Mitä puoluetta äänestäisit NYT
Tuntuu, että asiat ovat ihan sekaisin. Yksi asia käskee olemaan äänestämättä sitä puoluetta, jota on viimeksi äänestänyt, mutta toisessa asiassa muut puolueet olisivat vielä pahempia vaihtoehtoja. Mitä puoluetta äänestäisi jos vaalit olisivat huomenna? Onko sinun puoluekantasi muuttunut viime aikoina?
Kommentit (65)
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 12:50"]
SDP. Huonoista vaihtoehdoista vähiten huono.
[/quote]
Joo, jos oot valtion suojatyöpaikassa ilman uhkaa menettää työt. Kaikille muille paskin mahdollinen.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 12:43"]
Vihreitä äänestän aina. En ole ehkä ihan kaikista asioista täysin samaa mieltä, mutta ympäristöasiat ja elänsuojelu ovat minulle kaikkein tärkeintä ja siinä Vihreät ovat aina paras vaihtoehto.
[/quote]
Vieppä terveisiä, että lihaa sisältävään eläinruokaan pitää laittaa haittavero. Koira saastuttaa yhtä paljon kuin katumaasturi ja kissa yhtä paljon kuin pieni henklöauto.
Ainakin hyvä että ko. eläinten omistajat tietävät olevansa samanlaisia saastuttajia kuin autoilijatkin :)
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 12:38"]
Vihreitä
[/quote]
Suomen talous ei ole vielä riittävästi kuralla, vai ?
VR: pomoille uudet miljoonabonukset ja työntekijät pihalle ?
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 12:39"]
Vasemmistoliittoa.
[/quote]
Arhinmäki haluaa että maksaisimme Kreikkalaistenkin velat. Sitten me vasta jouduttaisiinkin säästämään :(
En ihan oikeasti tiedä mitä puoluetta äänestäisin :/ Suomessa ei ole olemassa liberaaleja islamkriitikoita.
Persuja, mikäli tietäisin sen olevan pääministeripuolue.
Muuten varmaan demareita?
En mitään puoluetta.
Kirjoittaisin vaalikuponkiin nimen -Vihtori Kosola-.
Siinä vastaus nykypoliitikoille ja heidän kommunistiselle agendalleen.
Vasemmistoliittoa. Aivan kuten viime vaaleissakin.
Minun ääneni ei siis mennyt näille Suomen kansan tuhoajille. Olen onnitellut itseäni, että minä osasin olla viisas. Ikävä kyllä niin monet muut maanmieheni eivät osanneet. :(
Vihreitä vaikka en niitä siedäkkään, protestina.
Paljon vihreitä työttömiä luusereita aamuvarhaisesta palstalla.. t. kahvitauolla oleva kokoomuksen äänestäjä (ehkä ensi vaaleissa persujen, jos kokkarit ei saa pakolaisongelmaa kuntoon)
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 13:37"]
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 13:18"]
Vasemmistoliittoa. Aivan kuten viime vaaleissakin.
Minun ääneni ei siis mennyt näille Suomen kansan tuhoajille. Olen onnitellut itseäni, että minä osasin olla viisas. Ikävä kyllä niin monet muut maanmieheni eivät osanneet. :(
[/quote]
Näin typerää järjestelmää kannattavan ja äänestävän täytyy olla tyhmä kuin saapas viisaan sijaan. :D
[/quote]
Niinpä. Onko tyhmempää kuin kokoomusta, keskustaa tai persuja äänestävät? Ei ole, se on nyt jo nähty.
Jaa, kokoomusta, keskustaa ja persuja äänestävät kuitenkin ovat niitä työssäkäyviä jotka tätä maata pyörittävät. Sen ansiosta te vihervasemmistolaisetkin saatte makailla kotona, puuhailla mielenosoituksia ja istua baarissa jauhamassa kommarijuttujanne..
Äänestin viimeksi vasemmistoliittoa, mutta nyt äänestäisin ehkä vihreitä. Järkevimpiä ajatuksia tällä hetkellä ja ottavat huomioon myös meidät pienyrittäjät. Huvittaa kun sairaanhoitajakaverini kovaan ääneen keväällä mainosti äänestävänsä persuja. Nyt se itkee facebookissa, kun kävikin ikävästi.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2015 klo 10:36"]En mitään, ei Suomessa ole kunnon puolueita tällä hetkellä.
[/quote]
Ei olekaan. Äänestäisin vasemmistolaista talouspolitiikkaa, vihreitä ympäristöarvoja ja persujen maahanmuuttokriittisyyttä kannattavaa puoluetta jos sellainen vain olisi olemassa.
SDP. Huonoista vaihtoehdoista vähiten huono.