Hei palstan top10 mies jankkaaja
Tässä sinulle totuuksia joita et halua kuulla.
- Naisilla on oikeus olla olematta kiinnostuneita sinusta. Eikä se tee heistä ikäviä ihmisiä.
- Naiset eivät ole sinulle mitään velkaa.
-Naiset saavat valita kenen kanssa harrastavat seksiä
- Naiset eivät valitse miehiä sillä perusteella, mitä sinä pidät viehättävänä. Ja ne perusteet millä naiset valitsee miehiä, eivät kuulu sinulle.
-Naisten ei ole pakko olla yhdenkään miehen kanssa, ja yhä useammat valitsevat olla ilman miehiä kun miehet eivät tuo lisäarvoa elämään.
-Ketään naista ei haittaa se, että sinä menet omia teitäsi, päinvastoin.
Kommentit (17)
Näissä "alfa-lääkäri-leijona vie mun naiset" aloituksissa on aina hauskaa se, että mies syyttää koko naissukupuolta kollektiivisesti, muttei näe mitään ongelmaa näiden alfa-tiikeri-lentäjien toiminnassa.
Joo, voisi mennä niitä omia polkujaan, mielellään niin kauas ettei netti toimi.
Ja koska top10-miehet saavat kaikki naiset, tarkoittaa se näiden mielestä jostain syystä sitä, että bottom10 miehen pitäisi saada top10-nainen. Mikään muu ei heille kelpaa.
Onko näille naisille sovittu vuorot vai miten se käytännössä toimii? Eihän vähemmistö miehistä voi olla kerralla enemmistön kanssa naisista.
Vierailija kirjoitti:
Onko näille naisille sovittu vuorot vai miten se käytännössä toimii? Eihän vähemmistö miehistä voi olla kerralla enemmistön kanssa naisista.
Katsos kun miehiä on kolme kertaa enemmän kuin naisia, niin se top10 riittää melkein hoitelemaan ne kaikki naiset.
Vierailija kirjoitti:
Näissä "alfa-lääkäri-leijona vie mun naiset" aloituksissa on aina hauskaa se, että mies syyttää koko naissukupuolta kollektiivisesti, muttei näe mitään ongelmaa näiden alfa-tiikeri-lentäjien toiminnassa.
Laatikkoleukakirurgit kyllä vie naisten kerman muiden miesten nenän edestä, mutta ei siinä ketään syytetä, kun se sanotaan, vaan siinä vain todetaan tosiasia. Miksi kukaan loukkaantuisi siitä?
Vierailija kirjoitti:
Ja koska top10-miehet saavat kaikki naiset, tarkoittaa se näiden mielestä jostain syystä sitä, että bottom10 miehen pitäisi saada top10-nainen. Mikään muu ei heille kelpaa.
Uskotko, että asian on oikeasti noin, että vähiten halutuille miehille kelpaa vain halutuimmat naiset? No, ethän sinä tietenkään niin oikeasti usko, mutta jostain syystä haluat uskotella itsellesi ja/tai muille niin.
Miksi minä ylipainoinen ruma mies en kelpaa kenellekään mutta normaalikokoinen komea mies vie kaikki naiset.
Naiset eivät kiinnosta pätkääkään. Ulisijoita ovat kaikki. Radiokin menee aina kiinni, kun akat määkii.
Mikäs harhainen ketju tämä on? Onko joku psykoosi päällä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi minä ylipainoinen ruma mies en kelpaa kenellekään mutta normaalikokoinen komea mies vie kaikki naiset.
Tuo ei voi pitää paikkaansa, koska luonne ratkaisee ja jokaiselle miehelle löytyy jostain se ainoa ja oikea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsos kun miehiä on kolme kertaa enemmän kuin naisia, niin se top10 riittää melkein hoitelemaan ne kaikki naiset.
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Ota pelle se Opamoxisi
Hauska! Kyllä vakka kantensa valitsee, muuten pitää olla ilman.
Vierailija kirjoitti:
MÄääääääää Bäähäähhhhhääää määäääääääää
Koska olet ùlisija= vmp
Kukaan EI JAKSA kuunnella ùlisijaa.
Mikä on sitten kenellekin se top 10. Onneksi me ihmiset olemme monimuotoisia ja makuja ja haluja on erilaisia. Emme elä missään yhden halun maassa, missään Neuvostoliitossa.
Ap, ilmeisesti unelmoi jostain neuvostoajan tasapäisyydestä.
Miksi haukutaan kun ruma ylipainoinen mies käy naisissa Thaimaassa?
Höh