Olen 25 vee äiti ja ulkoillessa käytän tuulipukua. Verkkareitakin käytän ja kauppaankin voin mennä noin pukeutuneena.
Kommentit (17)
Myös minä voin mennä kauppaan näin, ei mitään ongelmaa.
Mä en tykkää kyseisetä tyylistä, ja täten en tuulipukua päälleni vedä. Verkkareitakin pidän kotona ja kotipihalla ainoastaan.
On mulla urhelu/ulkoiluvaatteitakin (Peak, Tommy Hilfiger, David, Lacoste). Muttei ne näytä miltään " hei minulla on Niken verkkapuku ja Adidaksen tuulipuku." Ääh.. :D
tänään oli ulkona puistossa pitkähihainen trikoopaita, pitkä villatakki, farkut, saappaat, kaulaliina ja baskeri. kyllä niilläkin voi hyvin ulkoilla.
Myöskin gargohousut on ihan jees! mukavat ja rennot päällä, mutta ei näytä juntilta.
etten omaa niin heikkoa itsetuntoa, ettenkö voisi mennä myös kauppaan tuulipuvullani -todellakin voin. Ja käytän sitä aina lenkkeillessäni ja usein myös lasten kanssa ulkoillessa.
Minulla on erikseen illanistujaiset, joihin laittaudun, mut kaupassa käyn ainoastaan ostoksilla, eikä minusta ole tarpeellista eikä hyvän maun mukaista liikaa laittautua kaupassa käyntiä varten... Onhan se erikseen, jos viikon kohokohta on käydä kaupassa. Silloin kyllä ymmärrän laittautumisen. :)
yritin sitä jo tuossa kysellä, mutta eipä tullut yhtään vastausta.
The North Facea, Haglöfsia, Mammutia tai vähintäänkin Haltia. Tuulipukuja ne silti ovat ja aivan omiaan ulkoiluun etenkin huonommalla säällä. Ei todellakaan ole mikään ylpeilynaihe, jos ei omista tuulipukua tai verkkareita, se kertoo vain ja ainoastaan siitä, että ei liiku tai ainakaan ei osaa pukeutua tilanteen mukaan.
Mä en vaan yksinkertaisesti halua pukeutua tuulipukuun, en siitä tykkää ja mun mielestä se on rumaa.
Vedätkö sä päälles sellaista mistä et tykkää ja missä et tunne oloasi mukavaksi? ilmeisesti?
mielestäni on naurettavan näköistä kun jotkut lenkkeilee farkut jalassa, lenkkeilyä varten kun on ihan vaatteensa.
Ulkoillessa lasten ja koiran kanssa tuulipuku on ihan ehdoton, pitää sateen ja tuulen ulkopuolella. Ja nykypäivänä tuulipuvut ovat ihan ok näköisiä kun niitä leikataan muotoon jne.
No, enpä minä joudu teidän vaatteistanne kärsimään kun lenkkeilen mukavassa tuulipuvussani.
tekemistä itsetunnon kanssa. Ei tietystikään kaikille. Jos ainoa peruste tuulipuvun käyttämättömyydelle on se, että sattuu oleen junttimaista.
Joudun itse työssäni käyttämään päivittäin korkkareita ja jakkupukua, joten taatusti pidän vapaa-aikanani tuulareita ym. juurikin sen vuoksi, että ovat niin miellyttävät päällä ja käytössä yleensä.
pihalla ollessa verkkarit ja tuulipuvuntakki tms.
Heh, eipä olekaan koskaan tullut mieleen, että joku äiti siellä saattaa naureskella minun hölmöille vaatteilleni.
Fletch:
The North Facea, Haglöfsia, Mammutia tai vähintäänkin Haltia. Tuulipukuja ne silti ovat ja aivan omiaan ulkoiluun etenkin huonommalla säällä. Ei todellakaan ole mikään ylpeilynaihe, jos ei omista tuulipukua tai verkkareita, se kertoo vain ja ainoastaan siitä, että ei liiku tai ainakaan ei osaa pukeutua tilanteen mukaan.
Rinteessä niitä tulee myös aika paljon käytettyä. Varsinaiseen urheiluun sitten eri vaatteet, kuorivaatteissahan ei mitään hikeä nostattavaa viitsi tehdä. Ja minusta farkut ja villapaidat ovat kaukana käytännöllisyydestä hiekkalaatikolla. Niissä ei ensinnäkään voi oikeastaan istua maassa, muutenkaan osallistua lapsen leikkeihin tms. Farkut ja villapaidat toimivat paremmin kotivaatteina.
stella käyttää ulkoillessa?