ovulaatiotestikonkarit..hjälppiä..
Moi. Yritän tässä elämäni ensimmäistä kertaa bongata ovulaatiota aconin testillä. Takana on spontaani keskenmeno ja sen jälkeen ei ole vielä kuukautisia kuulunut. Elättelen toiveita ovulaatiosta ennen menkkoja. Km vuodon loppumisesta on kulunut päiviä nyt 15. Milloinkahan ovulaatiota voisi odotella? Kellään kokemuksia? Olen kahtena päivänä tikuttanut, molempina selkeä neg. Tuleeko ovulaatiotesteihin ensin haalea viiva, joka alkaa hormonitason nousun myötä vahvistumaan ja on lopulta yhtä vahva kuin kontrolliviiva, vai voiko testi näyttää negatiivista ja olla sitten seuraavana päivänä suoraan positiivinen? Lähinnä mietin, että miten minun kannattaisi sitä alkaa tikuttamaan, kun nuo testit on niin kalliita...
Kommentit (2)
Siis pahoittelut keskenmenosta alkuun! :( En noihin kaikkiin kysymyksiisi osaa vastata, mutta sen verran on noista testeistä kokemusta, että noita haaleita viivoja saattaa tulla ja mennä ihan miten sattuu. Joskun ne sitten vahvistuvat pikkuhiljaa kohti ovista, mutta ompa mulle käynyt niinkin, että ei minkään näköistä viivaa kontrolliviivan lisäksi päiväkausiin, kunnes yhtäkkiä aivan selvä positiivinen tulos! Joten jatka sitkeästi testaamista!
Testaaminen kannattaa aloittaa hyvissä ajoin, koska muuten sen voi helposti missata!
Moment: