Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milllaisen ihmisen pitäisi vähintään olla etä kelpaa kumppaniehdokkaaksi? Riitttääkö esim jos on kehityskelpoinen?

Vierailija
30.03.2022 |

?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehityskepoinen tarkoiittaa esim sitä että on valmis ja halukas tällaiseen suhteeseen ja elämään sellaisessa ja antamaan itsestään osansa ja elämänsä siiihen.

Vierailija
2/11 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenhan mä tieetysti rikossarjoja katselleena myös nähnyt että on ollut ihmisiillä vaikka jonkinlaiista ylilyöntiä ja puukotusttapauksia joissa jouduttu vaikka poliiisiakin paikalle pyytämäään ja jopa asetttakin käytttämäään harvevemmissa tapauksissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää jos josson kunnianhimoisia suunnitelmia tulla dicktaattoriksi joka alistaa sekä nöyryyttää kansalaisia ;-D :D :D

Vierailija
4/11 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en deittaile "potentiaalia" eli siis sellaista tyyppiä, joka voisi olla kiva seurustelukumppani sitten joskus kun "saa itsensä ja elämänsä kasaan". Kyllä pitää olla jo valmiiksi ns. kasassa. Tämä ei tarkoita sitä ettenkö voisi olla esim. masentuneen kanssa vaan sitä, että ihminen tuntee itsensä ja tietää mitä haluaa. Se, että haluaa antaa itsestään ja ottaa toisen elämäänsä ja haluaa osallistua sen toisen elämään, on hyvä juttu kyllä.

Vierailija
5/11 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Supliikki, smoothi, jännä, naistennaurattaja, tanssi taitoinen, auto+asunto hianoo. Pituus yli 180cm. Naama kunnossa, tuuhea tukka sekä parta. Siis tuuhea, suurimmalle osalle miehistä kasvaa parta mutta osalle vain harvaa tikkua siellä täällä joka on varsin turn-off. Paljon kavereita, edustavia lomakuvia somessa, kauniita naisia kavereina somessa ja suosittu harrastuksissa ja töissä. 

Onneksi tulee Ukrainasta tavismieheen tyytyväisiä nuorehkojakin naisia joille perinteisen miehen arvot kelpaavat edelleen.

Vierailija
6/11 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunne-elämältään tasapainoinen.

Vierailija
7/11 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ainakin kelpaa semmonen joka on akateeminen "tärkeilijä", syö, ja juo vain laadukkaista raaka-aineista tehtyjä tuotteita sekä tykkää kinkyseksityksestä ;-D

Vierailija
8/11 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat kehityskelpoisella? Jos aktiivisesti ottaa askelia parantaakseen elämäänsä niin silloin kyllä, mutta jos vain puhuu siitä että aikoo muuttaa tapojaan, mutta mitään ei kuitenkaan tee asian hyväksi niin silloin ei.

Vierailija
9/11 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka osaa kirjoittaa oikein.

Vierailija
10/11 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän se nyt riitä.

Vierailija
11/11 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en deittaile "potentiaalia" eli siis sellaista tyyppiä, joka voisi olla kiva seurustelukumppani sitten joskus kun "saa itsensä ja elämänsä kasaan". Kyllä pitää olla jo valmiiksi ns. kasassa. Tämä ei tarkoita sitä ettenkö voisi olla esim. masentuneen kanssa vaan sitä, että ihminen tuntee itsensä ja tietää mitä haluaa. Se, että haluaa antaa itsestään ja ottaa toisen elämäänsä ja haluaa osallistua sen toisen elämään, on hyvä juttu kyllä.

Mä muiistan valinneeni iskäksi niinkin älykkään ihmisen joka ensin kehotti minua laskemaan stigakelkalla jäistä mäkeä alas ja en suostunut. Siiinä sitten katselin kun tämä iskä laskeskeli mäkeä kymneniä voltteja heitellen ja jätin pulkkani kannsa mäen laskemattta lapsena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi