Miksi moni on niin huolissaan hoitajien lakosta?
Monen vaivan saa hoidettua yksityisellä ja ei kai sitä nyt yhtäkkiä kaikki tule kuolemansairaiksi, jos ei tähänkään mennessä ole ollut. Akuuttiin tilanteeseen saa apua päivystyksestä. Lääkärit ovat ihan normaalisti töissä. Rauhoittukaa nyt. Ei lakko kestä kuin pari viikkoa.
Kommentit (13)
Koska ne on lakossa joka kevät. Aina ne valittaa.
Ei ne ole lakossa vaan pitävät ilmaista lomaa lakkoavustusten turvin.
En tue sellaista paskaa.
Mitä haittaa hoitajien itsekkyydestä on, jos selviää ilman heitäkin? Ei koske minua.
Hakekaa omaisenne pois vuodeosastoilta. Ei piikittelyä, vaan aikainen neuvo. Nyt jo kaaos.
Onko se niin kamalaa, jos kiireetön leikkaus vähän viivästyy? Leikkauksia tehdään muutenkin liian heppoisin perustein.
Niin kauan kuin Millariikka Rytkönen on siellä niin lakkoillaan.
Typerä aloitus. Miksi on ihmiset huolissaan, no miksihän.
Totta, Millariikka on just semmonen "periksi ei anneta tyyppi". Neuvottele nyt sitten tommosen kanssa.
N40
Olen vanhan äitini puolesta huolissaan. Kuukausia on jo jonottanut aikaa muistikeskukseen, kuulontutkimukseen ja erääseen toimenpiteeseen. Ne nyt siirtyvät taas ties kuinka kauas eteenpäin.
Luultavasti ne on hoitajia itse.. jos en olisi palstalla en edes tietäisi koko asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti ne on hoitajia itse.. jos en olisi palstalla en edes tietäisi koko asiasta.
Musta on myös alkanut tuntua, että hoitajat itse tehtailee tänne näitä hoitajien lakkoa ja palkkoja koskevia aloituksia. Älkää ihmiset reagoiko niihin.
En nimittäin tiedä juurikaan montaa tavan tallaajaa, joita hoitajien asiat kiinnostaisi juuri yhtään. Silmiä pyöritellään vaatimuksille ja asenteelle. Ei muuta.
Samalla vuodeosastolla oli 5 täysin uupunutta ja nyt sairastunutta omaishoitajaa. Toisille on nämä viimeiset vuodet olleet todella raskaita. Kunta on lopettanut monet perheitä tukevat oheispalvelut. Sairaalat ovat todella täynnä, eihän siellä kukaan huvikseen ole.
Minä en ole huolissani minua tympii niiden itsekkyys.