Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Niksit jäätävän kovan hammassäryn helpottamiseen?

Vierailija
16.09.2015 |

Sain ajan vasta huomiseksi, yksityiseen ei olr varaa.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinaa tai murskaa särkylääke hampaan päälle

Vierailija
2/27 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni auttoi porkkanan pureskelu, niinkin omituiselta kuin se kuulostaa. Hammassärky oli vetänyt koko naaman lihakset kireiksi, joka aiheutti kipukierteen. Helpotti kummasti kun sai porkkanan pureskelulla poskilihakset vähän rennommiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyypakkaus auttaa vähän aikaa.

Vierailija
4/27 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla auttoi kylmä. Pidin suussa niin kylmää vettä kun hanasta tuli.

Vierailija
5/27 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neilikka puuduttaa!

Vierailija
6/27 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purskuttele kylmää vettä. Kylmä autto mullakin.

Vierailija
7/27 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko särkylääke mitään?

Vierailija
8/27 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panadolia tai Buranaa, kylmäkin saattaa auttaa. Voimia!

Vierailija
9/27 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

parasetamoli-ibuprofeiini, eli vaikka panadolia ja buranaa samanaikaisesti.

Vierailija
10/27 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon särkylääkkeet. Joku tietty pään asento voi myös helpottaa. Kylmää kannattaa kokeilla, paina jääpalaa kipeään kohtaan tai purskuttele jäävedellä. Onko särky tietyssä, helposti paikannettavassa kohdassa? Eli tiedät mistä särky tulee? Sitten voisi vanupuikolla painaminenkin auttaa. Dippaa vanupuikko johonkin (esim. kirkkaaseen viinaan) ja paina suoraan kipeään kohtaan.

Vierailija
11/27 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luontaistuotekaupasta tai apteekista NEILIKKAÖLJYÄ. Se on samaa kamaa, jota hammaslääkärit käyttävät pintapuudutusaineena. Sitä sivellään topzilla särkevään kohtaan. Kyllä kipu lähtee. Neilikkaöljyn tappava yliannostus on 3.752 grammaa per ihmisen painokilo.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Neilikka%C3%B6ljy

Vierailija
12/27 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen auta oikeastaan mikään. :( Paitsi se kylmä ja sekin aina vain sen aikaa, kun sitä kylmää siinä on. Jos siis on tulehtunut.

Mutta osaisiko kukaan sanoa, että mistä johtuu, kun mulla ihan yhtäkkiä loppui paha hammassärky? Jos on tulehtunut, niin voiko silloin särky itsestään loppua? Mulle on kerran juurihoito tehty ja silloin se kipu ei kyllä loppunut ennen kuin hoitoa sain ja silloin oli siis se tulehdus.

Vierailija
13/27 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

600 mg burana kolme kertaa päivässä

Vierailija
14/27 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 13:37"]

Ei siihen auta oikeastaan mikään. :( Paitsi se kylmä ja sekin aina vain sen aikaa, kun sitä kylmää siinä on. Jos siis on tulehtunut.

Mutta osaisiko kukaan sanoa, että mistä johtuu, kun mulla ihan yhtäkkiä loppui paha hammassärky? Jos on tulehtunut, niin voiko silloin särky itsestään loppua? Mulle on kerran juurihoito tehty ja silloin se kipu ei kyllä loppunut ennen kuin hoitoa sain ja silloin oli siis se tulehdus.

[/quote]

Yhtäkkiä kipu loppuu, jos hammasjuuressa on ollut tulehdus ja sinne on kertynyt painetta ja mätää visvaa, joka sitten on päässyt purkautumaan ulos esim. ikenen ja hampaan välistä. Tosin visvan kertyminen yleensä sen jälkeen jatkuu ja paine kasvaa ja myöhemmin taas särkee. Mutta mutta, neilikkaöljy...

Vierailija
15/27 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 13:44"]

[/quote]

Yhtäkkiä kipu loppuu, jos hammasjuuressa on ollut tulehdus ja sinne on kertynyt painetta ja mätää visvaa, joka sitten on päässyt purkautumaan ulos esim. ikenen ja hampaan välistä. Tosin visvan kertyminen yleensä sen jälkeen jatkuu ja paine kasvaa ja myöhemmin taas särkee. Mutta mutta, neilikkaöljy...

[/quote]

Tarviiko sellaisessa tapauksessa tehdä juurihoitoa? Vitsit, kun ei innostaisi se ollenkaan taas...

Vierailija
16/27 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auringonhattu uute eginaforse auttaa kun kurlaat sitä suussas.

Vierailija
17/27 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammastahna, polttaa kyllä ikävästi ikeniä mutta helpottaa särkyä hampaassa.

Vierailija
18/27 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 13:39"]600 mg burana kolme kertaa päivässä
[/quote]

Tämä ainakin tuplana, et kuole yhden päivän takia jos reippaasti ylität annokset.

Vierailija
19/27 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 13:46"]

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 13:44"]

[/quote]

[/quote]

Tarviiko sellaisessa tapauksessa tehdä juurihoitoa? Vitsit, kun ei innostaisi se ollenkaan taas...

[/quote]

Syytä olisi. Itse en teettänyt juurihoitoa ja hammas kuoli niille sijoilleen ja mureni pari vuotta myöhemmin pois.

Vierailija
20/27 |
16.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 14:09"]

[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 13:39"]600 mg burana kolme kertaa päivässä [/quote] Tämä ainakin tuplana, et kuole yhden päivän takia jos reippaasti ylität annokset.

[/quote]

Ei siihen kuole, munuaiset vaan mätänee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan