan lapioidaan suuhun. Haarukkaa ei koskaan viedä suuhun, sillä vaan autetaan saamaan ruoat lusikkaan.

Vierailija
42/55 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin pitkälle mä en mene, mutta monia ruokia on paljon järkevämpi syödä lusikalla.

Esim joku riisin syöminen haarukalla on varma laihdutuskeino, kun siinä menee puoli päivää, kun haarukan päälle ei mahdu kuin ihan pieni tippa ruokaa. Lusikalla sitä on järkevämpi lapioida.

Esim Thaimaassa, missä riisi on kaiken ruuan perusta (triviaa: verbi "syödä" on thaiksi kirjaimellisesti "syödä riisiä" siitä huolimatta, mitä syödään), kaikki syödään lusikalla.

Haarukallahan kauhoo riisit hetkessä. Koitas puikoilla niin kuin oikeat aasialaiset tekee.

Thaimaalaiset ei ole oikeita aasialaisia mielestäsi?

Koita silti puikoilla, niin tiedät mikä on hidasta.

Joo ja vielä hitaampaa on pinseteillä, entä sitten? Haarukka paljon tehottomampi kuin lusikka.

Makaronit syön myös lusikalla.

Ja osaan syödä puikoilla.

Kahmi paljain käsin. Se on tosi jees. Tai kaada suoraan lautaselta yhdellä kertaa kurkusta alas. Ei mene aikaa hukkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oikeaoppisesti" spagettikin syödään lusikalla. Suomalaiset juntit haluaa väkisin käyttää haarukkaa kaikkeen.

Vierailija
44/55 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mieltä, että toivottavasti miesparka ymmärtää pysyä kaukana AP:sta.

Minkälainen hullu vaivaantuu siitä syökö joku haarukalla vai lusikalla - ellei se nyt yritä syödä jotain keittoa haarukalla tai pihviä lusikalla - niin paljon että tulee AV:lle kysymään, mitä mieltä tästä pitäisi olla?

Vierailija
45/55 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeäisit häntä jossain vaiheessa elämää ystävien illallisella tai jossain muualla.

Vierailija
46/55 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häpeäisit häntä jossain vaiheessa elämää ystävien illallisella tai jossain muualla.

Kyllähän nyt varmaan jokainen suomalainen osaa käyttää veistä ja haarukkaa. Mä syön kotona monet ruuat lusikalla, mutta jos mä menen kylään tai ravintolaan ja siellä on veitsi ja haarukka niin en mä ala mitään lusikoita kyselemään.

Vierailija
47/55 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse syön aina LuHalla eli lusikkahaarukalla.

Vierailija
48/55 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko hienomotoriikassa jotain ongelmia?

Vierailija
49/55 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako pitää lusikkaa oikein? Vai onko sellainen kauhomisote?

Vierailija
50/55 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihanko tosissaan täällä on kaikki pöyristymässä ja jopa diagnosoimassa jotain tyyppiä jonkinlaiseksi, kun syö lusikalla? Ei helvetti. Kannattaisiko itse mennä tutkituttamaan pääkoppaa.

Vierailija
51/55 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti voi olla mahdollisuus, että henkilö oikeasti ei pysty syömään kunnolla muuten kuin lusikalla, mutta sen asian tämä aloitus halusi pimittää.   

Vierailija
52/55 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuporvarillista hymistelyä ilmassa.

Jälleen kerran.

Vierailija
53/55 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä pedofiili.

Jätä se sika!

Vierailija
54/55 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään heikkolahjainen.

Vierailija
55/55 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaakkois-Aasiassa näin tekee kokonaiset kansakunnat. Tapansa kullakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme