Pedofiliamyönteisyys ajatusrikokseksi?
Tulisiko pedofiliamyönteisyys säätää ajatusrikokseksi siten, että asian tiimoilta ei saisi enää esittää puoltavia ajatuksia?
Kommentit (29)
Tuomittujen seksuaalirikollisten naamat ja nimet nettiin kiitos. Luonto hoitaa loput.
Tuleeko olla joku paikka mihin kerätään se tyydytys, mikä pedofilien listimisestä saadaan aikaan. Sellainen keko tai pesäke, josta mehiläisilläkin olisi jotain otettavaa?
Ajatusrikokset ja kielletyt puheenaiheet eivät kuulu länsimaiseen oikeusvaltioon.
Tietysti. Sama koskemaan muitakin seksuaalivähemmistöjä
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 13:11"]
Ajatusrikokset ja kielletyt puheenaiheet eivät kuulu länsimaiseen oikeusvaltioon.
[/quote]
Epävirallisesti se on jo ajatusrikos. Kuten kaikki tiedämme. Miksi estämme virallistamisprosessin?
Ei sympatiaa pedofiileille. Murhamiehet, narkkarit ja jopa talousrikolliset ansaitsevat välillä säälini, mutta ei nämä.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 13:12"]Tietysti. Sama koskemaan muitakin seksuaalivähemmistöjä
[/quote]
Nimeomaan! kaikille seksuaalisesti rikkinäisille samat rangaistukset, jos ajatuksistakin pitää jo saada tuomio.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 13:14"]
Ei sympatiaa pedofiileille. Murhamiehet, narkkarit ja jopa talousrikolliset ansaitsevat välillä säälini, mutta ei nämä.
[/quote]
Eli haluat tuomioita pelkästään pedofiliamyönteisille ihmisille? Vai mitenkä tuo pitäisi ymmärtää?
[/quote]
Murhaajat, kuten muutkin rikolliset, ovat itse valinneet tilanteensa. Ihminen on pedofiili halujensa perusteella, ei tekojen.
Kunhan tieteen ja tekniikan nerot kehittelevät sellaisen laitteen, jolla kyetään etälukemaan ihmisten ajatuksia -ja sellainen tullaan keksimään- niin voidaan alkaa luokitella joitakin ajatuksia ja mielipiteitä rikoksiksi. Sen jälkeen esim. aivoista löytyvät homokriittiset, maahanmuuttokriittiset ja persumyönteiset ajatukset tulevat olemaan rikoksia, joista voi saada esim. viisi vuotta ehdotonta vankeutta.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 13:28"]
[/quote]
Murhaajat, kuten muutkin rikolliset, ovat itse valinneet tilanteensa. Ihminen on pedofiili halujensa perusteella, ei tekojen.
[/quote]
Nyt en enää ymmärrä kun on niin isoja sanoja, mutta minä tarkoitan vain että pedofiilit joutaisivat polttouuniin.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 13:30"]
[/quote]
[/quote]
Nyt en enää ymmärrä kun on niin isoja sanoja, mutta minä tarkoitan vain että pedofiilit joutaisivat polttouuniin.
[/quote]
Eli myös jos pedofilia on vain mielikuvituksen tasolla?
Niin kauan kuin pedofilia pysyy ajatusten tasolla, en näe asiassa ongelmaa.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 13:32"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Eli myös jos pedofilia on vain mielikuvituksen tasolla?
[/quote]
No ruoskiminen riittäisi siinä tapauksessa.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Tarkoitan mm. sitä, että pedofiili ei välttämättä ole koskaan koskenutkaan lapseen, vaikka haluaisi. Halu on se mikä tekee ihmisestä pedofiilin, siihen ei tarvita mitään ikäviä tekoja. Murhaaja on joka tapauksessa murhannut jonkun.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 13:28"]Kunhan tieteen ja tekniikan nerot kehittelevät sellaisen laitteen, jolla kyetään etälukemaan ihmisten ajatuksia -ja sellainen tullaan keksimään- niin voidaan alkaa luokitella joitakin ajatuksia ja mielipiteitä rikoksiksi. Sen jälkeen esim. aivoista löytyvät homokriittiset, maahanmuuttokriittiset ja persumyönteiset ajatukset tulevat olemaan rikoksia, joista voi saada esim. viisi vuotta ehdotonta vankeutta.
[/quote]
Itse veikkaan, että silloin kun tuollainen laite on valmiina, rikoksena pidetään enemmänkin maahanmuuttomyönteisiä ja persujen vastaisia ajatuksia.
Kunhan tieteen ja tekniikan nerot kehittelevät sellaisen laitteen, jolla kyetään etälukemaan ihmisten ajatuksia -ja sellainen tullaan keksimään- niin voidaan alkaa luokitella joitakin ajatuksia ja mielipiteitä rikoksiksi. Sen jälkeen esim. aivoista löytyvät homokriittiset, maahanmuuttokriittiset ja persumyönteiset ajatukset tulevat olemaan rikoksia, joista voi saada esim. viisi vuotta ehdotonta vankeutta.
[/quote]
Heh, keskimääräistä av:n käyttäjää ei saisi lainkaan kiikkiin ajatusrikoksesta.
Jos pedofilia laitettaisiin uuniin niin eikö voisi ajatella sitten, että olisi myös ravintola jossa ihmiset saisivat syödä heidän lihaansa? Tuskin pedofili on kuitenkaan perinteistä hautausta/tuhkausta ansainnut?
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 13:38"]
Jos pedofilia laitettaisiin uuniin niin eikö voisi ajatella sitten, että olisi myös ravintola jossa ihmiset saisivat syödä heidän lihaansa? Tuskin pedofili on kuitenkaan perinteistä hautausta/tuhkausta ansainnut?
[/quote]
Mulla on sulle diagnoosi:
Pedofiili ja sekoboltsi.
Ole hyvä!
Ei kun kuolemam tuomio saman tien jos epäilet että joku ajattelee tollai..