Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä töitä voisi tehdä täysin etänä?

Vierailija
30.03.2022 |

Minulla on sosiaalityön koulutus. En ole löytänyt omalla alalla työtä, jota voisi tehdä täysin etänä, joten oikeastaan mikä vain muukin ala kävisi, elämäntilanteen takia pitäisi saada tehdä työt kokonaan etänä.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin kiinnostaa.

Vierailija
2/22 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantajalla on oikeus yksipuolisesti sanella, missä työtä tehdään (vaikka järkevä työnantaja varmasti vaatii muutakin kuin perseet penkkiin). Mikään yksittäinen ala tähän tuskin riittääkään vastaukseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyyjä? Voiko sitä tehdä etänä?

Vierailija
4/22 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työnantajalla on oikeus yksipuolisesti sanella, missä työtä tehdään (vaikka järkevä työnantaja varmasti vaatii muutakin kuin perseet penkkiin). Mikään yksittäinen ala tähän tuskin riittääkään vastaukseksi.

Juu. Mutta jos jollain olisi vinkkejä ja ideoita.

Ap

Vierailija
5/22 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi tehdä. 

Vierailija
6/22 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyl. Haastattelu etänä. Vaatii, että sulta löytyy kaikki pelit ja vehkeet töiden tekoon.

Vierailija
7/22 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Puhelin myyjänä voi olla espanjan aurinkorannikollakin. Palkka on sitten tyyliin kaljaraha eli surkea.

Vierailija
8/22 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

it-töitä

Vierailija
9/22 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettiseksiä

Vierailija
10/22 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi. Puhelin myyjänä voi olla espanjan aurinkorannikollakin. Palkka on sitten tyyliin kaljaraha eli surkea.

Mitähän se palkka suunnilleen on? Asun pk-seudulla ja minulla on kaksi lasta, vähän enemmän kuin kaljaraha pitäisi saada. En tosin kaljaa edes juo. Nykyisessä brutto noin 3500. Ap

Vierailija
11/22 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyyntiä ja asiakaspalvelua voi tehdä kokonaan etänä, mutta se on niin raskasta, että siinä kaipaa kollegaa sermin taakse tukemaan ja neuvomaan.

Vierailija
12/22 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjanpitäjän tai yleensäkin taloushallinnon puolen töitä.

Vierailija
13/22 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän se palkka suunnilleen on? Asun pk-seudulla ja minulla on kaksi lasta, vähän enemmän kuin kaljaraha pitäisi saada. En tosin kaljaa edes juo. Nykyisessä brutto noin 3500. Ap

Espanjan palkkataso, joten sinne pitää sitten muuttaa asumaan.  Ehkä ei lasten kanssa onnistu.

Vierailija
14/22 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhelinmyyntiä ja asiakaspalvelua voi tehdä kokonaan etänä, mutta se on niin raskasta, että siinä kaipaa kollegaa sermin taakse tukemaan ja neuvomaan.

Voikohan olla paljon raskaampaa kuin nykyinen sosiaalityöntekijän työni. Ap

Vierailija
15/22 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

myy perzettä himassas

Vierailija
16/22 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko astronautin työtä tehdä etänä? Siirtelisi maasta käsin kamerarobottia ympäri avaruusasemaa ja kirjaisi ylös niitä mittarien lukuja. Ja kauko-ohjattavalla robotilla ulos korjailemaan vikoja? But seriously!

Vierailija
17/22 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse on ICT-alalla ja minulla on ollut etätyösopimus vuodesta 2014. 

Vierailija
18/22 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käännöstyöt, sisällöntuottaminen.

Vierailija
19/22 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse on ICT-alalla ja minulla on ollut etätyösopimus vuodesta 2014. 

Mulla sama ala ja vuoden pidempään. Meillä pari työntekijää asuu talvet Espanjassa ja tekevät etätöitä. Saavat ihan samaa palkkaa ovatpa sitten Suomessa tai Espanjassa. 

Vierailija
20/22 |
30.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen Baronalla asiakaspalvelijana Fuengirolassa ja palkka noin 2900€/kk. Asun kimppakämpässä ja vuokra on 750€. Kyllähän tässä saa jäämään jotain säästöön, kun muu eläminen on täällä halpaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi